quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 op 21 haal ik tegenwoordig
Wij zijn heel sociaal bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nu heel sociaal op afstand samen met prisha van John Lennon nummers te genieten.
Wat was die man goed.
quote:
Dat is best een leuke film jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben trouwens "The Invention of Lying" aan het kijken op Netflix
Klonk niet direct als een titel die ik wilde zien maar ben toch al halverwege en denk dat ik het eind ga halen
@Aoibhin kwam ertussen met een LaPo denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij zijn heel sociaal bezig. Dit luistert ook heerlijk weg. Ik geniet!
En volgens mij had ik dit eerder getypt maar ik zie het niet terug en nu ben ik in de war.
DeLorean!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef H_T het volgende:
Snelle auto's en meters bier, topcombinatie natuurlijk
Jullie zullen ook allemaal zo`n collega hebben gehad die op vrijdag riep:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef H_T het volgende:
Snelle auto's en meters bier, topcombinatie natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jullie zullen ook allemaal zo`n collega hebben gehad die op vrijdag riep:Je kent hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben wij bij hetzelfde bedrijf gewerkt?
![]()
Robert. Ik denk niet dat je hem kentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kent hem?Hebben wij bij hetzelfde bedrijf gewerkt?
![]()
Verhip, hoe is het met hem?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robert. Ik denk niet dat je hem kent
En nu is de hele gemeenteraad in quarantaine?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Onze burgemeester heeft nu Corona en hij heeft zich niet meteen toen hij klachten had laten testen
Familie van Trump?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Onze burgemeester heeft nu Corona en hij heeft zich niet meteen toen hij klachten had laten testen
RELLEN! ANARCHIE!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu is de hele gemeenteraad in quarantaine?
Dat je gewonnen hebt is het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef Arizona het volgende:
Avond trouwens! Net terug van tenniscompetitie. Alles keurig op 1,5 m. En ik won![]()
Maar wel met vier vrouwen in de auto, wel met mondkapjes. Maar de lol is er wel af zo.
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.quote:
Nog één keer en dan zit de competitie er voor mij op. Het tennissen zelf vind ik zó leuk, maar alles eromheen is echt niets aan nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je gewonnen hebt is het allerbelangrijkste.
Maar zo in de auto is niet zo leuk nee.
dat waren toch ukelele's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Tennis is sowieso erg leuk. Maar als het zo moet, meh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog één keer en dan zit de competitie er voor mij op. Het tennissen zelf vind ik zó leuk, maar alles eromheen is echt niets aan nu.
Ik ben ooit bij een optreden geweest van het Ukelele Orchestra of Great Britainquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.
Ja dat waren ukeleles (of hoe je ook spelt). Maar in mijn krant stond laatst een prachtig verhaal van een mevrouw die ukelele ging spelen.quote:
Een van de beste films ever!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik weet nog hoe historisch het was dat we die dag in 2015 bereikten... en nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder in de tijd gereisd...
[ afbeelding ]
Ja gaat hard. Ook als je dit jaar al bekijkt. Lijkt nog kort geleden (en tegelijkertijd ook weer heel lang) dat we in de 'lockdown' in maart gingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik weet nog hoe historisch het was dat we die dag in 2015 bereikten... en nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder in de tijd gereisd...
[ afbeelding ]
Oh ja, over klachten gesproken. Vandaag nergens meer last van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
oh leuk! Delen als je die kan vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja dat waren ukeleles (of hoe je ook spelt). Maar in mijn krant stond laatst een prachtig verhaal van een mevrouw die ukelele ging spelen.
Heb ze net zo vaak gezien als Groundhog Dayquote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, over klachten gesproken. Vandaag nergens meer last van.
Bill!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb ze net zo vaak gezien als Groundhog Day
Countless times...
2 februari is het weer tijd voor Groundhog Day
Een echte fan kijkt ze natuurlijk iedere dag...
goh, waarom ben ik hier niet verbaast over. Is er nog iets wat je nog niet hebt gedaan ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh leuk! Delen als je die kan vinden.
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb over een paar weken een lesje ukelele. Krijg het ding nog mee naar huis ook
Elk nadeel heb z'n voordeel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar bekijk het positief. Je had het wel op tijd door en je lag geen 10 minuten achter in het topic.
"Edge of Tomorrow" heeft ook wel een beetje een "Groundhog Day" in de filmquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Groundhog Day is geweldig. Ik houd van dat soort films! Happy Death Day en Happy Death Day 2U vond ik ook prachtig.
Jammer dat er niet veel meer van dat soort films gemaakt zijn.
Ja dat ook nog eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Aoibhin kwam ertussen met een LaPo denk ik.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bill!
Maar Back to the Future heb ik vaker gezien.
You don't just go into a store and buy plutonium!
Ik ken wel een Robertquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robert. Ik denk niet dat je hem kent
Genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
goh, waarom ben ik hier niet verbaast over. Is er nog iets wat je nog niet hebt gedaan ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef Arizona het volgende:
Avond trouwens! Net terug van tenniscompetitie. Alles keurig op 1,5 m. En ik won![]()
Maar wel met vier vrouwen in de auto, wel met mondkapjes. Maar de lol is er wel af zo.
Lijkt me toch niet heel comfortabel, maar ik ben ook vrij lang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ukelele leek me wel een makkelijkere instappen dan gitaar of sax.
en ik klein. Gitaar voor jou beter danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet heel comfortabel, maar ik ben ook vrij lang.
Oh jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Geen fuck", bedoelde je toch?
Wordt wel linkshandig danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik klein. Gitaar voor jou beter dan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed puntGelukkig waren ze de Libiërs te snel af.
Dan wil ik die ook wel een keer zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Edge of Tomorrow" heeft ook wel een beetje een "Groundhog Day" in de film
Fquote:
Fijne avond en slaap lekker voor straks!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog wat tv kijken. Ik moet even moe worden![]()
Fijne avond!
RIPquote:
Nog gefeliciteerd met je winst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit zo leuk aan Back to the Future![]()
[ afbeelding ]
Ja, prachtige detailsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Tot mor'n (ook al klinkt dat meer Fries)quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
Oan't moarn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tot mor'n (ook al klinkt dat meer Fries)
briljant gewoon. En te bedenken dat Marty door iemand anders gespeeld werd. Ik kan me niemand anders voorstellen als MJF.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Wel een ontdekking. En dan ook je moeder die een crush op je heeft... het valt niet mee..
Slaap fijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
Nee... idd... ze hebben bijna een hele maand filmwerk overnieuw moeten doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
briljant gewoon. En te bedenken dat Marty door iemand anders gespeeld werd. Ik kan me niemand anders voorstellen als MJF.
Dit jaar gaat hard inderdaad. Waarschijnlijk omdat er weinig mogelijkheden zijn om 'in de breedte te leven' en dat eigenlijk heel veel dagen daardoor echt op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gaat hard. Ook als je dit jaar al bekijkt. Lijkt nog kort geleden (en tegelijkertijd ook weer heel lang) dat we in de 'lockdown' in maart gingen.
yet again.quote:
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee... idd... ze hebben bijna een hele maand filmwerk overnieuw moeten doen
Ja staat bol van de details.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet het ook maar bij het nederlands houden. Slaap lekker @Arizonaquote:
Nee, daar heb je wel een beetje een persoonlijkheid voor nodigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.
Ik leef altijd in de breedte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit jaar gaat hard inderdaad. Waarschijnlijk omdat er weinig mogelijkheden zijn om 'in de breedte te leven' en dat eigenlijk heel veel dagen daardoor echt op elkaar lijken.
Hopelijk leef je morgen weerquote:
oh echt? Dat is inderdaad lang, voor Hollywood helemaal ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een beetje een persoonlijkheid voor nodig
Kwam er een paar jaar geleden pas achter dat hij getrouwd is met de de vrouw die zijn vriendin speelde in Family Ties. Best een lang huwelijk al, voor een setje acteurs dan
slaap fijn!quote:
Trusten!quote:
Wedden dat hij opstaat uit de dood?quote:
Dankzij Family Ties heb ik dit nummer leren kennen :quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.
Edit: ik heb nooit echt naar Family Ties gekeken. Kon daar niet echt inkomen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dankzij Family Ties heb ik dit nummer leren kennen :
En dan sta je daar in je platenzaak in de de bak met afgeprijsde lp`s te graaien en neem je toch een lp van Billy mee. LP viel wat tegen. Maar dit nummer was die paar gulden meer dan dwars waard:
ohh die is prachtig ja [even john op mute gezet om te luisteren]. Kwam dat in Family Ties?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan sta je daar in je platenzaak in de de bak met afgeprijsde lp`s te graaien en neem je toch een lp van Billy mee. LP viel wat tegen. Maar dit nummer was die paar gulden meer dan dwars waard:
Is dat familie van Danny Vera?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Denk dat Marco die serie ook heeft gezien...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat familie van Danny Vera?
yeahquote:
Wtfquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Paar dagen geleden: een eenzijdig ongeluk op de Donderseweg in Norg.
Vandaag: een eenzijdig ongeluk op de Norgerweg in Donderen.
Johnny B. Goodequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yeah![]()
of Johnny B. Goode...geweldig nummer!!!
'I guess you guys aren't ready for that yet. But your kids are gonna love it
Grijsgedraaid. En ik heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohh die is prachtig ja [even john op mute gezet om te luisteren]. Kwam dat in Family Ties?
Billy and the Beaters? Wat een naam ook. Heb je die LP nog?
Vera was volgens mij de naam van zijn moeder. Geen famlie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat familie van Danny Vera?
Love it!quote:
Johnny B. Goode is één van de nummers die we tijdens ons eindexamenconcert van muziek deden in 6vwoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yeah![]()
of Johnny B. Goode...geweldig nummer!!!
'I guess you guys aren't ready for that yet. But your kids are gonna love it
eyyyyy molloot in da housequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Johnny B. Goode is één van de nummers die we tijdens ons eindexamenconcert van muziek deden in 6vwo
Oh ja hey ik ben er ook, ik was al een halfuur mee aan het gluren
Je woont al te lang in Nederland. In de US is dit best een grote naam.quote:
Net op tijd, ik zou net wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Johnny B. Goode is één van de nummers die we tijdens ons eindexamenconcert van muziek deden in 6vwo
Oh ja hey ik ben er ook, ik was al een halfuur mee aan het gluren
ik ben slecht met namenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je woont al te lang in Nederland. In de US is dit best een grote naam.
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou zeg
Bevalt je nieuwe studie helemaal?
Nog nooit van gehoord maar het zal vast heel lekker zijn als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen ga ik millionaire shortbread maken en als het goed is ook zelf pasta, als ik het goede meel kan vinden
Iemand met meer inzicht moet me maar corrigeren maar ik denk dat hij in de US op hetzelfde niveau staat als Huey Lewis.quote:
Coronavrij vanaf het begin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees dat Schiermonnikoog nog Coronavrij is? Vind het echt best knap dat ze dat zo lang volgehouden hebben. Of zijn ze op dit moment Coronavrij maar hebben ze het al wel gehad?
hmmm. ok. Ik ga het mijn broer vragen. Eens kijken of hij het kent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iemand met meer inzicht moet me maar corrigeren maar ik denk dat hij in de US op hetzelfde niveau staat als Huey Lewis.
quote:
Stel je een soort chocosprits voor maar dan Brits en extra fancyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar het zal vast heel lekker zijn als ik het zo hoor
Dat moet naar de 1000 te tillen zijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
Even een nutteloos feiltje die ik uit de Fok! stats heb geplukt: in vier jaar tijd heeft @:Aoibhin me 992 keer gequote.
Bijna een groots volksfeest dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
Even een nutteloos feiltje die ik uit de Fok! stats heb geplukt: in vier jaar tijd heeft @:Aoibhin me 992 keer gequote.
Die wil je niet kennen bedoel je.quote:
Weet ik niet, ik ken er immers geen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wil je niet kennen bedoel je.
Geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken er immers geen!
Wist je al dat stats een palindroom is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder de stats zou ik me doodvervelen.
Ik zit even naar de stats van actieve gebruikers per dag te kijken. Zit ook geen echt grote beweging in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder de stats zou ik me doodvervelen.
Nu niet meer!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
Even een nutteloos feitje die ik uit de Fok! stats heb geplukt: in vier jaar tijd heeft @:Aoibhin me 992 keer gequote.
Las het netquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]Oh dear.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer heeft sinds maandag iets van klachten. Krijgt gisteren lichte verhoging en klachten, laat zich testen, is covid19 positief.quote:
Maar niet ervoor dus dan zijn de aerosolen niet in hun giechels gekomen!11!!1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Meneer heeft sinds maandag iets van klachten. Krijgt gisteren lichte verhoging en klachten, laat zich testen, is covid19 positief.![]()
Rijdt ookal deze hele giro als een natte krant.
Maar zal gisteren hele tijd achter Kruijswijk en Nibali
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]Oh fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Aoibhin voelt zich even heel domquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
ik blijf het wonderlijk vinden dat hier zo veel wielerliefhebbers zittenMaar goed, wielrennen is voor slimme mensen en dat is deze SC natuurlijk ook
Wielrennen is mooi maar het blijft een gevaarlijke sport...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
ik blijf het wonderlijk vinden dat hier zo veel wielerliefhebbers zittenMaar goed, wielrennen is voor slimme mensen en dat is deze SC natuurlijk ook
Auquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Net als bij het ESF iets waar vooral blanken goed in zijn,quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Het is nog niet te laat om alles over wielrennen te leren!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin voelt zich even heel dom
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wielrennen is mooi maar het blijft een gevaarlijke sport...
[ afbeelding ]
Ik voel je pijn Meke!quote:
Nou, vertel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om alles over wielrennen te leren!
Het gekke is dat ik vooral bij jou veel problemen heb om te liken. Bij anderen ook wel hoor soms maar bij jou steevast. Ik weet niet of dit een soort mentale blokkade is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb weer 2 likes van @:strani binnen 4 seconden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tot een aantal jaren geleden totaal niet volgde. Vond er niets aan. Vond zelfs het principe knecht zo dom, waarom wil je per sé in dienst van iemand fietsen, je bent topsporter je wil dan toch winnen, wat voor een wielrenner ben je dan? Ik vond het niets meer dan urenlang doorkachelen en dan alleen de laatste meters tellen. Vooral de berichtgevingen rondom verboden middelen in de sport deed me denken dat het ook niet echt een prestatie is om te winnen, er werd vals gespeeld bij de vleet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Okay mensen er hapt er eentje! @Hamlapjes haal jij de uitleg over de WorldTour eruit, @Momo doe jij de geschiedenis en @Redefine een presentatie over ploegentactieken?quote:
Te veel twijfel of je mijn briljante posts wel of niet wil likenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik vooral bij jou veel problemen heb om te liken. Bij anderen ook wel hoor soms maar bij jou steevast. Ik weet niet of dit een soort mentale blokkade is.
Dan liever domquote:
Prachtige beschrijvingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tot een aantal jaren geleden totaal niet volgde. Vond er niets aan. Vond zelfs het principe knecht zo dom, waarom wil je per sé in dienst van iemand fietsen, je bent topsporter je wil dan toch winnen, wat voor een wielrenner ben je dan? Ik vond het niets meer dan urenlang doorkachelen en dan alleen de laatste meters tellen. Vooral de berichtgevingen rondom verboden middelen in de sport deed me denken dat het ook niet echt een prestatie is om te winnen, er werd vals gespeeld bij de vleet.
Ik ben echter niet vies van een partijtje successupporteren dus toen het een aantal jaren geleden best voor de wind ging met ‘onze’ jongens in de Giro en de Tour, ging ik het iets meer volgen en een stuk meer begrijpen. Ook ging ik soms wat meer opzoeken over al die doping affaires en ging de sport langzaam maar zeker interessanter worden. De dingen die ik eerst niet snapte en zelfs belachelijk vond, werden een stuk helderder. Dus gaandeweg ben ik het steeds meer gaan volgen, eerst met een half oog, daarna wat meer, bij lange na nog niet op het niveau waar jullie zitten - ben in principe een totale n00b - maar de interesse is er.
Komt ook nog bij dat het verschil met een sport dat ik wel veel meer volgde, namelijk voetbal, echt amper meer om aan te gluren is. Vergelijk ook de pijn die voetballers na een zacht tackeltje voelen met de half afgescheurde ledematen waar over het ravijn gekukelde wielrenners nog 80 kilometer mee doorfietsen. Helden.
Het is ook heerlijke achtergrondsport om overdag aan te hebben staan. Geen 90 minuten groen veld, maar urenlang lappendekens, schijtsupporters, kerkjes, vliegende bidons op tv, ik word daar heerlijk zen van, veel meer dan van voetbal. Het is als een rondreizend circus waarvan de ene keer de clown wint en de andere keer de trapeze-act, in tegenstelling tot een roedel pitbulls die anderhalf uur op elkaar worden losgelaten.
Dus dat.
Deze ging dan wél weer in één keer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te veel twijfel of je mijn briljante posts wel of niet wil liken
We willen Freds kwaliteitsposts allemaal te snel liken, daar raakt Fok van in de warquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik vooral bij jou veel problemen heb om te liken. Bij anderen ook wel hoor soms maar bij jou steevast. Ik weet niet of dit een soort mentale blokkade is.
Wanneer kunnen we hem in de bioscoop zien?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen was met een man (niet eens eentje die ik ken) en we wilden graag een kindje. Maar we hadden een paar maanden daarvoor een aanslag overleeft, en de dader liep nog vrij rond. We gingen naar het ziekenhuis voor onderzoek omdat ik maar niet zwanger raakte, en toen stond die dader dus bij ons in de lift. We wisten hem af te schudden en bij het intakegesprek was ineens ook de ex-vrouw van die man erbij (want die scheen hij te hebben) en kregen we te horen dat die dader voor de deur liep met een pistool. De dokter kreeg hem op een gegeven moment aan de lijn, maar de dader deed alsof hij een andere dokter was. Ik wist de telefoon af te pakken en vroeg wie hij was. Daarna belde ik de beveiliging. Uiteindelijk kwamen de kamer binnen met die dader dus, die het pistool op me richtte en twee keer schoot, maar er zaten geen echte kogels in. Hij werd opgepakt en mijn vriend en ik besloten uiteindelijk naar China te verhuizen.
Oké. Spreek je wel Chinees eigenlijk? En ben je inmiddels al zwanger?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen was met een man (niet eens eentje die ik ken) en we wilden graag een kindje. Maar we hadden een paar maanden daarvoor een aanslag overleeft, en de dader liep nog vrij rond. We gingen naar het ziekenhuis voor onderzoek omdat ik maar niet zwanger raakte, en toen stond die dader dus bij ons in de lift. We wisten hem af te schudden en bij het intakegesprek was ineens ook de ex-vrouw van die man erbij (want die scheen hij te hebben) en kregen we te horen dat die dader voor de deur liep met een pistool. De dokter kreeg hem op een gegeven moment aan de lijn, maar de dader deed alsof hij een andere dokter was. Ik wist de telefoon af te pakken en vroeg wie hij was. Daarna belde ik de beveiliging. Uiteindelijk kwamen de kamer binnen met die dader dus, die het pistool op me richtte en twee keer schoot, maar er zaten geen echte kogels in. Hij werd opgepakt en mijn vriend en ik besloten uiteindelijk naar China te verhuizen.
ESF1Gamer voelt zich heel erg domquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om alles over wielrennen te leren!
quote:
Er is op zich wel een verklaring voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
We gingen naar het ziekenhuis voor onderzoek omdat ik maar niet zwanger raakte
Misschien ben je er over een paar jaar klaar voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Er is op zich wel een verklaring voor.
Wat wel kan werken is om alleen de laatste 10 minuten van een wedstrijd te kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt.
Bij het wielrennen is alleen de 2 laatste minuten leuk, terwijl bij de F1 elke ronde iets kan gebeuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ben je er over een paar jaar klaar voor
Maar vooral dit inderdaad. Dan kijk je dus gewoon úrenlang naar een stelletje fietsende kerels, maar alleen het eind telt mee. Dan denk ik ook 'waarom is dit belangrijk'quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Cee het volgende:
Ik vond het niets meer dan urenlang doorkachelen en dan alleen de laatste meters tellen.
Aan de vrije trainingen van gisteren heb je niets gemist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij het wielrennen is alleen de 2 laatste minuten leuk, terwijl bij de F1 elke ronde iets kan gebeuren.
Gisteren was wel het andere uiterste in de F1.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay mensen er hapt er eentje! @:Hamlapjes haal jij de uitleg over de WorldTour eruit, @:Momo doe jij de geschiedenis en @:Redefine een presentatie over ploegentactieken?
Ik kijk wel F1 hoor maar de meeste races is het voor mij vooral bij de start spannend en wordt het daarna snel minder, dus een beetje andersom eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij het wielrennen is alleen de 2 laatste minuten leuk, terwijl bij de F1 elke ronde iets kan gebeuren.
Gisteren bij de vrije trainingen in de F1 was er alleen zwarte badeend op de baan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een betoog Cee!Misschien dat ik de fascinatie ook nog wel ga begrijpen, ooit
[..]
Maar vooral dit inderdaad. Dan kijk je dus gewoon úrenlang naar een stelletje fietsende kerels, maar alleen het eind telt mee. Dan denk ik ook 'waarom is dit belangrijk'
Dan had GP van Italië en 1000th race of Ferrari zeker niet gezien. Crashes all over the place.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk wel F1 hoor maar de meeste races is het voor mij vooral bij de start spannend en wordt het daarna snel minder, dus een beetje andersom eigenlijk.
November Rain?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren bij de vrije trainingen in de F1 was er alleen zwarte badeend op de baan.
Ziggo draaide wel een nummer van Metallica om de tijd te doden.
Maar dat zijn toch een beetje uitzonderingen, als we eerlijk zijn. Er zijn weinig sporten die 100% van de tijd spannend zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had GP van Italië en 1000th race of Ferrari zeker niet gezien. Crashes all over the place.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we hem in de bioscoop zien?
Hehehehe nee spreek geen Chinees en ik ben niet zwangerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oké. Spreek je wel Chinees eigenlijk? En ben je inmiddels al zwanger?
Godverquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Er is op zich wel een verklaring voor.
De rode Mercedes heeft nog de meeste rondjes vooraan gereden bij die race, denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had GP van Italië en 1000th race of Ferrari zeker niet gezien. Crashes all over the place.
Maar bij wielrennen kan er ook elk moment iets gebeuren en dat gebeurt eigenlijk wel net zo vaak als iets schokkends halverwege een F1-racequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vroeg bij de Tour aan @Strani wanneer de finish ongeveer zou zijn, en ik kreeg een reactie alsof hij het in Keulen hoorde donderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat wel kan werken is om alleen de laatste 10 minuten van een wedstrijd te kijken
...waar net een paar koeien gescheten hebben...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, je ruikt als een bloemetjesweide
*roloogt*quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh ja, F1, dat snap ik ook al nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Altijd rond half 6quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vroeg bij de Tour aan @:Strani wanneer de finish ongeveer zou zijn, en ik kreeg een reactie alsof hij het in Keulen hoorde donderen
Ik dacht al "wat stinkt het hier"quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, F1, dat snap ik ook al niet
Dat is het angstzweet op je bovenlip na die enge droom.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al "wat stinkt het hier"
Dat zijn jouw woorden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
...waar net een paar koeien gescheten hebben...
Met de huidige reglementen kan ik inkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, F1, dat snap ik ook al niet
Dat probeerde ik een keer en toen was het al gebeurdquote:
Oh, dat klinkt al seks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat probeerde ik een keer en toen was het al gebeurd
Nou ja, bij wielrennen kan je wel urenlang een status quo hebben met een paar onbenullen die twee minuten voor het ingehouden koersende peloton hebben. Voetbalwedstrijden of F1-races duren niet zo lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar bij wielrennen kan er ook elk moment iets gebeuren en dat gebeurt eigenlijk wel net zo vaak als iets schokkends halverwege een F1-race
Wat zijn de klassiekers?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, tip van mijn kant als je een beetje spannende wielerkoersen wil zien: begin met de klassiekers! Daar wordt over het algemeen het aantrekkelijkst gekoerst en gaat het niet alleen om de laatste 10 minuten!
En mij altijd maar verteld worden dat het zo leuk is!quote:
Langste GP is eentje van 4 uur geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, bij wielrennen kan je wel urenlang een status quo hebben met een paar onbenullen die twee minuten voor het ingehouden koersende peloton hebben. Voetbalwedstrijden of F1-races duren niet zo lang.
Een serie van belangrijke eendaagse wedstrijden, waarvan sommige bijna 300km lang zijn. Dit zijn normaal races met heel veel geschiedenis en veel prestige.quote:
1daagse wedstrijden over lange afstand, vaak met heuveltjes, kasseien en/of grind.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Een serie van belangrijke eendaagse wedstrijden, waarvan sommige bijna 300km lang zijn. Dit zijn normaal races met heel veel geschiedenis en veel prestige.
Oh, nu nog even uitvogelen welke dat zijn danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
1daagse wedstrijden over lange afstand, vaak met heuveltjes, kasseien en/of grind.
Heten klassiekers omdat ze al 100 jaar verreden worden
Ah thanksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef Momo het volgende:
Zondag is er een klassieker: Gent Wevelgem
Thuis wint Gent dat wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef Momo het volgende:
Jij bent ook meer van de gesproken monologenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Fijn dat het sneller uitgelegd wordt dan ik zou kunnen typen
Ik beginnen al met schrijven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay mensen er hapt er eentje! @:Hamlapjes haal jij de uitleg over de WorldTour eruit, @:Momo doe jij de geschiedenis en @:Redefine een presentatie over ploegentactieken?
Wel een hele matige.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef Momo het volgende:
En weer terug.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef Momo het volgende:
Strade Bianchi. Parijs Roubaix. E3 Prijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, tip van mijn kant als je een beetje spannende wielerkoersen wil zien: begin met de klassiekers! Daar wordt over het algemeen het aantrekkelijkst gekoerst en gaat het niet alleen om de laatste 10 minuten!
Een van de weinige dingen over de op kalender. De klassieke renners (Wout en Mathieu o.a.) tegen de sprinters (Klep en Bennett o.a.). Denk dat Mathieu elk centimeter asfalt gaat aanvallen.quote:
Dat was echt een uitzondering. Ik ben zelf een F1 liefhebber. Maar doen alsof het nu ontzettend spannend is en er elk moment wat kan gebeuren slaat gewoon nergens op. Het is 9 van de 10 keer ontzettend saai.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo dat zijn nog eens dromen. Misschien moeten we je toch maar eens aan de man gaan helpen. Kom op met zijn allen een man zoeken voor Jobi. Dan kan ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo dat zijn nog eens dromen. Misschien moeten we je toch maar eens aan de man gaan helpen. Kom op met zijn allen een man zoeken voor Jobi. Dan kan ze zwanger worden
Als jij dat wil dan regelen we dat. We helpen je wel de winter doorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaEn dan komt er een psychopaat achter me aan
Doe turnen dan! Behalve Simone Biles en het amerikaanse damesteam is het nooit zeker wie gaat winnen, en steeds meer landen doen mee om de medaillesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de laatste jaren een beetje het plezier in sport kijken verloren.F1 is al jaren niet meer spannend wie er gaat winnen. Voetbal is ook steeds meer verdedigen, verdedigen en dan een snelle counter om te winnen geworden.
Voetbal is nu toch wel een stuk leuker en minder voorspelbaar dan eind jaren ‘90 en jaren ‘00. Toen had je ploegen als FC Porto, Manchester United, Juventus, Deportivo La Coruña, AC Milan, enz. die domineerden en 0-0 doorgaans de perfecte uitslag vonden in de Champions League.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de laatste jaren een beetje het plezier in sport kijken verloren.F1 is al jaren niet meer spannend wie er gaat winnen. Voetbal is ook steeds meer verdedigen, verdedigen en dan een snelle counter om te winnen geworden.
Turnen is best een leuke sport.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doe turnen dan! Behalve Simone Biles en het amerikaanse damesteam is het nooit zeker wie gaat winnen, en steeds meer landen doen mee om de medailles
Één keer aan doen is niet voldoende?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gedoucht
Nu schoenen aan, sokken aan, sokken uit, schoenen uit, sokken aan, schoenen aan en gaan!
Sokken óver de schoenen bleek niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Één keer aan doen is niet voldoende?
En schoenen over je handen zeker ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sokken óver de schoenen bleek niet zo'n succes.
Turnen is alleen leuk wanneer Hans van Zettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doe turnen dan! Behalve Simone Biles en het amerikaanse damesteam is het nooit zeker wie gaat winnen, en steeds meer landen doen mee om de medailles
Dan weet je ook wanneer je moet gaan staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Turnen is alleen leuk wanneer Hans van Zettencommentaar geeft. Dan heb ik het idee dat ik het snap.
Precies en afgroeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weet je ook wanneer je moet gaan staan.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Turnen is alleen leuk wanneer Hans van Zettencommentaar geeft. Dan heb ik het idee dat ik het snap.
Zeker waarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker turnen gekeken, dus ik snap wel grotendeels hoe het zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Zeker waar
Maar het snappen komt vanzelf wel naarmate je het wat vaker kijkt
Wanneer de anderen dat ook doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb het net weer een beetje opgepakt, maar niet heel hoog of zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker turnen gekeken, dus ik snap wel grotendeels hoe het zit.
Jij zelf nog aan turnen gedaan?
Ah leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het net weer een beetje opgepakt, maar niet heel hoog of zo
Ah tof dat je dat doet, lijkt me echt hartstikke moeilijk, en engquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het net weer een beetje opgepakt, maar niet heel hoog of zo
We hebben het niet over de kerk Jobiquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
Turnen is een sport dat ik echt alleen kijk bij de OS, en dan vind ik het ook wel leukMaar bij de OS volg ik ook echt zo'n beetje alles
Dat laatste klopt wel bij mij. Nooit gedacht dat ik ooit aandacht zou hebben voor curling of zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
Turnen is een sport dat ik echt alleen kijk bij de OS, en dan vind ik het ook wel leukMaar bij de OS volg ik ook echt zo'n beetje alles
Dat kijk ik dan weer niet, tenzij er echt niks anders is op zondagochtend of zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel bij mij. Nooit gedacht dat ik ooit aandacht zou hebben voor curling of zo
Jaaaa dat kijk ik dan ook altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel bij mij. Nooit gedacht dat ik ooit aandacht zou hebben voor curling of zo
Ik kijk heel weinig voetbal, maar die houding 'Auw auw! Mijn haar!' stoort me wel. Zeker als je het vergelijkt met andere sporten, waarbij de sporters juist doen alsof er niets met ze aan de hand is terwijl het bloed er uit stroomt. Een rugbyspeler laat zijn gescheurde wenkbrauw even snel dichtplakken, zegt sorry tegen de scheids dat het zo lang duurde en gaat gewoon weer verder. Met toernooien is er ook vaak gezeur dat het niet eerlijk is dat een ploeg maar drie dagen weekend krijgt, en dat het extra oneerlijk is omdat ze een half uurtje moesten overwerken omdat ze zelf niet op tijd klaar waren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt ook nog bij dat het verschil met een sport dat ik wel veel meer volgde, namelijk voetbal, echt amper meer om aan te gluren is. Vergelijk ook de pijn die voetballers na een zacht tackeltje voelen met de half afgescheurde ledematen waar over het ravijn gekukelde wielrenners nog 80 kilometer mee doorfietsen. Helden.
Klopt. Zulke races zijn juist legendarisch omdat ze zo afsteken ten opzichte van de norm. Supertof dat Gasly won namens een B-team, maar de vorige keer dat dat gebeurde was alweer even geleden. Raikkonen won nog een paar races met Lotus, maar het verschil tussen Lotus en de toenmalige kop was een stuk kleiner dan het verschil tussen de Alpha Tauri en de top die er nu is. Voor autoraces waarbij iedereen kan winnen ben je bij F1 aan het verkeerde adres.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch een beetje uitzonderingen, als we eerlijk zijn. Er zijn weinig sporten die 100% van de tijd spannend zijn.
Die in Canada duurde ruim vier uur (regel is daarna aangepast), maar lag ook uren stil. Die uren dat er niet gereden wordt vind ik niet echt meetellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Langste GP is eentje van 4 uur geweest. (Een race mag max 2 uur duren en code rood telt niet mee voor die max van 2 uur)
Ik eet bij jou vanavondquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:45 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk dat ik vanavond pizza ga bestellen. Nu al zin in
Lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:45 schreef koffieleuk het volgende:
Oeh lekker!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:45 schreef koffieleuk het volgende:
De eerste witte zakdoekjes worden al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede wedstrijd van het seizoen. Al na 28 minuten stond ik met 0-2 achter.
In de 33ste minuut kwam ik terug. Na de pauze kwamen we zelfs op gelijke hoogte in de 62' minuut. We hadden nog een aantal goede kansen om op voorsprong te komen, helaas lukte dat niet. Uiteindelijk in de blessuretijd maakt Carlisle United met een handsbal bij de aanname (niet gezien door de scheids) de winnende en zo verlies ik ook mijn tweede wedstrijd met 2-3.
Máár er zit een stijgend lijn in!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede wedstrijd van het seizoen. Al na 28 minuten stond ik met 0-2 achter.
In de 33ste minuut kwam ik terug. Na de pauze kwamen we zelfs op gelijke hoogte in de 62' minuut. We hadden nog een aantal goede kansen om op voorsprong te komen, helaas lukte dat niet. Uiteindelijk in de blessuretijd maakt Carlisle United met een handsbal bij de aanname (niet gezien door de scheids) de winnende en zo verlies ik ook mijn tweede wedstrijd met 2-3.
En toch wil ik die ooit wel eens proberen, want ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef H_T het volgende:
In Chicago telt dit als pizza
[ afbeelding ]
Ik speel niet in Spanje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste witte zakdoekjes worden al gesignaleerd?
Nog beter is dat pizza in Amerika onder de groentes valt, zodat het gegeven kan worden aan schoolkinderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, want er zit tomatenpuree opquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog beter is dat pizza in Amerika onder de groentes valt, zodat het gegeven kan worden aan schoolkinderen.
Precies, hopelijk zien het bestuur en de fans dat ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Máár er zit een stijgend lijn in!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eet bij jou vanavondWat voor pizza nemen we?
Moet nog even door het menu van Domino's scrollenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekker!![]()
Ik ga straks de pastamachine uit de kast pakken. Lang geleden dat ik zelf pasta heb gemaakt, maar heb er zin in
Ik heb het geprobeerd en vond het lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch wil ik die ooit wel eens proberen, want ben wel benieuwd
Jij eet altijd bij iedereen. Doe je zelf ooit eens wat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eet bij jou vanavondWat voor pizza nemen we?
Dat ligt er dik bovenop jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa millionaire shortbread gaat zo gemaakt wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Veel plezier
En ook nog met dat andere waar je mee bezig was!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Momo het volgende:
Wat betreft de Giro Kruijswijk en Kelderman staan er goed voor nu.![]()
Enkel Fuglsang en Nibali schat ik ook even hoog in, de rest komt normaal daar achter. Yates, Thomas en Vlasov die ik hoger had zitten dan al deze jongens zijn er al uitgevallen.
Dan komen @Strani en ik bij jou voor het toetje/koffie/waar je het bij hoort te etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa millionaire shortbread gaat zo gemaakt worden
Maar is het ook echt een pizza verder, of is het meer iets van een hartige taart ofzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en vond het lekkerIk heb het ook wel eens geprobeerd zelf te maken, maar dat was toch minder lekker
Ik was in Chicago en heb Italiaanse pizza gegeten omdat ik niet wist dat dit bestond. Stiekem wel jammerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Heuvel, kan sprint of ontsnapping worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat voor etappe is het vandaag?
Kom, ik betaal mee dus we doen gewoon een hele luxe en grote!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Moet nog even door het menu van Domino's scrollen
Maar het hoeft van mij niet super luxe, bespaart toch al gauw een euro!!
Wat een parasiet he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij eet altijd bij iedereen. Doe je zelf ooit eens wat?
Nou, dealquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan komen @:Strani en ik bij jou voor het toetje/koffie/waar je het bij hoort te eten
Ah oke! Dus de klassementsrenners kunnen gewoon rustig in het peloton blijven zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Heuvel, kan sprint of ontsnapping worden.
Het is een beetje van beide. Je hebt een vrij dikke bodem die lijkt op hartige taart, maar bij hartige taart smijt ik er weer geen enorme lading tomatensaus overheen. Dat doen ze hier wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar is het ook echt een pizza verder, of is het meer iets van een hartige taart ofzo?
Wie weet krijg je nog wel een keer de kansquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was in Chicago en heb Italiaanse pizza gegeten omdat ik niet wist dat dit bestond. Stiekem wel jammer
Wel heel lekkere comboquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef Meke het volgende:
Ik eet deze week echt heeel origineel. Heb drie maaltijden met kerstomaatjes (en drie verschillende verpakkingen gekocht?) en mozzarella, waarvan twee met rucola. Lekker gevarieerd
![]()
![]()
Waarvan akte.quote:
Een mooiere omschrijving gaan we niet vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tot een aantal jaren geleden totaal niet volgde. Vond er niets aan. Vond zelfs het principe knecht zo dom, waarom wil je per sé in dienst van iemand fietsen, je bent topsporter je wil dan toch winnen, wat voor een wielrenner ben je dan? Ik vond het niets meer dan urenlang doorkachelen en dan alleen de laatste meters tellen. Vooral de berichtgevingen rondom verboden middelen in de sport deed me denken dat het ook niet echt een prestatie is om te winnen, er werd vals gespeeld bij de vleet.
Ik ben echter niet vies van een partijtje successupporteren dus toen het een aantal jaren geleden best voor de wind ging met ‘onze’ jongens in de Giro en de Tour, ging ik het iets meer volgen en een stuk meer begrijpen. Ook ging ik soms wat meer opzoeken over al die doping affaires en ging de sport langzaam maar zeker interessanter worden. De dingen die ik eerst niet snapte en zelfs belachelijk vond, werden een stuk helderder. Dus gaandeweg ben ik het steeds meer gaan volgen, eerst met een half oog, daarna wat meer, bij lange na nog niet op het niveau waar jullie zitten - ben in principe een totale n00b - maar de interesse is er.
Het is ook heerlijke achtergrondsport om overdag aan te hebben staan. Geen 90 minuten groen veld, maar urenlang lappendekens, schijtsupporters, kerkjes, vliegende bidons op tv, ik word daar heerlijk zen van, veel meer dan van voetbal. Het is als een rondreizend circus waarvan de ene keer de clown wint en de andere keer de trapeze-act, in tegenstelling tot een roedel pitbulls die anderhalf uur op elkaar worden losgelaten.
Dus dat.
Nee ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een beetje van beide. Je hebt een vrij dikke bodem die lijkt op hartige taart, maar bij hartige taart smijt ik er weer geen enorme lading tomatensaus overheen. Dat doen ze hier wel.
[..]
Wie weet krijg je nog wel een keer de kansHeb je wel een Chicago hot dog gehad?
[ afbeelding ]
Ja de rest van de maaltijden zijn ook echt heel andersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel heel lekkere combodus ik snap je volkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |