quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poeh, wat sneu en wat een enorm bedrag.
Ken je haar?
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, die mooie verhalen kennen we allemaal toch wel. Heilige week, Vlaanderens Mooiste, De Muur, grote namen als Devolder, Nuyens, Durand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Momo het volgende:
Iemand die RVV topic aanmaakt? Anders kan ik morgen iets maken, al typ ik geen mooie verhalen als RR.
Oh. Vooruit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat @:Slobeend ook wel eens wat mag doen.
Genot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot.
Als je echt zuur wil moet je ergens Hanssens zien te vinden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb haar wel zien posten vroeger, volgens mij vooral 2015-2017. Ik herkende de naam meteen.Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken persoonlijk iemand die na overlijden ouder in het huurhuis mocht blijven wonen. Dat is niet per definitie zo, dus dat was best schappelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb haar nooit zien posten. Sneu verhaal wel. Vrij bureaucratisch wel dat dit niet anders kan. Voor dit soort situaties zouden er uitzonderingen gemaakt moeten worden
quote:"Nederland heeft een sterk team met veel talentvolle spelers die iedere wedstrijd beter worden", zei Mancini dinsdagavond op zijn persconferentie. "Ze spelen sprankelend en aanvallend voetbal"
Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.
Jouw suggestie ken ik niet. Zal eens kijken. Al is de Boon wel zuur genoeg.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, ik heb een Geuze Boon op. Smaakt hetzelfde als al die nieuwe maatregelen
Wilde gisting toch? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij smaakt echt anders per keer. Ene keer super lekker, andere keer net kots dat net je mond in loopt. Zelden dat een bier zo ambivalent smaakt.
Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geuze is dan ook wel een bijzonder product. Smaakt ieder jaar weer anders. Al moet ik zeggen dat ik zulke grote verschillen dan zelf weer nooit echt heb meegemaakt.
Boon is overigens bij lange na niet mijn favoriet. Er zijn betere opties, en die hoeven niet altijd veel duurder te zijn. Girardin Black Label is qua prijs goed te doen en ook redelijk makkelijk te vinden. 3 Fonteinen en Cantillon is natuurlijk ook altijd leuk, maar meteen een stuk duurder.
Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het verschil qua smaak ligt bij mij. Afhankelijk van de situatie heb je soms iets andere smaak.
Ik ga die andere eens proberen, maar kon alleen deze vinden bij de supermarkt
Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, bij de supermarkt valt dat meestal niet mee nee. Dan moet je toch naar de slijter, of online kijken.
Wat is een alcolvrije IPA?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn supermarkt heeft meer dan de slijter haast qua bierZe hebben bijvoorbeeld allebei 1 alcolvrije IPA.
Echt he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland gaat 5-3-2 spelen nadat we Gosens aan de Duitsers hebben verloren, dat is ook wel briljant natuurlijk.
Het is wel zo dat hij in Duitsland heel lang niet op de radar stond. Door zijn uitstapje naar Nederland kwamen ze pas achter zijn bestaan toen hij namens Atalanta in de Champions League actief was. Voor die tijd had je eventueel toe kunnen slaan, maarja, Nederland begon eigenlijk pas op hetzelfde moment als de Duitsers interesse te tonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef wimderon het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Gosens voor Nederland had gekozen voordat hij een njet van Duitsland zou hebben, maar dat geheel terzijde.
Stef niet als een opportunist.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik stop met het verdedigen van Hans.
Het is een andere speler bij Oranje, jammer genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stef niet als een opportunist.
Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de gedeeltelijke lockdown allemaal.
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb morgen een afspraak en daar was ik wat voorbereidingen voor aan het doen. Zondag zat ik in een restaurant. Vorige week had ik geen zin, want oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk je nou demonstratief niet naar Nederland of hoe moet ik het zien?
Gelukkig hebben we de Giro en straks de Vuelta.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Stelletje idioten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En daar moet ik weer rondlopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang durenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.
Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet? Je werkt toch vanuit huis?
Poseur.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Ik luister voortaan gewoon naar het Oog.
Hoe durf je!?!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.
Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.quote:
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.
FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.
Dat is mensonterend inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.
Ik vond dat echt geweldigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
De Giro 2017-meltdowns blijven een litteken.
De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.
Pleunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.
Die van jezelf of die van R_R?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Net als de Giro 2018 en Giro 2016 meltdowns?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Die van mezelf.quote:
Ach, als je maar leert van de littekens van je jeugdzonden. Zelf post ik überhaupt zelden iets van betekenis dus dan is er ook weinig om me later voor te schamen.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Hij heeft tegenwoordig een drone.quote:
Hij ziet er nu uit als een Duitse voetbaltrainer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef wimderon het volgende:
Andre Rouvoet heeft een kutje opgevreten.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Lees dit topic rustig verder.
Heerlijk gelachen. Schitterende (met hier en daar terechte) rantsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.
Sorry,wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van franklop overigens
[..]
[ afbeelding ]
Het waren andere tijden toen..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.
Ik draag graag mijn steentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij plaatste die post over Vos. Maar ik ben dankbaar hoor.
Wat een land.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens - https://nos.nl/l/2352452
Manmanman
quote:We doen het namelijk al een tijd goed. Die vier wedstrijden die in 0-0 eindigden, hadden we kunnen winnen, alleen we kregen de bal niet in het net.
Alsof jij nooit doet behoefte hebt gehad om een satellietwagen met de dood te bedreigen. Die auto's maken het er zelf naar met die malle schotels op hun dak en die arrogante houding van ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens - https://nos.nl/l/2352452
Manmanman
Hij kwam dinsdag ter sprake bij Vive le velo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een speciale reden voor VDB @:Showtimer?
Hertog Jan?quote:
Nee? Gewoon What Can I Say bij het Oog.quote:
Tim Hardin?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee? Gewoon What Can I Say bij het Oog.
Ik vermoed dat ze betrokken zijn bij gerichte aanvallen met 5g.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alsof jij nooit doet behoefte hebt gehad om een satellietwagen met de dood te bedreigen. Die auto's maken het er zelf naar met die malle schotels op hun dak en die arrogante houding van ze.
Ik geloof dat er een stukje ziel van me is afgestorven zojuist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:55 schreef wimderon het volgende:
@:El-Stinho
https://streamable.com/tb41l8
Niveautje inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |