Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:26 schreef VoMy het volgende:
Het is half vier en ik mis de koers toch wel.
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Heb nog niet echt zin in San Juan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Rast?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal is er dan een zwart gat van een paar maanden, nu maar een paar weken.
Hainan en dat soort werk heb je dan nog ja. Maar dat is iedere ochtend even de uitslag checken en weer door.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Normaal is er toch ook koers tot eind oktober/begin november?
Hoewel we de Guangxi Tour niet erkennen.
En dat is nog een positief scenario.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 4 weken is het seizoen helemaal afgelopen
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quizje: Welke 3 renners hebben de meeste klassiekers gereden zonder ooit te winnen? We noteren een Nederlander, een Zwitser en een Italiaan.
Omloop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, die heeft nooit gewonnen.
Ooh oops. Bedoelde de grote 5. De Ronde, Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, LBL en Lombardije.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Nopequote:
Ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal onder 'klassieker'?
Weening? Leezer?
Bennatti?
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.quote:
Actieve renners?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Johan Vansummeren of all places.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Ik kan me enkel nog zijn roemrijke klassiekers die hij niet won herinneren.
2011 was wel een treurige jaar op het klassiekervlak, met iemand als Nick Nuyens die de Ronde won.
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.quote:
Kroon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.
Die is het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Tjallingii heeft ook zowat elk jaar MSR, Vlaanderen en Roubaix gereden, maar die is te laat begonnen met z'n wegcarrière om hier tussen te staan, denk ik
Nee. Hadden Rast al.quote:
Nee.quote:
Kroon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neen. De ene reed nog een heel flink stuk in '00 en de ander was nog coureur tot een aantal jaar geleden.
Matteo Tosatto?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tankink?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Yes![]()
Nu die Nederlander nog. Zo moeilijk is ie ook weer niet.
Zijn er veel renners die wel een monument hebben gewonnen en er nog meer hebben gereden dan hij? Voor 57 moet je al bijna 12 jaar alle 5 de monumenten rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@slobeend♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Waarom toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Humberto Tan is niet alleen presentator, maar ook gepassioneerd fotograaf. Hij vertelt wat voor hem de meest iconische foto’s ooit zijn.
Nee, zijn er maar 2. Hennie Kuiper heeft er verreweg het meest en ook Gilbert heeft er meer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er veel renners die wel een monument hebben gewonnen en er nog meer hebben gereden dan hij? Voor 57 moet je al bijna 12 jaar alle 5 de monumenten rijden.
Ik zie er bij Gilbert ook 57 staan. Maar Kuiper is wel indrukwekkend met z'n 66quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, zijn er maar 2. Hennie Kuiper heeft er verreweg het meest en ook Gilbert heeft er meer.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk alleen voor het amateurvoetbal.
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt waarschijnlijk alleen voor het amateurvoetbal.
3 van de 7 officiële wedstrijden nog gemist ook door vakantiequote:
We mogen nog tennissenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Dus alle sport aan banden gelegd, en voetbal ook?
Woensdag ben je te laat ja, morgen moet je je kans pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt weer schaamteloos en onnodig hamsteren, ik voorspel woensdag al lege bierschappen
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?quote:
En 's avonds geen alcoholverkoop online (quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 's avonds geen alcoholverkoop online ()
Yesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?
Dat gaat leuk worden voor de kassameisjes en jongetjes die dat mogen gaan handhavenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.
Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur
Ze zullen er wel zeilen of doeken voor hangen na 20u. Dan moet je het erachter vandaan pakken wat toch een grote drempel is metedewerkers in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.
Voorkomen van huisfeestjes denk ik?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?
Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?
Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?
http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wavquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.
Maar ik denk dat de gedachte is dat je dan spontane feestjes voorkomt. Al ben ik benieuwd hoeveel mensen extra rebels gaan feesten nu...
Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wav
Zou wel de intentie moeten zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.
Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.
@Paul ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]
De verkoop aan banden leggen is natuurlijk vooral een signaalmaatregel en ze hopen dat het op die manier effectief is. Helemaal aan banden leggen gaat natuurlijk ook niet lukken. (Alhoewel het best goed zou zijn om een keer een gezonde discussie over alcohol en haar impact te hebben)quote:
Heb de Krokante Leesmap maar een paar keer geluisterd maar volgens mij is er weinig mis met haar.quote:
Binnen blijven?quote:
Lekker sport kijkenquote:
Het schijnt dat ook Feyenoord niet mag spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef VoMy het volgende:
Eerste Divisievoetbal mag doorgaan, alle echte sportcompetities worden wel stilgelegd
Het voetbal heeft de commerciële tests ook op orde, lieverd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef VoMy het volgende:
Eerste Divisievoetbal mag doorgaan, alle echte sportcompetities worden wel stilgelegd
'Het voetbal' kan wel wat geld stukslaan op dat soort grappen want als ze na zoveel jaar slecht beleid in de rode cijfers komen springt de gemeente toch wel bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het voetbal heeft de commerciële tests ook op orde, lieverd.
Ik vind dat @Slobeend ook wel eens wat mag doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Momo het volgende:
Iemand die RVV topic aanmaakt? Anders kan ik morgen iets maken, al typ ik geen mooie verhalen als RR.
Poeh, wat sneu en wat een enorm bedrag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!
Voor de mensen die nu wat geld overhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |