Ik zag dat je toch al een Rapha membership van 85 euro moest hebbenquote:
Goede marketingquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zag dat je toch al een Rapha membership van 85 euro moest hebben![]()
De uiteindelijke prijs heb ik nooit gezien. Wel dat ze nu voor 600 euro op Ebay staan
Daar moest ik laatst ook aan denken, als dat gebeurt ga ik met dingen gooien.quote:
Als je het geld hebt moet je het zelf weten, maar ergens vind ik dit moreel gewoon op het randje, om zo'n bedrag neer te tellen voor een fietsshirtje. Dan ben je echt helemaal gek geworden.quote:
Ik wist helemaal niet dat de Elfstedentocht zo leeft in België.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daar moest ik laatst ook aan denken, als dat gebeurt ga ik met dingen gooien.
Tim moet eerst eens zijn hart volgen bij cycylingmaster voordat hij daarover kan meepraten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
@:Johannes_Vermeer #volgjehart
[ afbeelding ]
elfstedentoch leef wel in België hoor. Mijn ouders speciaal vanuit België naar het noorden van Nederland om ergens langs een rivier te gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de Elfstedentocht zo leeft in België.
150 ekkies voor een simpel shirtje en 250 ekkies voor een broekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 'hippe wielerkleding' is al gauw achterlijk prijzig. Sowieso zijn wieler-kleren al duur zat
Persco van 2012 met Wiebe Wiebinga die aankondigde dat het net troch giet, werd ook live uitgezonden op Canvas. Of het in België leeft weet ik niet, Vlaanderen en Wallonië zijn twee verschillende landen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de Elfstedentocht zo leeft in België.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Persco van 2012 met Wiebe Wiebinga die aankondigde dat het net troch giet, werd ook live uitgezonden op Canvas. Of het in België leeft weet ik niet, Vlaanderen en Wallonië zijn twee verschillende landen natuurlijk.
Lekker hoor, beetje gesponsord door Spanje toeren, zelf wat fietsen, af en toe wat uitslagen verwerken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De camper van Steef is gesponsord?
Ik kan me opeens herinneren dat ik in Haagse Zaken een verslaggever 'voelde' dat hij wel eens kon vertrekken. Zoek ik straks ff opquote:
Wat een titel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was een drukke week voor de coalitiepartijen in Den Haag. Het regende kandidaatstellingen: eerst was er Hugo de Jonge, die na de terugtrekking van Wopke Hoekstra de gedoodverfde lijsttrekker voor het CDA leek. Maar al snel waren daar ook onverwachts Mona Keijzer, Martijn van Helvert én op de valreep Pieter Omtzigt. Vier kandidaten dus, die de strijd met elkaar aangaan. Tegelijkertijd bleek dat er in de partij voor wie interne partijdemocratie heilig is, D66, géén serieuze strijd zal plaatsvinden. Ook bij de ChristenUnie is het duidelijk wie het op gaat nemen tegen de andere partijen in 2021.In deze Haagse Zaken bespreken we deze kandidaatstellingen. Je hoort wie er straks op het politieke toneel staan en wat dat betekent voor de komende verkiezingsstrijd.Redactie en productie door Iris Verhulsdonk@LamyaeA // @apjvalk // @B_Rijlaarsdam
Vanaf 48:00
Wat een cynische insteek weer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar verwacht je dat ie gaat graaien? Ik gok iets van consultancy.
Een bank, wellicht een oliemaatschappijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De bijzinnen worden steeds langerquote:Luís Muriel trof twee keer doel, zijn kompaan in de aanval van de Italiaanse club van Marten de Roon, Hans Hateboer en Sam Lammers, Duvan Zapata, was een keer trefzeker.
Waarom graaien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Sowieso dat Rapha is een vervelende hipster hype onder influencers, zie ineens op elk social media kanaal iemand in zo'n shirtje fietsen. Wat inderdaad 2x zo duur is dan elk willekeurig ander wielershirtje.
Toevallig zat ik gisteren op bol.com te kijken en zag ik zowaar een Trek shirt voor 25 euro.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.
quote:
Decathlon heeft wel degelijk betaalbaar materiaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.
Shirtjes zijn prima, maar het zeem van de broek is wel heel matig...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Decathlon heeft wel degelijk betaalbaar materiaal.
Voor goed zeem betaal je wel veel geld ja. Heb er zelf twee van Assos, maar dat is wel de hoofdprijs betalen. Wel de moeite waard overigens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Shirtjes zijn prima, maar het zeem van de broek is wel heel matig...
Als.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Sowieso dat Rapha is een vervelende hipster hype onder influencers, zie ineens op elk social media kanaal iemand in zo'n shirtje fietsen. Wat inderdaad 2x zo duur is dan elk willekeurig ander wielershirtje.
Mwoah, Rapha zit inmiddels gewoon midden in de markt voor luxe shirts.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Dat is wel wat heftiger dan wat ik net aantrof op PCS:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel goed gedaan door Bram Krikke
Die tattoo van hemquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel goed gedaan door Bram Krikke
Ja, bah.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie nu pas die idioot achterlijke tweet van Geert. Het kan kennelijk altijd nog onbeschaafder dan we van hem gewend zijn. Gatverdamme.
DRANKEDquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Champagnevoetbal van de mannen van Drank.
Goed schot van Babel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Champagnevoetbal van de mannen van Drank.
Christophe Berra van de Wolves.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt een goddelijke compilatie.
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt wel volledig afgebrand door Raffie en Pi-air. Ik heb dit nog nooit gezien.
Zet Dicky voor de groep en dan winnen ze dit soort potjes makkelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?
Dat is de eeuwige discussie natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat we onder Koeman deze twee potjes 0-1 en 0-0 zouden hebben gespeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?
Dus je mag niet zeggen dat iemand al drie jaar lang een parodie op een coureur is omdat hij daarvoor wel erg goed was? Het is juist daarom dat zijn magere prestaties nu zo opvallen.quote:
De likes stromen binnen, dus Cav staat er toch wel goed op bij de mensen als levende legende.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je mag niet zeggen dat iemand al drie jaar lang een parodie op een coureur is omdat hij daarvoor wel erg goed was? Het is juist daarom dat zijn magere prestaties nu zo opvallen.
Vind ik niet. Genoeg goede renners die nu moeilijk een ploeg kunnen vinden. De Cavjes van deze wereld moeten betere renners niet voor de wielen gaan fietsen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat die man lekker fietsen als hij daar zin in heeft.
Dat is zijn schuld toch niet?quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik niet. Genoeg goede renners die nu moeilijk een ploeg kunnen vinden. De Cavjes van deze wereld moeten betere renners niet voor de wielen gaan fietsen.
Jawel. Op basis van zijn status kan hij eindeloos door blijven fietsen, terwijl dat op basis van zijn prestaties niet terecht is. Tijd om die conclusie een keer te trekken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is zijn schuld toch niet?
Dat was net als Theo Janssen echt een zekerheidje na de voetbalcarrière. Luie zak die bijna nooit echt fit was.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, Van der Vaart heeft gewoon geen nek meer over joh. Die kan al twintig kilo in zijn gezicht afvallen.
Het is hetzelfde voetbal als onder Koeman, alleen prikte Depay er dan in de slotfase eentje in.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die conclusie is nu dus getrokken. Maar ik hou wel van sporters die ook hun fysieke neergang met ons willen delen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Op basis van zijn status kan hij eindeloos door blijven fietsen, terwijl dat op basis van zijn prestaties niet terecht is. Tijd om die conclusie een keer te trekken.
Dus Frank heeft geen gouden pik?quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is hetzelfde voetbal als onder Koeman, alleen prikte Depay er dan in de slotfase eentje in.
Wat mij betreft mogen ze 10.000 hebben, maar dat zou ik wel via bijvoorbeeld een studiefinanciering laten gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Goede kollum van Sander S. @:maxi-mus @:el-stinho
[ twitter ]
Sander durft te dromen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Goede kollum van Sander S. @:maxi-mus @:el-stinho
[ twitter ]
Mensen in de reacties hebben geen humorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:12 schreef Aguero het volgende:
https://cyclingtips.com/2(...)giro-ditalia-outfit/
[ afbeelding ]
[..]
Natuurlijk wel.
Sander ergert zich al tijden aan de verouderde kijk op de economie die van links tot rechts de boventoon voert.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sander is toch ook een rechtse rakker? Als die dat al zegt...
Price op zijn muil slaan? Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Dolle Dirk het doen, jongens?
Nee joh "BuiTeNlANders AlleMaaL StOm" is veel makkelijker voor de meeste volgers. Je zou maar iets van nuance op iets aanbrengen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag toch inmiddels wel een béétje doorhebben dat er een goede kans bestaat dat mensen uit arme gezinnen, vaker niet-Westers, veel kwetsbaarder zijn voor Covid vanwege dichtbevolkte huizen en minder snel thuiswerken kunnen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat vinden we van de muzieksmaak van Mes?
Smaakvol.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat vinden we van de muzieksmaak van Mes?
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:26 schreef VoMy het volgende:
Het is half vier en ik mis de koers toch wel.
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Heb nog niet echt zin in San Juan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Rast?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Hainan en dat soort werk heb je dan nog ja. Maar dat is iedere ochtend even de uitslag checken en weer door.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?
Hoewel we de Guangxi Tour niet erkennen.
En dat is nog een positief scenario.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Omloop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, die heeft nooit gewonnen.
Ooh oops. Bedoelde de grote 5. De Ronde, Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, LBL en Lombardije.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Nopequote:
Ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.quote:
Actieve renners?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Johan Vansummeren of all places.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.
2011 was wel een treurige jaar op het klassiekervlak, met iemand als Nick Nuyens die de Ronde won.
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.quote:
Kroon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.
Die is het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Tjallingii heeft ook zowat elk jaar MSR, Vlaanderen en Roubaix gereden, maar die is te laat begonnen met z'n wegcarrière om hier tussen te staan, denk ik
Nee. Hadden Rast al.quote:
Nee.quote:
Kroon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.
Matteo Tosatto?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tankink?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Yes![]()
Nu die Nederlander nog. Zo moeilijk is ie ook weer niet.
Zijn er veel renners die wel een monument hebben gewonnen en er nog meer hebben gereden dan hij? Voor 57 moet je al bijna 12 jaar alle 5 de monumenten rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@slobeend♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Waarom toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Humberto Tan is niet alleen presentator, maar ook gepassioneerd fotograaf. Hij vertelt wat voor hem de meest iconische foto’s ooit zijn.
Nee, zijn er maar 2. Hennie Kuiper heeft er verreweg het meest en ook Gilbert heeft er meer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er veel renners die wel een monument hebben gewonnen en er nog meer hebben gereden dan hij? Voor 57 moet je al bijna 12 jaar alle 5 de monumenten rijden.
Ik zie er bij Gilbert ook 57 staan. Maar Kuiper is wel indrukwekkend met z'n 66quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, zijn er maar 2. Hennie Kuiper heeft er verreweg het meest en ook Gilbert heeft er meer.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk alleen voor het amateurvoetbal.
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk alleen voor het amateurvoetbal.
3 van de 7 officiële wedstrijden nog gemist ook door vakantiequote:
We mogen nog tennissenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Dus alle sport aan banden gelegd, en voetbal ook?
Woensdag ben je te laat ja, morgen moet je je kans pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt weer schaamteloos en onnodig hamsteren, ik voorspel woensdag al lege bierschappen
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?quote:
En 's avonds geen alcoholverkoop online (quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 's avonds geen alcoholverkoop online ()
Yesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?
Dat gaat leuk worden voor de kassameisjes en jongetjes die dat mogen gaan handhavenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.
Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur
Ze zullen er wel zeilen of doeken voor hangen na 20u. Dan moet je het erachter vandaan pakken wat toch een grote drempel is metedewerkers in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.
Voorkomen van huisfeestjes denk ik?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?
Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?
Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?
http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wavquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.
Maar ik denk dat de gedachte is dat je dan spontane feestjes voorkomt. Al ben ik benieuwd hoeveel mensen extra rebels gaan feesten nu...
Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wav
Zou wel de intentie moeten zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.
Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.
@Paul ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]
De verkoop aan banden leggen is natuurlijk vooral een signaalmaatregel en ze hopen dat het op die manier effectief is. Helemaal aan banden leggen gaat natuurlijk ook niet lukken. (Alhoewel het best goed zou zijn om een keer een gezonde discussie over alcohol en haar impact te hebben)quote:
Heb de Krokante Leesmap maar een paar keer geluisterd maar volgens mij is er weinig mis met haar.quote:
Binnen blijven?quote:
Lekker sport kijkenquote:
Het schijnt dat ook Feyenoord niet mag spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef VoMy het volgende:
Eerste Divisievoetbal mag doorgaan, alle echte sportcompetities worden wel stilgelegd
Het voetbal heeft de commerciële tests ook op orde, lieverd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef VoMy het volgende:
Eerste Divisievoetbal mag doorgaan, alle echte sportcompetities worden wel stilgelegd
'Het voetbal' kan wel wat geld stukslaan op dat soort grappen want als ze na zoveel jaar slecht beleid in de rode cijfers komen springt de gemeente toch wel bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het voetbal heeft de commerciële tests ook op orde, lieverd.
Ik vind dat @Slobeend ook wel eens wat mag doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Momo het volgende:
Iemand die RVV topic aanmaakt? Anders kan ik morgen iets maken, al typ ik geen mooie verhalen als RR.
Poeh, wat sneu en wat een enorm bedrag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!
Voor de mensen die nu wat geld overhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poeh, wat sneu en wat een enorm bedrag.
Ken je haar?
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, die mooie verhalen kennen we allemaal toch wel. Heilige week, Vlaanderens Mooiste, De Muur, grote namen als Devolder, Nuyens, Durand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Momo het volgende:
Iemand die RVV topic aanmaakt? Anders kan ik morgen iets maken, al typ ik geen mooie verhalen als RR.
Oh. Vooruit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat @:Slobeend ook wel eens wat mag doen.
Genot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot.
Als je echt zuur wil moet je ergens Hanssens zien te vinden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken persoonlijk iemand die na overlijden ouder in het huurhuis mocht blijven wonen. Dat is niet per definitie zo, dus dat was best schappelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten worden
quote:"Nederland heeft een sterk team met veel talentvolle spelers die iedere wedstrijd beter worden", zei Mancini dinsdagavond op zijn persconferentie. "Ze spelen sprankelend en aanvallend voetbal"
Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.
Jouw suggestie ken ik niet. Zal eens kijken. Al is de Boon wel zuur genoeg.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen
Wilde gisting toch? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.
Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.
Boon is overigens bij lange na niet mijn favoriet. Er zijn betere opties, en die hoeven niet altijd veel duurder te zijn. Girardin Black Label is qua prijs goed te doen en ook redelijk makkelijk te vinden. 3 Fonteinen en Cantillon is natuurlijk ook altijd leuk, maar meteen een stuk duurder.
Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.
Ik ga die andere eens proberen, maar kon alleen deze vinden bij de supermarkt
Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.
Wat is een alcolvrije IPA?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierZe hebben bijvoorbeeld allebei 1 alcolvrije IPA.
Echt he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland gaat 5-3-2 spelen nadat we Gosens aan de Duitsers hebben verloren, dat is ook wel briljant natuurlijk.
Het is wel zo dat hij in Duitsland heel lang niet op de radar stond. Door zijn uitstapje naar Nederland kwamen ze pas achter zijn bestaan toen hij namens Atalanta in de Champions League actief was. Voor die tijd had je eventueel toe kunnen slaan, maarja, Nederland begon eigenlijk pas op hetzelfde moment als de Duitsers interesse te tonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef wimderon het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Gosens voor Nederland had gekozen voordat hij een njet van Duitsland zou hebben, maar dat geheel terzijde.
Stef niet als een opportunist.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik stop met het verdedigen van Hans.
Het is een andere speler bij Oranje, jammer genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stef niet als een opportunist.
Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de gedeeltelijke lockdown allemaal.
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb morgen een afspraak en daar was ik wat voorbereidingen voor aan het doen. Zondag zat ik in een restaurant. Vorige week had ik geen zin, want oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?
Gelukkig hebben we de Giro en straks de Vuelta.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Stelletje idioten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En daar moet ik weer rondlopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang durenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.
Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet? Je werkt toch vanuit huis?
Poseur.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Ik luister voortaan gewoon naar het Oog.
Hoe durf je!?!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.
Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.quote:
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.
FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.
Dat is mensonterend inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.
Ik vond dat echt geweldigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
De Giro 2017-meltdowns blijven een litteken.
De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.
Pleunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.
Die van jezelf of die van R_R?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Net als de Giro 2018 en Giro 2016 meltdowns?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Die van mezelf.quote:
Ach, als je maar leert van de littekens van je jeugdzonden. Zelf post ik überhaupt zelden iets van betekenis dus dan is er ook weinig om me later voor te schamen.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Hij heeft tegenwoordig een drone.quote:
Hij ziet er nu uit als een Duitse voetbaltrainer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef wimderon het volgende:
Andre Rouvoet heeft een kutje opgevreten.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Lees dit topic rustig verder.
Heerlijk gelachen. Schitterende (met hier en daar terechte) rantsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.
Sorry,wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van franklop overigens
[..]
[ afbeelding ]
Het waren andere tijden toen..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.
Ik draag graag mijn steentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij plaatste die post over Vos. Maar ik ben dankbaar hoor.
Wat een land.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens - https://nos.nl/l/2352452
Manmanman
quote:We doen het namelijk al een tijd goed. Die vier wedstrijden die in 0-0 eindigden, hadden we kunnen winnen, alleen we kregen de bal niet in het net.
Alsof jij nooit doet behoefte hebt gehad om een satellietwagen met de dood te bedreigen. Die auto's maken het er zelf naar met die malle schotels op hun dak en die arrogante houding van ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens - https://nos.nl/l/2352452
Manmanman
Hij kwam dinsdag ter sprake bij Vive le velo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een speciale reden voor VDB @:Showtimer?
Hertog Jan?quote:
Nee? Gewoon What Can I Say bij het Oog.quote:
Tim Hardin?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee? Gewoon What Can I Say bij het Oog.
Ik vermoed dat ze betrokken zijn bij gerichte aanvallen met 5g.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alsof jij nooit doet behoefte hebt gehad om een satellietwagen met de dood te bedreigen. Die auto's maken het er zelf naar met die malle schotels op hun dak en die arrogante houding van ze.
Ik geloof dat er een stukje ziel van me is afgestorven zojuist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:55 schreef wimderon het volgende:
@:El-Stinho
https://streamable.com/tb41l8
Niveautje inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |