Meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meer of minder dan twee keer de helft?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kan je nog een video maken over het koerier avontuur?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:09 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Kan je dan een video maken over mapima die je snitche bij het UWV?
Aanrader wel.quote:
Ja leg dat maar eens uit Braddie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB? edit: oh nu in ONZ, dacht echt dat ik hem vanmorgen in KLB had zien staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
In de doofpot gestopt vrees ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB?
Je hebt toch tijd zat. Weekend? Jij hebt altijd weekend. Toch ben je al 5 jaar te druk om op fatsoenlijk gewicht te komen hahahahaha.quote:
Ben een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
omdat @SuperwormJim alle zinnige vragen uit het topique van @Neef_Wuppie verwijdertquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Prima dat je dat denkt, maar laat mij en dit topic maar links liggen ja? Als je alleen maar kan trollen en zuigen en commentaar kan leveren wat nergens op slaat, dank je wel man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Content creator, man mensen kijken jou omdat je leedvermaak bent.
32quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
69quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
Geen idee, lang geleden dat ik Monopoly speeldequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Maanvis het volgende:
wat is je favoriete straat in monopoly?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:33 schreef Maanvis het volgende:
is het getal veertien ook voor jou een heilig getal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |