quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 op 21 haal ik tegenwoordig
Wij zijn heel sociaal bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nu heel sociaal op afstand samen met prisha van John Lennon nummers te genieten.
Wat was die man goed.
quote:
Dat is best een leuke film jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben trouwens "The Invention of Lying" aan het kijken op Netflix
Klonk niet direct als een titel die ik wilde zien maar ben toch al halverwege en denk dat ik het eind ga halen
@Aoibhin kwam ertussen met een LaPo denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij zijn heel sociaal bezig. Dit luistert ook heerlijk weg. Ik geniet!
En volgens mij had ik dit eerder getypt maar ik zie het niet terug en nu ben ik in de war.
DeLorean!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef H_T het volgende:
Snelle auto's en meters bier, topcombinatie natuurlijk
Jullie zullen ook allemaal zo`n collega hebben gehad die op vrijdag riep:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef H_T het volgende:
Snelle auto's en meters bier, topcombinatie natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jullie zullen ook allemaal zo`n collega hebben gehad die op vrijdag riep:Je kent hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben wij bij hetzelfde bedrijf gewerkt?
![]()
Robert. Ik denk niet dat je hem kentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kent hem?Hebben wij bij hetzelfde bedrijf gewerkt?
![]()
Verhip, hoe is het met hem?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robert. Ik denk niet dat je hem kent
En nu is de hele gemeenteraad in quarantaine?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Onze burgemeester heeft nu Corona en hij heeft zich niet meteen toen hij klachten had laten testen
Familie van Trump?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
Onze burgemeester heeft nu Corona en hij heeft zich niet meteen toen hij klachten had laten testen
RELLEN! ANARCHIE!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu is de hele gemeenteraad in quarantaine?
Dat je gewonnen hebt is het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef Arizona het volgende:
Avond trouwens! Net terug van tenniscompetitie. Alles keurig op 1,5 m. En ik won![]()
Maar wel met vier vrouwen in de auto, wel met mondkapjes. Maar de lol is er wel af zo.
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.quote:
Nog één keer en dan zit de competitie er voor mij op. Het tennissen zelf vind ik zó leuk, maar alles eromheen is echt niets aan nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je gewonnen hebt is het allerbelangrijkste.
Maar zo in de auto is niet zo leuk nee.
dat waren toch ukelele's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Tennis is sowieso erg leuk. Maar als het zo moet, meh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog één keer en dan zit de competitie er voor mij op. Het tennissen zelf vind ik zó leuk, maar alles eromheen is echt niets aan nu.
Ik ben ooit bij een optreden geweest van het Ukelele Orchestra of Great Britainquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even zoeken voor een mooi ukelele verhaal.
Ja dat waren ukeleles (of hoe je ook spelt). Maar in mijn krant stond laatst een prachtig verhaal van een mevrouw die ukelele ging spelen.quote:
Een van de beste films ever!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik weet nog hoe historisch het was dat we die dag in 2015 bereikten... en nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder in de tijd gereisd...
[ afbeelding ]
Ja gaat hard. Ook als je dit jaar al bekijkt. Lijkt nog kort geleden (en tegelijkertijd ook weer heel lang) dat we in de 'lockdown' in maart gingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik weet nog hoe historisch het was dat we die dag in 2015 bereikten... en nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder in de tijd gereisd...
[ afbeelding ]
Oh ja, over klachten gesproken. Vandaag nergens meer last van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
oh leuk! Delen als je die kan vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja dat waren ukeleles (of hoe je ook spelt). Maar in mijn krant stond laatst een prachtig verhaal van een mevrouw die ukelele ging spelen.
Heb ze net zo vaak gezien als Groundhog Dayquote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, over klachten gesproken. Vandaag nergens meer last van.
Bill!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb ze net zo vaak gezien als Groundhog Day
Countless times...
2 februari is het weer tijd voor Groundhog Day
Een echte fan kijkt ze natuurlijk iedere dag...
goh, waarom ben ik hier niet verbaast over. Is er nog iets wat je nog niet hebt gedaan ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh leuk! Delen als je die kan vinden.
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb over een paar weken een lesje ukelele. Krijg het ding nog mee naar huis ook
Elk nadeel heb z'n voordeel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar bekijk het positief. Je had het wel op tijd door en je lag geen 10 minuten achter in het topic.
"Edge of Tomorrow" heeft ook wel een beetje een "Groundhog Day" in de filmquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Groundhog Day is geweldig. Ik houd van dat soort films! Happy Death Day en Happy Death Day 2U vond ik ook prachtig.
Jammer dat er niet veel meer van dat soort films gemaakt zijn.
Ja dat ook nog eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Aoibhin kwam ertussen met een LaPo denk ik.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bill!
Maar Back to the Future heb ik vaker gezien.
You don't just go into a store and buy plutonium!
Ik ken wel een Robertquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robert. Ik denk niet dat je hem kent
Genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
goh, waarom ben ik hier niet verbaast over. Is er nog iets wat je nog niet hebt gedaan ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef Arizona het volgende:
Avond trouwens! Net terug van tenniscompetitie. Alles keurig op 1,5 m. En ik won![]()
Maar wel met vier vrouwen in de auto, wel met mondkapjes. Maar de lol is er wel af zo.
Lijkt me toch niet heel comfortabel, maar ik ben ook vrij lang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ukelele leek me wel een makkelijkere instappen dan gitaar of sax.
en ik klein. Gitaar voor jou beter danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet heel comfortabel, maar ik ben ook vrij lang.
Oh jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Geen fuck", bedoelde je toch?
Wordt wel linkshandig danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik klein. Gitaar voor jou beter dan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed puntGelukkig waren ze de Libiërs te snel af.
Dan wil ik die ook wel een keer zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Edge of Tomorrow" heeft ook wel een beetje een "Groundhog Day" in de film
Fquote:
Fijne avond en slaap lekker voor straks!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog wat tv kijken. Ik moet even moe worden![]()
Fijne avond!
RIPquote:
Nog gefeliciteerd met je winst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit zo leuk aan Back to the Future![]()
[ afbeelding ]
Ja, prachtige detailsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Tot mor'n (ook al klinkt dat meer Fries)quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
Oan't moarn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tot mor'n (ook al klinkt dat meer Fries)
briljant gewoon. En te bedenken dat Marty door iemand anders gespeeld werd. Ik kan me niemand anders voorstellen als MJF.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Wel een ontdekking. En dan ook je moeder die een crush op je heeft... het valt niet mee..
Slaap fijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond!
Nee... idd... ze hebben bijna een hele maand filmwerk overnieuw moeten doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
briljant gewoon. En te bedenken dat Marty door iemand anders gespeeld werd. Ik kan me niemand anders voorstellen als MJF.
Dit jaar gaat hard inderdaad. Waarschijnlijk omdat er weinig mogelijkheden zijn om 'in de breedte te leven' en dat eigenlijk heel veel dagen daardoor echt op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gaat hard. Ook als je dit jaar al bekijkt. Lijkt nog kort geleden (en tegelijkertijd ook weer heel lang) dat we in de 'lockdown' in maart gingen.
yet again.quote:
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee... idd... ze hebben bijna een hele maand filmwerk overnieuw moeten doen
Ja staat bol van de details.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet het ook maar bij het nederlands houden. Slaap lekker @Arizonaquote:
Nee, daar heb je wel een beetje een persoonlijkheid voor nodigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.
Ik leef altijd in de breedte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit jaar gaat hard inderdaad. Waarschijnlijk omdat er weinig mogelijkheden zijn om 'in de breedte te leven' en dat eigenlijk heel veel dagen daardoor echt op elkaar lijken.
Hopelijk leef je morgen weerquote:
oh echt? Dat is inderdaad lang, voor Hollywood helemaal ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een beetje een persoonlijkheid voor nodig
Kwam er een paar jaar geleden pas achter dat hij getrouwd is met de de vrouw die zijn vriendin speelde in Family Ties. Best een lang huwelijk al, voor een setje acteurs dan
slaap fijn!quote:
Trusten!quote:
Wedden dat hij opstaat uit de dood?quote:
Dankzij Family Ties heb ik dit nummer leren kennen :quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt he. Was wel de juiste keus. Die andere acteur heb ik later in een film van Cher gezien, hele serieuze film. Prachtig gespeeld, subliem zelfs. Maar ik zie hem idd niet als een Marty.
Edit: ik heb nooit echt naar Family Ties gekeken. Kon daar niet echt inkomen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dankzij Family Ties heb ik dit nummer leren kennen :
En dan sta je daar in je platenzaak in de de bak met afgeprijsde lp`s te graaien en neem je toch een lp van Billy mee. LP viel wat tegen. Maar dit nummer was die paar gulden meer dan dwars waard:
ohh die is prachtig ja [even john op mute gezet om te luisteren]. Kwam dat in Family Ties?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan sta je daar in je platenzaak in de de bak met afgeprijsde lp`s te graaien en neem je toch een lp van Billy mee. LP viel wat tegen. Maar dit nummer was die paar gulden meer dan dwars waard:
Is dat familie van Danny Vera?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Denk dat Marco die serie ook heeft gezien...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat familie van Danny Vera?
yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |