3 van de 7 officile wedstrijden nog gemist ook door vakantiequote:

We mogen nog tennissenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Dus alle sport aan banden gelegd, en voetbal ook?

Woensdag ben je te laat ja, morgen moet je je kans pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt weer schaamteloos en onnodig hamsteren, ik voorspel woensdag al lege bierschappen

Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?quote:

En 's avonds geen alcoholverkoop online (quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?
 )
 )

Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 's avonds geen alcoholverkoop online ()

Yesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur en horeca dicht toch? Dat zijn voor nu de gelekte plannen?

Dat gaat leuk worden voor de kassameisjes en jongetjes die dat mogen gaan handhavenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.

Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen alcohol meer in de supermarkt na 8 uur

Ze zullen er wel zeilen of doeken voor hangen na 20u. Dan moet je het erachter vandaan pakken wat toch een grote drempel is metedewerkers in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aan toe gaat in de supermarkt, veel van die supermarkten zijn wel open tot 10 uur.
In IJsland werd er alleen alcohol verkocht in een aparte winkel die tot 7/8 uur open was. Toen ik in Noorwegen was deden ze waar de bier stond op slot na een bepaalde tijd, dat kan hier niet in de supermarkt.

Voorkomen van huisfeestjes denk ik?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte daarachter eigenlijk?

Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?

Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je nodigt 30 man uit, maar gaat pas na 8 uur bier halen?

http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wavquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn neef zou dat wel zo doen ja. Die ging soms nog zon bierservice bellen middennacht om extra bier te brengen.
Maar ik denk dat de gedachte is dat je dan spontane feestjes voorkomt. Al ben ik benieuwd hoeveel mensen extra rebels gaan feesten nu...

Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.alexbierservice.nl/Sounds/reclametune.wav

Zou wel de intentie moeten zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemamd zegt dat deze maatregelen gaan doen waarvoor ze bedoelt zijn.

Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]

Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze wijdt er zelfs een hele rant aan na dit screenshot.

@Paul ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
@:maxi-mus je staat in de stories van Noortje hahaha.
[ afbeelding ]

De verkoop aan banden leggen is natuurlijk vooral een signaalmaatregel en ze hopen dat het op die manier effectief is. Helemaal aan banden leggen gaat natuurlijk ook niet lukken. (Alhoewel het best goed zou zijn om een keer een gezonde discussie over alcohol en haar impact te hebben)quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |