Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.quote:
Nee dat is alleen in de slaapkamerquote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Pfoee, toch wel dat ik op mezelf ging wonen
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een helquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef Scheepskok het volgende:
Braad, een tijd geleden heb je een airfryer gekocht. Ik heb er een gewonnen bij een puzzel, maar nog niet ontvangen. Hoe bevalt je dat ding? En heb je nog tips?
Broodje Donerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef Hallojo het volgende:
Wat zou je als laatste maaltijd kiezen als je geëxecuteerd zou worden?
4500, dat weet iedereen.quote:
Dat is een goede tip!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een hel
Ha ha, leuk! Ik zou vier enorme hamburgers bestellen met veel patat, een doos sigaren en een krat bier, zodat ik compleet dronken, dat ik niet meer op mijn benen kan staan, naar de elektrische stoel wordt geleid. Als je dronken bent voel je geen pijn en ben je er gewoon niet bij.quote:
1,4quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:08 schreef phoenyx het volgende:
Hoeveel vingers heb je in je kont weten te stoppen?
@Flippieequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.
Nou euhh zit lang genoeg op fok om over niks meer te verbazen onderhand. Hahaha zoveel wtf momenten gehadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
Met een FOK!ster? @:DJMO Krijg ik ein-de-lijk een schop onder m'n hol
Die wil ik ook wel de hemd van het lijf vragenquote:
Een hele grote vlammenwerper?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is jouw visie op het smelten van de poolkappen en hoe moet men hiermee omgaan?
Jezus wat een lap tekst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik zie in je videos dat je een emotie-eter bent. Denk je niet dat het verstandig is om te stoppen met FOK! en met Youtube? Ik kan me voorstellen dat die beledigingen die je hier krijgt het overgewicht alleen maar vergroten. Op deze manier ga je overgewicht ook echt als een onderdeel van je persoonlijkheid zijn. Misschien is het juist goed om afstand te nemen van een platform waarop het steeds over je overgewicht gaat, zodat je mentaal wat rustiger wordt en niet steeds een terugval krijgt. Hoe vind je het eigenlijk dat veel users jou zo belachelijk maken en wat is de reden dat je toch weer steeds terug komt op FOK!? Als je bang bent voor eenzaamheid dan is het misschien een idee om wat vrijwilligerswerk ergens op te pakken? Ik denk dat je daar ook gelukkiger van wordt en dan zit je ook minder vaak stil.
Als het maar geen appelflappen zijn whuahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Voor het afvallen liever een lap tekst dan een lap vlees, of niet @:Braddie
Al ruim 5 jaar in bezitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef jameshond7 het volgende:
Heb je je rijbewijs trouwens al gehaald?
hahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het maar geen appelflappen zijn whuahahaha
Nee maar ff serieus een appel klinkt heel gezond dus, maar zit echt boordevol natuurlijke suikers.quote:
Hoeft er nog maar 20cm van mij bij en dan hebben we de sociale shit onder controle.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:26 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
een meter dertig je weet zelluf toch hahaha
Vieze fantasien weer phoenyx XDquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zelfmoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Clio.
Wankelmotoren zijn onbetrouwbaar. RX-8 is klein, en dat ding zuipt. Bron? CarThrottle.
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuinigerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.
Mwuha 2ehands zou ik me er nog niet aan wagen, want Renault. Geef mij maar een ongeblazen 2 liter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuiniger
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je met deze kont doen?
Broodje Frikandelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je favoriete snack bij de patat?
Het leek mij een leuk initiatief om vragen te beantwoorden. Ongeacht van wie, en ongeacht wie met het oorspronkelijke idee kwam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:56 schreef phoenyx het volgende:
Wat motiveerde je om dit topic te openen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat is het verhaal achter je bakkebaarden?
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
Een like zie ik als een bedankjeThanks maat
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.quote:
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.quote:
Klopt ik ben corruptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.quote:
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.
'niet om te trollen waar jij op bent'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders weg
Allemaal prima, maar nu gewoon vragen stellen aan Braddie of anders weg gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
'niet om te trollen waar jij op bent'
Is er alcohol in het spel? Ik denk dat jij ook wel weet dat je gewoon normale posts van mij weer hebt weggehaald omdat o.a. de reacties van mods jullie weer niet goed uitkwamen. Als @:danny eens alles op zou slaan en zou kunnen terugkijken dan zou hij ook wel snappen waar ik het over heb
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.quote:
Wasmachinemonsters, kan niet anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ben jij ook altijd 1 sok kwijt als je de was hebt gedaan? Zo ja, welk complot zit hier volgens jou achter?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.
Oldskool braddie topicsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |