Niets, heb shoarmaquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat wordt er vanavond in de airfryer geflikkerd?
Vind ik al meer dan verwacht. Maar voorlopig nog niet voldoende om van te levenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:38 schreef Modus het volgende:
Volgens deze site is het nu geschat ca 260 p/m als je mazzel hebt. En andere channel 2 tientjes p/m.
Gaat prima.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
@:debraad Hoe is het verder met je? Hou je het een beetje vol zo in deze nieuwe leefperiode? Hoe is het met de vrouwtjes?
ZIJN?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat prima.
Hou het vol
Zijn in m'n leven.
Pisser.quote:
Tmi.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Toe maar! Geniet er goed van man!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat prima.
Hou het vol
Zijn in m'n leven.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
En ¤ 16 p/m als je pech hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:38 schreef Modus het volgende:
Volgens deze site is het nu geschat ca 260 p/m als je mazzel hebt. En andere channel 2 tientjes p/m.
Niet verwacht ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Hoe gaat het met je wandelschema welke je van @:djmo hebt gekregen?
Met het wandelschema gaat het vast primaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
De Admiraalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En ¤ 16 p/m als je pech hebt.
Daarvoor bestel je bij De Admiraal nog geen twee grote kapsalons.
Braddie zit al weken binnen. 🤬quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Daar heeft hij naar gekekenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Vind ik schandalig. Dts is er medeverantwoordelijk voor als ie sterftquote:
Vind het belachelijk, hoe debiel sommigen van zijn uitspraken ook zijn. Deze censuur hoort niet, blokkeer het dan in alle landen behalve NL maar verwijder het niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat vind je van de kanaalverwijdering van Lange Frans?
En raad je YouTubers die zowel muzikale als politieke video's willen maken aan om aparte kanalen aan te maken?
Er word gewandeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Hoeveel km per dag?quote:
Als het een beetje oke weer is 2. Als het mij te koud is (Wat het de laatste paar dagen isquote:
Wanneer is het weer dan ok volgens jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als het een beetje oke weer is 2. Als het mij te koud is (Wat het de laatste paar dagen is) niet.
Wat is precies het nut om het overal te blokkeren behalve in Nederland?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vind het belachelijk, hoe debiel sommigen van zijn uitspraken ook zijn. Deze censuur hoort niet, blokkeer het dan in alle landen behalve NL maar verwijder het niet..
Mwa, ik denk dat het kanaal wel echt is verwijdert, anders had er wel "privé" gestaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is precies het nut om het overal te blokkeren behalve in Nederland?
(oprecht benieuwd hoe je dit ziet)
Was het niet beter geweest alleen de video's die te ver gaan te blokkeren?
Ik weet trouwens zeker dat als YouTube het wil, ze het kanaal zo terug kunnen zetten. Er wordt niks verwijderd. De voorzichtige excuses vanochtend van Lange Frans voor de bedreiging van Rutte zal ook wel een poging zijn tot een wit voetje bij YouTube.
Toevallig netquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:44 schreef Scheepskok het volgende:
Bestel je nog wel eens wat bij De Admiraal?
Goed, spreek ik sinds eergisteren weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoe is het met petjesmeneer?
Wat heb je besteld?quote:
Nog niets concreets, maar er zijn al wel dingen langsgekomen waarvan ik zeg, hmmmmmmmm potentie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overweeg je al de aanschaf van een andere braadmobiel?
Iets ongezonds he? Ja he?quote:
Er kunnen vast nog wel wat kilootjes bijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Admiraal is een snackbar. Klopt helemaal vriend
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er kunnen vast nog wel wat kilootjes bij
Ik zit ook over de 100 hoorquote:
Broodje gezond, carpaccio of mozzarella, pesto en tomaat had best gekund. In theorie danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Admiraal is een snackbar. Klopt helemaal vriend
Had gekund, maar als ik zoiets wil eten bestel ik wel bij Delifrance of zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Broodje gezond, carpaccio of mozzarella, pesto en tomaat had best gekund. In theorie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |