Ik was niet ingelicht dat die er wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leg dat maar eens uit Braddie!
Voetbal is voor papoeasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?
Vind ik niet vervelend. Als jij Sjors als vergelijking trekt, prima.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, maar zag dit topic in de AT. Leuk dat je dit doet! Ik heb maar 1 of 2 filmpjes van je bekeken in het verleen, maar toch ken ik je van naam. Ik vergelijk je daarom een beetje met rapper Sjors. Vind je dat vervelend?
Ik bedoel dat niet negatief: gewoon je eigen ding doen en proberen negatieve reacties te negeren. Overigens denk ik wel dat je een stuk slimmer bent dan Sjors![]()
4,50, echt fantastischquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat is je uurtarief als je komt spelen op mijn begrafenis?
dealquote:
Je hebt het hier wel over de uitvinder van de braadworst hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, maar zag dit topic in de AT. Leuk dat je dit doet! Ik heb maar 1 of 2 filmpjes van je bekeken in het verleen, maar toch ken ik je van naam. Ik vergelijk je daarom een beetje met rapper Sjors. Vind je dat vervelend?
Ik bedoel dat niet negatief: gewoon je eigen ding doen en proberen negatieve reacties te negeren. Overigens denk ik wel dat je een stuk slimmer bent dan Sjors![]()
[modbreak]oke bedankt[/modbreak]quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Geruimd en genote. Doe normaal of blijf weg. grgr[/modbreak]
Dank je welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Thanks maatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat vraag je in ONZquote:
Ja 100%quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Denk je ooit een salaris te kunnen verdienen met youtube waarmee je rond kunt komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |