Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef Dries4Ever het volgende:
Ben ik de enige die twijfelt of dit de echter braad is?
Ja, heeft het. Alles boven de 338 euro per maand word aangevuld. Dus stel ik verdien 200 YouTube euro's dan is dat uitkering + 200 YouTube euro's. Verdien ik 400 YouTube euro's dan is dat 60% Uitkering en 40% YouTube zodat het samen 100% uitkering is als het ware.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:41 schreef Sheffield het volgende:
Heeft het YouTube inkomen effect op de hoogte van jouw uitkering?
Betaal je er eigenlijk ook inkomstenbelasting over?
Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.quote:
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.
Wat mij is opgevallen is elke keer als ik friet haal voor mezelf, dan bestel ik altijd 2 grote friet voor mezelf of een grote en een kleine. Ik pak dan wel maar één snack, om kosten te drukken.
Maar heb jij dus ook dat je eigenlijk porties neemt die te groot zijn? Ik eet me vaak stijf overal aan, ik moet daar denk ik mee stoppen maar ik heb geen rem, heb jij tips? Of heb jij hier helemaal geen last van?
heb jij dat dieet bedacht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
Wel aan gedacht, ook gekregen, niet mijn ding.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
niet in een jojodieetquote:
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.
Maar ik bestel meestal nét genoeg dat ik wel vol zit maar niet tegen het randje aan
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.
Ja maar prijs eruit eten dan speel je gelijk, ik wil vaak echt gewoon de prijs er dubbel uiteten. Bij een Chinees buffet ga ik dan voor 4 borden of 5 volle borden nooit bami of rijst erbij dat vult te zeer. Maar vaak eet ik dan gewoon veel te veel kcal weg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.
Ik drink áls ik al drink maximaal 1 biertjequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:50 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh een vraag drink jij alcohol? Daar heb ik ook wel moeite mee.Niet dat ik drank probleem heb maar bierbuik...
Rare vraagquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
Als je een geestelijke stoornis uit zou mogen kiezen om te hebben welke zou het dan zijn?
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezenquote:
Niet weten dat ik dat toch al doe naar onbekenden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Geen Gilles de la TourBrad? De hele dag ‘TYROS TYROS GENOS’ schreeuwen.
Nee man. Kijk, buitenkomen doe ik tóch al weinig omdat ik me te zelfbewust ben, dus als het een echte stoornis zou worden verandert er toch weinigquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |