Wat een cynische insteek weer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar verwacht je dat ie gaat graaien? Ik gok iets van consultancy.
Een bank, wellicht een oliemaatschappijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De bijzinnen worden steeds langerquote:Luís Muriel trof twee keer doel, zijn kompaan in de aanval van de Italiaanse club van Marten de Roon, Hans Hateboer en Sam Lammers, Duvan Zapata, was een keer trefzeker.
Waarom graaien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Sowieso dat Rapha is een vervelende hipster hype onder influencers, zie ineens op elk social media kanaal iemand in zo'n shirtje fietsen. Wat inderdaad 2x zo duur is dan elk willekeurig ander wielershirtje.
Toevallig zat ik gisteren op bol.com te kijken en zag ik zowaar een Trek shirt voor 25 euro.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.
quote:
Decathlon heeft wel degelijk betaalbaar materiaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk goede budget shirtjes en broekjes? Iedereen heeft het altijd over Castelli, maar dat is dus in de dure categorie.
Shirtjes zijn prima, maar het zeem van de broek is wel heel matig...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Decathlon heeft wel degelijk betaalbaar materiaal.
Voor goed zeem betaal je wel veel geld ja. Heb er zelf twee van Assos, maar dat is wel de hoofdprijs betalen. Wel de moeite waard overigens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Shirtjes zijn prima, maar het zeem van de broek is wel heel matig...
Als.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Sowieso dat Rapha is een vervelende hipster hype onder influencers, zie ineens op elk social media kanaal iemand in zo'n shirtje fietsen. Wat inderdaad 2x zo duur is dan elk willekeurig ander wielershirtje.
Mwoah, Rapha zit inmiddels gewoon midden in de markt voor luxe shirts.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:52 schreef Remco het volgende:
Dat is wel wat heftiger dan wat ik net aantrof op PCS:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel goed gedaan door Bram Krikke
Die tattoo van hemquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel goed gedaan door Bram Krikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |