quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poeh, wat sneu en wat een enorm bedrag.
Ken je haar?
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ach, die mooie verhalen kennen we allemaal toch wel. Heilige week, Vlaanderens Mooiste, De Muur, grote namen als Devolder, Nuyens, Durand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Momo het volgende:
Iemand die RVV topic aanmaakt? Anders kan ik morgen iets maken, al typ ik geen mooie verhalen als RR.

Oh. Vooruit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat @:Slobeend ook wel eens wat mag doen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Genot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen

Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot.
Als je echt zuur wil moet je ergens Hanssens zien te vinden.

quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ken persoonlijk iemand die na overlijden ouder in het huurhuis mocht blijven wonen. Dat is niet per definitie zo, dus dat was best schappelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten worden

quote:"Nederland heeft een sterk team met veel talentvolle spelers die iedere wedstrijd beter worden", zei Mancini dinsdagavond op zijn persconferentie. "Ze spelen sprankelend en aanvallend voetbal"

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.
Jouw suggestie ken ik niet. Zal eens kijken. Al is de Boon wel zuur genoeg.

quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen
Wilde gisting toch? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.

Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.
Boon is overigens bij lange na niet mijn favoriet. Er zijn betere opties, en die hoeven niet altijd veel duurder te zijn. Girardin Black Label is qua prijs goed te doen en ook redelijk makkelijk te vinden. 3 Fonteinen en Cantillon is natuurlijk ook altijd leuk, maar meteen een stuk duurder.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.
Ik ga die andere eens proberen, maar kon alleen deze vinden bij de supermarkt

Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.
 Ze hebben bijvoorbeeld allebei 1 alcolvrije IPA.
 Ze hebben bijvoorbeeld allebei 1 alcolvrije IPA.

Wat is een alcolvrije IPA?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierZe hebben bijvoorbeeld allebei 1 alcolvrije IPA.

heywoodu

heywoodu

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Echt he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland gaat 5-3-2 spelen nadat we Gosens aan de Duitsers hebben verloren, dat is ook wel briljant natuurlijk.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Het is wel zo dat hij in Duitsland heel lang niet op de radar stond. Door zijn uitstapje naar Nederland kwamen ze pas achter zijn bestaan toen hij namens Atalanta in de Champions League actief was. Voor die tijd had je eventueel toe kunnen slaan, maarja, Nederland begon eigenlijk pas op hetzelfde moment als de Duitsers interesse te tonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef wimderon het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Gosens voor Nederland had gekozen voordat hij een njet van Duitsland zou hebben, maar dat geheel terzijde.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Stef niet als een opportunist.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik stop met het verdedigen van Hans.

Het is een andere speler bij Oranje, jammer genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stef niet als een opportunist.

Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de gedeeltelijke lockdown allemaal.

Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:

Ik heb morgen een afspraak en daar was ik wat voorbereidingen voor aan het doen. Zondag zat ik in een restaurant. Vorige week had ik geen zin, want oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?

Gelukkig hebben we de Giro en straks de Vuelta.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:

Stelletje idioten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.

Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]

En daar moet ik weer rondlopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]

Kan nooit meer lang durenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.

Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet? Je werkt toch vanuit huis?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |