Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:26 schreef VoMy het volgende:
Het is half vier en ik mis de koers toch wel.
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Heb nog niet echt zin in San Juan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Rast?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Hainan en dat soort werk heb je dan nog ja. Maar dat is iedere ochtend even de uitslag checken en weer door.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?
Hoewel we de Guangxi Tour niet erkennen.
En dat is nog een positief scenario.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Omloop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, die heeft nooit gewonnen.
Ooh oops. Bedoelde de grote 5. De Ronde, Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, LBL en Lombardije.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Nopequote:
Ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.quote:
Actieve renners?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Johan Vansummeren of all places.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.
2011 was wel een treurige jaar op het klassiekervlak, met iemand als Nick Nuyens die de Ronde won.
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |