Als je voorzichtig bent zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:33 schreef Maanvis het volgende:
als je poot in het gips is kan je dan nog wel je auto wassen?
Gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Word je wel eens wakker met een vinger in je kont?
Met enige regelmaat. Omdat ik toen té graag té veel was gefocust op veel abonnees enz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:37 schreef Plompzakker het volgende:
Heb je ooit wel eens spijt gehad van de manier hoe je jezelf hebt geprofileerd op internet?
Alles wat klassiek is, behalve de standaard Fur Elise dingen, en Hardcore. Puur omdat ik dat niet kan.quote:
Een voetballer zie ik.. Ik heb niets met Voetbal. Kijk alleen Voetbal Inside af en toe, that's it.quote:
saaiquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alles wat klassiek is, behalve de standaard Fur Elise dingen, en Hardcore. Puur omdat ik dat niet kan.
Ja, handtekeningen kunnen via Danny.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:46 schreef Hallojo het volgende:
Ben jij nou de uitvinder van de Braadworst?
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een voetballer zie ik.. Ik heb niets met Voetbal. Kijk alleen Voetbal Inside af en toe, that's it.
Niet mijn interessegebiedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?
Kanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je je interessegebieden niet verleggen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |