Het leek mij een leuk initiatief om vragen te beantwoorden. Ongeacht van wie, en ongeacht wie met het oorspronkelijke idee kwam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:56 schreef phoenyx het volgende:
Wat motiveerde je om dit topic te openen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat is het verhaal achter je bakkebaarden?
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
Een like zie ik als een bedankjeThanks maat
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.quote:
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.quote:
Klopt ik ben corruptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.quote:
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.
'niet om te trollen waar jij op bent'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders weg
Allemaal prima, maar nu gewoon vragen stellen aan Braddie of anders weg gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
'niet om te trollen waar jij op bent'
Is er alcohol in het spel? Ik denk dat jij ook wel weet dat je gewoon normale posts van mij weer hebt weggehaald omdat o.a. de reacties van mods jullie weer niet goed uitkwamen. Als @:danny eens alles op zou slaan en zou kunnen terugkijken dan zou hij ook wel snappen waar ik het over heb
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.quote:
Wasmachinemonsters, kan niet anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ben jij ook altijd 1 sok kwijt als je de was hebt gedaan? Zo ja, welk complot zit hier volgens jou achter?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.
Oldskool braddie topicsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |