Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.quote:
Nee dat is alleen in de slaapkamerquote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Pfoee, toch wel dat ik op mezelf ging wonen
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een helquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef Scheepskok het volgende:
Braad, een tijd geleden heb je een airfryer gekocht. Ik heb er een gewonnen bij een puzzel, maar nog niet ontvangen. Hoe bevalt je dat ding? En heb je nog tips?
Broodje Donerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef Hallojo het volgende:
Wat zou je als laatste maaltijd kiezen als je geëxecuteerd zou worden?
4500, dat weet iedereen.quote:
Dat is een goede tip!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een hel
Ha ha, leuk! Ik zou vier enorme hamburgers bestellen met veel patat, een doos sigaren en een krat bier, zodat ik compleet dronken, dat ik niet meer op mijn benen kan staan, naar de elektrische stoel wordt geleid. Als je dronken bent voel je geen pijn en ben je er gewoon niet bij.quote:
1,4quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:08 schreef phoenyx het volgende:
Hoeveel vingers heb je in je kont weten te stoppen?
@Flippieequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.
Nou euhh zit lang genoeg op fok om over niks meer te verbazen onderhand. Hahaha zoveel wtf momenten gehadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
Met een FOK!ster? @:DJMO Krijg ik ein-de-lijk een schop onder m'n hol
Die wil ik ook wel de hemd van het lijf vragenquote:
Een hele grote vlammenwerper?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is jouw visie op het smelten van de poolkappen en hoe moet men hiermee omgaan?
Jezus wat een lap tekst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik zie in je videos dat je een emotie-eter bent. Denk je niet dat het verstandig is om te stoppen met FOK! en met Youtube? Ik kan me voorstellen dat die beledigingen die je hier krijgt het overgewicht alleen maar vergroten. Op deze manier ga je overgewicht ook echt als een onderdeel van je persoonlijkheid zijn. Misschien is het juist goed om afstand te nemen van een platform waarop het steeds over je overgewicht gaat, zodat je mentaal wat rustiger wordt en niet steeds een terugval krijgt. Hoe vind je het eigenlijk dat veel users jou zo belachelijk maken en wat is de reden dat je toch weer steeds terug komt op FOK!? Als je bang bent voor eenzaamheid dan is het misschien een idee om wat vrijwilligerswerk ergens op te pakken? Ik denk dat je daar ook gelukkiger van wordt en dan zit je ook minder vaak stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |