Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.quote:
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.
Wat mij is opgevallen is elke keer als ik friet haal voor mezelf, dan bestel ik altijd 2 grote friet voor mezelf of een grote en een kleine. Ik pak dan wel maar één snack, om kosten te drukken.
Maar heb jij dus ook dat je eigenlijk porties neemt die te groot zijn? Ik eet me vaak stijf overal aan, ik moet daar denk ik mee stoppen maar ik heb geen rem, heb jij tips? Of heb jij hier helemaal geen last van?
heb jij dat dieet bedacht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
Wel aan gedacht, ook gekregen, niet mijn ding.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
niet in een jojodieetquote:
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.
Maar ik bestel meestal nét genoeg dat ik wel vol zit maar niet tegen het randje aan
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.
Ja maar prijs eruit eten dan speel je gelijk, ik wil vaak echt gewoon de prijs er dubbel uiteten. Bij een Chinees buffet ga ik dan voor 4 borden of 5 volle borden nooit bami of rijst erbij dat vult te zeer. Maar vaak eet ik dan gewoon veel te veel kcal weg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.
Ik drink áls ik al drink maximaal 1 biertjequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:50 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh een vraag drink jij alcohol? Daar heb ik ook wel moeite mee.Niet dat ik drank probleem heb maar bierbuik...
Rare vraagquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
Als je een geestelijke stoornis uit zou mogen kiezen om te hebben welke zou het dan zijn?
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezenquote:
Niet weten dat ik dat toch al doe naar onbekenden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Geen Gilles de la TourBrad? De hele dag ‘TYROS TYROS GENOS’ schreeuwen.
Nee man. Kijk, buitenkomen doe ik tóch al weinig omdat ik me te zelfbewust ben, dus als het een echte stoornis zou worden verandert er toch weinigquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:35 schreef phoenyx het volgende:
Zou je een abortus overwegen als de baby een meisje blijkt te zijn?
Hoe oud ben je nu dan? En je hebt geen vriendin, toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voor m'n 40e, wil ik zeker kinderen.
Ik ben nu 29.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan? En je hebt geen vriendin, toch?
Ga je nou bewust niet in op die tweede vraag?quote:
Wat zou je doen als de vrouw met wie je een relatie zou willen, al meerdere kinderen heeft en geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voor m'n 40e, wil ik zeker kinderen.
- Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga je nou bewust niet in op die tweede vraag?
Wanneer ga je beginnen met het wandelschema dat ik voor je heb opgesteld?
[..]
Wat zou je doen als de vrouw met wie je een relatie zou willen, al meerdere kinderen heeft en geen kinderen meer kan krijgen?
Je zou dus zonder meer je eigen kinderwens opzij zetten? Bijzonder ... Kunnen niet veel mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
- Ja
- Als het een beetje oke weer is
- Zou ik niet erg vinden, en haar kinderen beschouwen als extraatje en er leuke dingen mee ondernemen
Ja, ik zou mijn eigen kinderwens opzij zetten als degene waarmee ik zou daten/relatie krijg al een kind / meerdere kinderen zou hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou dus zonder meer je eigen kinderwens opzij zetten? Bijzonder ... Kunnen niet veel mensen.
Persoonlijk denk ik dat je hier nu te makkelijk over denkt; uiteindelijk gaat zoiets toch knagen aan je.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn eigen kinderwens opzij zetten als degene waarmee ik zou daten/relatie krijg al een kind / meerdere kinderen zou hebben.
Dat is misschien aan de orde als het uiteindelijk zo ver is. Maar er kan nog veel veranderen afhankelijk van mijn situatie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je hier nu te makkelijk over denkt; uiteindelijk gaat zoiets toch knagen aan je.
Gewijzigdquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Met die naam wilde je toch niet meer geassocieerd worden?
Waar baseer je deze getallen op? Als ik je kanale even snel scan kom ik tot de conclusie dat het tot nu toe niet meer dan tientjeswerk kan zijn. En dan bedoel ik over het geheel, niet maandelijks. Ben je de realiteit niet compleet verloren als je denkt dat je over iets meer dan een half jaar al zou kunnen rondkomen van YouTube? Ik ben erg benieuwd naar jouw eigen visie dus ik kijk uit naar het antwoord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.
Ik baseer deze getallen op mijn eigen analytics.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:11 schreef How het volgende:
[..]
Waar baseer je deze getallen op? Als ik je kanale even snel scan kom ik tot de conclusie dat het tot nu toe niet meer dan tientjeswerk kan zijn. En dan bedoel ik over het geheel, niet maandelijks. Ben je de realiteit niet compleet verloren als je denkt dat je over iets meer dan een half jaar al zou kunnen rondkomen van YouTube? Ik ben erg benieuwd naar jouw eigen visie dus ik kijk uit naar het antwoord.
Die maakt toch geen voorspelling van je inkomsten in de toekomst? Ik heb een aardig beeld van hoeveel views je nodig hebt om krapjes rond te komen van YouTube, en daar zit je nog lang niet. Het lijkt me heel sterk dat je totale inkomsten tot nu toe ook maar in de buurt komen om één maand van rond te kunnen komen, dus ben ik heel benieuwd waarom je denkt in een krap jaar zo te groeien dat je ruim in je levensonderhoud kan voorzien met YouTube.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik baseer deze getallen op mijn eigen analytics.
Ik zit op toch al wel een redelijk bedrag in de maand, ga niet specificeren hoeveel, maar het zijn al 3 cijfers, en dat met 2000 abonnees.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:29 schreef How het volgende:
[..]
Die maakt toch geen voorspelling van je inkomsten in de toekomst? Ik heb een aardig beeld van hoeveel views je nodig hebt om krapjes rond te komen van YouTube, en daar zit je nog lang niet. Het lijkt me heel sterk dat je totale inkomsten tot nu toe ook maar in de buurt komen om één maand van rond te kunnen komen, dus ben ik heel benieuwd waarom je denkt in een krap jaar zo te groeien dat je ruim in je levensonderhoud kan voorzien met YouTube.
Of is het meer een wens dan een verwachting?
Begrijp me niet verkeerd, je grootste kanaal doet het leuk, maar er van rondkomen binnen een jaar? Het lijkt een beetje alsof je ineen sprookje leeft als je dat serieus meent, of je moet in het geheim hele grootse plannen smeden.
Oké, bedankt voor je ietwat ontwijkende doch uitgebreide antwoord.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit op toch al wel een redelijk bedrag in de maand, ga niet specificeren hoeveel, maar het zijn al 3 cijfers, en dat met 2000 abonnees.
Ik verwacht niet dat ik er ruim van kan leven over een jaar. Maar ik verwacht wel dat ik er van kan leven. Dus dat mijn vaste lasten geval gedekt zijn en ik 100 euro overhou.
Ik word al gespot door de grotere muziekkanalen, er gaat ook iets interessants aankomen voor mij met de tijd, en ik heb vorig jaar rond deze tijd al samengewerkt met Casio. Ik ben een simpele ziel, die met simpele zooi, simpele filmpjes maakt, maar tóch blijven mensen hangen.
Ik schijn volgens een redelijk grote YouTuber een USP te hebben en dat is mijn interactie met mijn publiek tijdens streams. De meesten die op YouTube muziek maken die lezen de comments en die doen hun eigen ding. Ik heb dit afgekeken van Marc Rebilet en Dovydas, en merk dat het publiek zo steeds langer blijft plakken, maar ook geneigd is om sneller te abonneren.
In een sprookje leven weet ik niet, optimistisch? Ja zeker, maar dat ben ik eigenlijk altijd wel, en het feit dat ik nu al 3 cijfers aantik en mijn kanaal in 6 maanden met 1000 abonnees is gegroeid, terwijl de eerste 1000 16 maanden duurde zegt ook wel wat.
Nee hoor, niets ontwijkends aan. Alleen ik ga niet specifiek met bedragen komen want dat gaat niemand iets aan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:48 schreef How het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je ietwat ontwijkende doch uitgebreide antwoord.
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hoor, niets ontwijkends aan. Alleen ik ga niet specifiek met bedragen komen want dat gaat niemand iets aan.
Dat niet persé. En er zijn wel YouTubers die dingen prijs geven. Ik zelf geef in deze video prijs hoeveel ik met mijn best bekeken video heb verdient: Maar ik zal niet snel analytics van een maand laten zien of zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?
Omdat ze het vaak rooskleuriger oo beeld brangen dan het daardwerkelijk is, denk ik gebaseerd op de vele malen dat de inkomsten toch gelekt zijn van verschillende YouTubers. Er zijn er best veel die wat meer inkijk geven, en met die informatie lijkt het me erg sterk dat je met een kanaal met enkele filmpjes boven de 10k views meer dan 100 euro per maand binnenharkt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?
Niets, heb shoarmaquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat wordt er vanavond in de airfryer geflikkerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |