Ja, bah.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie nu pas die idioot achterlijke tweet van Geert. Het kan kennelijk altijd nog onbeschaafder dan we van hem gewend zijn. Gatverdamme.
DRANKEDquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Champagnevoetbal van de mannen van Drank.
Goed schot van Babel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Champagnevoetbal van de mannen van Drank.
Christophe Berra van de Wolves.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt een goddelijke compilatie.
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt wel volledig afgebrand door Raffie en Pi-air. Ik heb dit nog nooit gezien.
Zet Dicky voor de groep en dan winnen ze dit soort potjes makkelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?
Dat is de eeuwige discussie natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat we onder Koeman deze twee potjes 0-1 en 0-0 zouden hebben gespeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen slot van de wedstrijd kunnen zien maar is kritiek op De Boer niet al te gemakkelijk? Maken de spelers er zelf ook niet een potje van?
Dus je mag niet zeggen dat iemand al drie jaar lang een parodie op een coureur is omdat hij daarvoor wel erg goed was? Het is juist daarom dat zijn magere prestaties nu zo opvallen.quote:
De likes stromen binnen, dus Cav staat er toch wel goed op bij de mensen als levende legende.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je mag niet zeggen dat iemand al drie jaar lang een parodie op een coureur is omdat hij daarvoor wel erg goed was? Het is juist daarom dat zijn magere prestaties nu zo opvallen.
Vind ik niet. Genoeg goede renners die nu moeilijk een ploeg kunnen vinden. De Cavjes van deze wereld moeten betere renners niet voor de wielen gaan fietsen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat die man lekker fietsen als hij daar zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |