Niet weten dat de sub titel sarcastisch isquote:
DE WAT ?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat de sub titel sarcastisch is
quote:
Rondom Corona? had veel harder gemoeten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Wat vind je van het beleid van rutte?
Denk dat Geert Wilders beter kan zingen dan Hazes op't momentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Als je mocht kiezen tussen geert wilders of andre hazes?
ja helemaal als jij zelf ook risicogroep bentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Rondom Corona? had veel harder gemoeten.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja helemaal als jij zelf ook risicogroep bent
zeg dat dan gewoon ipv je conditie aanhalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
is ook een reden dat ik al een week niemand meer zie en niet buiten kom.
Laat je ook echt iemand anders boodschappen voor je doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
is ook een reden dat ik al een week niemand meer zie en niet buiten kom.
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Laat je ook echt iemand anders boodschappen voor je doen?
Waar dan? Hier is bestellen bij Picnic iig heel lastig, want alles zit vol.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ik
Hier is bestellen ook lastig. Maar doe het ruim van te voren. Afgelopen week bij de Spar ging het prima.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar dan? Hier is bestellen bij Picnic iig heel lastig, want alles zit vol.
Ik wou een foute grap makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ik
Dat jij nou geen vrienden hebt kan ik niets aan doen. Heb je ook nog een vraag toevallig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onz vriendjes die elkaar aandacht geven
Huilen om dtsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onz vriendjes die elkaar aandacht geven
Ik verwacht geen professioneel YouTuber te worden. Overigens vind ik professioneel een raar woord in deze context, snap het wel, maar het is natuurlijk gewoon mijn hobby wat zich eventueel later kan vertalen naar mijn werk. En zo zal ik het ook zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hoe denk je professioneel YouTuber te worden als je telkens stopt met uploaden of wat dan ook als mensen kritiek hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |