Gelukkig hebben we de Giro en straks de Vuelta.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de gedeeltelijke lockdown allemaal.

Stelletje idioten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fantastische feestjes in Den Haag en Rotterdam.

Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]

En daar moet ik weer rondlopen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]

Kan nooit meer lang durenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wachten tot bij het grensbeleid naast Covid-tests, quarantaineplicht ook een IQ-test wordt gevraagd.

Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet? Je werkt toch vanuit huis?

Poseur.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Ik luister voortaan gewoon naar het Oog.

Hoe durf je!?!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik kom ook wel eens buiten nu.

Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.quote:

Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even kwijt bij de traditionele Op1/Jinek-kots.

FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.

Dat is mensonterend inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het Op1-topic gekeken hier en dat was niet leuk. Daar wil je niet bij horen inderdaad.

Ik vond dat echt geweldigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
De Giro 2017-meltdowns blijven een litteken.

De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FOK! blijft een overwegend racistisch, xenofoob en homofoob broeinest natuurlijk.

Pleunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Scrummie's en Pleun's vind ik prima daar. GenerationAlpha daarentegen mag wel eens een tandje minder.

Die van jezelf of die van R_R?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:

Net als de Giro 2018 en Giro 2016 meltdowns?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:

Die van mezelf.quote:

Ach, als je maar leert van de littekens van je jeugdzonden. Zelf post ik überhaupt zelden iets van betekenis dus dan is er ook weinig om me later voor te schamen.quote:

Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Hij heeft tegenwoordig een drone.quote:

Hij ziet er nu uit als een Duitse voetbaltrainer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef wimderon het volgende:
Andre Rouvoet heeft een kutje opgevreten.

Kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Lees dit topic rustig verder.

Heerlijk gelachen. Schitterende (met hier en daar terechte) rantsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]

Bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.

Sorry,wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van franklop overigens
[..]
[ afbeelding ]

Het waren andere tijden toen..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb nog nooit iemand met een woedende overtuiging zien zeggen dat hij op het CDA stemt.

Ik draag graag mijn steentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij plaatste die post over Vos. Maar ik ben dankbaar hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |