Zodra ik mezelf op een fatsoenlijke fiets heb gehezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer gaan we een fietstochtje maken?
Moet je aan Marco vragenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:52 schreef Maanvis het volgende:
hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Complimenten voor dit topic! 👍quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:03 schreef Paul het volgende:
Na Neef Wuppie nu ook: @:debraad !!!
Vraag alles wat je wilt weten aan De Braad, hij zal je antwoord geven!
[ afbeelding ]
Ja maar wanneer is dat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zodra ik mezelf op een fatsoenlijke fiets heb gehezen
Zaterdag 23 maart om 12:38quote:
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.quote:
Fiets je ook mee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Een OV-fiets is ook een fatsoenlijke fiets, dus zo ingewikkeld hoeft dat niet te zijn.
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Protip: Word geen crackjunk. Dan val je wel veel af maar dan hou je geen geld overquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.
Drugs zijn niks voor mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Protip: Word geen crackjunk. Dan val je wel veel af maar dan hou je geen geld over
Niet in de zomer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.quote:
Dat scheeltquote:
Oke oke ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.
Het is een prima zakcentjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:06 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat verdien je nu met YouTube?
Meer of minder dan twee keer de helft?quote:
Meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meer of minder dan twee keer de helft?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kan je nog een video maken over het koerier avontuur?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:09 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Kan je dan een video maken over mapima die je snitche bij het UWV?
Aanrader wel.quote:
Ja leg dat maar eens uit Braddie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB? edit: oh nu in ONZ, dacht echt dat ik hem vanmorgen in KLB had zien staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
In de doofpot gestopt vrees ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB?
Je hebt toch tijd zat. Weekend? Jij hebt altijd weekend. Toch ben je al 5 jaar te druk om op fatsoenlijk gewicht te komen hahahahaha.quote:
Ben een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
omdat @SuperwormJim alle zinnige vragen uit het topique van @Neef_Wuppie verwijdertquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Prima dat je dat denkt, maar laat mij en dit topic maar links liggen ja? Als je alleen maar kan trollen en zuigen en commentaar kan leveren wat nergens op slaat, dank je wel man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Content creator, man mensen kijken jou omdat je leedvermaak bent.
32quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
69quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
Geen idee, lang geleden dat ik Monopoly speeldequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Maanvis het volgende:
wat is je favoriete straat in monopoly?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:33 schreef Maanvis het volgende:
is het getal veertien ook voor jou een heilig getal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |