Bang voor bruggen niet persé, maar vind het ook niet super fijn om er over heen te lopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:31 schreef maily het volgende:
@:DeBraad ben je bang voor bruggen? Ik vraag dit voor een vriendin
Oke, dank voor je antwoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bang voor bruggen niet persé, maar vind het ook niet super fijn om er over heen te lopen
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef Djauti het volgende:
Hebben jij en @:DJMO echt een relatie?
Als ik weer driftbuien krijgquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer ga je nou die drift auto kopen?
Oehlalaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet
Staat deze al op je playlist?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet
Nee nog nietquote:
Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na de geboorte overleden dus eh... "Ja" maar voor mijn gevoel "nee"quote:
Oh wat sneuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na de geboorte overleden dus eh... "Ja" maar voor mijn gevoel "nee"
Ja, heb er verder geen gevoel bij hoe morbide dat ook klinkt maar ik kende hem natuurlijk niet. Soms heb ik wel momenten dat ik denk, hoe zou mijn leven zijn met... Maar meer ook nietquote:
Ik rij in een Clioquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Genoeg om een dikke auto te rijden?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou je eventueel een dikke auto kunnen betalen met je YT-moneys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |