Zou nu de afvlakking komen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef Em31 het volgende:
Was eerlijk gezegd na gisteren al bang voor dik over de 6000.
Ik hoop dat dit het begin ervan is. Duim duim duim.quote:
Dit valt me ook zo op, is niet alleen hier maar ook in Duitsland. Daar leek het even goed te gaan maar daar gingen ze ineens van 1400 naar 2800 in één dag of zo. Volgens mij vanwege de drukte ook veel administratie dat nog ingehaald wordt en dan in 1x er bij gezet wordt. Misschien, heeeeeeel misschien is die enorme sprong bij ons van gisteren ook zoiets en is het in werkelijkheid wat genuanceerder en loopt het niet met grote sprongen op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Valt me op dat het de laatste tijd toch best fluctueert, die stijgingen. Hoe zou dat komen?
AD heeft geen geweldige reputatie qua sportnieuwsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:32 schreef koffieleuk het volgende:
Wout kan écht alles.
[ twitter ]
Niet gelezen verder.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Valt me op dat het de laatste tijd toch best fluctueert, die stijgingen. Hoe zou dat komen?
Samen slopen wij Coronaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, zeg het Momo, jij bent mod. Ik wil het, het moet.
Dat we dat nog niet eerder bedacht hebben!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen slopen wij Corona![]()
Corona ga hier maar eens naar luisteren
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen slopen wij Corona![]()
Corona ga hier maar eens naar luisteren
Heul niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef koffieleuk het volgende:
Gewoon een foutief pleonasme in de TT
Oehhh lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
Er staan weer drie blikjes gecondenseerde melk te kokenNu nog kijken wat ik ermee ga maken. Morgen van 1 blikje sowieso dit:
https://www.ah.nl/allerha(...)ionaire-s-shortbread
Ja alleen die maken ineens een sprong van +2000 in een dag, misschien hoort dat ook bij andere dagen dan anders is het nogal bizar.quote:
Nou ja, je ziet nu al een paar keer dat het een paar dagen met max 100 à 200 stijgt en er dan ineens een dag tussen zit met 500+ meer besmettingen. Lijkt mij sterk dat het echt zo fluctueert, dus dat moet haast wel iets met de administratie te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Misschien of labs hun dag op tijd doorgeven.
quote:
Opvallend genoeg is dat bijna allemaal in het Franstalige deel van het land, dus het komt niet uit Nederland.quote:
Oh wat stom ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:44 schreef Momo het volgende:
Picnic komt morgen, ik had alleen de winkelmand nog maar voor de helft gevuld want dan heb je een plekje. Nu zat de kar al vol en kon ik niet bij bestellen, dat was alleen maart dat zoiets gebeurde...![]()
Nu heb ik geen ontbijt/brood/lunch producten.
Doen we toch nog niets goed, geen corona geven aan de Belgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opvallend genoeg is dat bijna allemaal in het Franstalige deel van het land, dus het komt niet uit Nederland.
Bij picnic kun je alleen toevoegen, niet verwijderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat stom ik wist niet dat dat kon
Ik gooi heel vaak flessen wodka in m'n mandje om een plek te reserveren, maar die hoef ik helemaal niet echt, dat zou wat zijn
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat stom ik wist niet dat dat kon
Ik gooi heel vaak flessen wodka in m'n mandje om een plek te reserveren, maar die hoef ik helemaal niet echt, dat zou wat zijn
Dus voor de trend aantal besmettingen moeten ze naar ons kijken.quote:
Zijn we straks als eerste 'klaar'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus voor de trend aantal besmettingen moeten ze naar ons kijken.
Haha nou dat gaat niet goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij picnic kun je alleen toevoegen, niet verwijderen.![]()
Anders dan heb je een wodka dieet voor een week Meke
Positief denken. Nederland is nu effe leading country in Europaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn we straks als eerste 'klaar'.#omdenken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat, modjes posten door het slotje heen en Jobi loopt achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé ik loop helemaal niet achter!quote:
Ja, ze kunnen moeilijk ons ook al blauw makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die mensen zo zwart maken?!
Dat laatste is inderdaad erg te hopen. Dat ze niet toch nog naar hun vakantiehuis gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
@:Redefine ik zag je vraag in het vorige topic; Madrid is inderdaad nog vrij ver weg en hier gaat het nog steeds relatief goed. Hopen dat het zo blijft! En ook hopen dat de Madrilenen de andere regio's ook weer genoeg respecteren om niet op het laatste moment de stad uit te vluchten.
Water is nat Zakarin valtquote:
Ja zo ben ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die mensen zo zwart maken?!
De uitzondering die de regel bevestigdquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd
Daar blijven het katten voor he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Mijn eerste bezoek aan een kattencafé viel wat tegen. Die beesten lagen allemaal te maffenIk had op wat meer katinteractie gerekens
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Mijn eerste bezoek aan een kattencafé viel wat tegen. Die beesten lagen allemaal te maffenIk had op wat meer katinteractie gerekens
O dat is wel saaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar blijven het katten voor he?Eigenwijze egoïsten
En als je er geen zin in hebt, zitten ze juist in een aflebberbui
Ik neem een risico maar ik gok toch je vriend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.![]()
En als je een teamsvergadering hebt? Eén keer raden wie er dan zijn kont in je gezicht drukt.
Silke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.
Een Dave als voyeur, ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
Anyway, drukte in de straat vanochtend. Ik denk dat 'we' binnenkort in het regionale opsporingsprogramma zijn, want camera mensen en iets dat leek op een reconstructie.
Dus fans van Onder de loep, mocht je binenkort iemand achter de geraniums zien staan gluren, that's me.
Jammer, jij bent af!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem een risico maar ik gok toch je vriend?
Nee, de kat van @ESF1Gamer heb ik nog nooit hier in huis gezienquote:
Oh van dat met die vrouw laatst?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
Anyway, drukte in de straat vanochtend. Ik denk dat 'we' binnenkort in het regionale opsporingsprogramma zijn, want camera mensen en iets dat leek op een reconstructie.
Dus fans van Onder de loep, mocht je binenkort iemand achter de geraniums zien staan gluren, that's me.
Ik was op die datum nog steeds dronken na de overwinning van Duncan Lawrence op het Eurovisiesongfestivalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:57 schreef Dave het volgende:
Altijd zo typisch, ook in Opsporing Verzocht, van die items over iets dat lang geleden heeft plaatsgevonden. Alsof ik nog weet wat ik op 22 mei 2019 aan het doen was en welke auto er toen langsreed.
Die ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh van dat met die vrouw laatst?
"Bij de buurtbewoners zit de angst er goed in"
--> Camerashot van Dave, half verscholen achter zijn geraniums
Katten die liggen te slapen. Dat komt toch nooit voor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?
Ik wou dat die van mij doet als ik ga slapen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Katten die liggen te slapen. Dat komt toch nooit voor?
Dat was bij mijn ouders ook. Maar dan de hondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.![]()
En als je een teamsvergadering hebt? Eén keer raden wie er dan zijn kont in je gezicht drukt.
De bank? Of de kont in je gezicht tijdens een Teams meeting?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was bij mijn ouders ook. Maar dan de hond
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de bank. Hun hond die over een laptop heen loopt. Dan kun je daarna een nieuwe laptop kopen. Beetje zwaar en grootquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Dave het volgende:
[..]
De bank? Of de kont in je gezicht tijdens een Teams meeting?
Kijk uit voor zebrapadenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Ik ben er klaar mee voor vandaag. Tijd om nog effe op de racefiets een rondje te gaan maken.
Als je wil dat een huisdier doet wat je zegt, dan moet je geen kat nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou dat die van mij doet als ik ga slapen.
Nu heb ik zin in popcorn 😐quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar heel dit kanaal is leuk, omdat ze alles in grote volumes maken met grote pannen, etc.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die toch nog iets weten om het zinvol te laten zijn. Ik heb al moeite genoeg om te bedenken wat er vorige week dinsdag ook weer gebeurdequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:57 schreef Dave het volgende:
Altijd zo typisch, ook in Opsporing Verzocht, van die items over iets dat lang geleden heeft plaatsgevonden. Alsof ik nog weet wat ik op 22 mei 2019 aan het doen was en welke auto er toen langsreed.
Ja dit, echt dit, helemaal ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik maar niet aan klikken, want anders vinden de mensen in de bus niet leuk.quote:
Ik kijk er nu al naar uit om Dave te spottenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh van dat met die vrouw laatst?
"Bij de buurtbewoners zit de angst er goed in"
--> Camerashot van Dave, half verscholen achter zijn geraniums
Op welk niveau speel je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste wedstrijd kansloos verloren met 0-4.Wel voor het eerst een penalty gestopt.
Ik moet nog even de goede besturing vinden.
Bij mij zal het ook zoiets zijn, en uitbuiken en uitslapen en ontstressenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was op die datum nog steeds dronken na de overwinning van Duncan Lawrence op het Eurovisiesongfestival
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
En dan een beetje in mijn quote zitten rommelen, TR GEMACHT!Bij een TR was het luchtalarm afgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kijk eens, ik ben niet de enige die wel eens achterloopt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij een TR was het luchtalarm afgegaan.
Ieder moment met jou is de moeite waardquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:31 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat jullie er teveel van verwachten, 't is aan het einde van de straat.
Je moet het maar zo zien, Amerikaans Samoa of San Marino zouden tekenen voor zo'n uitslagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste wedstrijd kansloos verloren met 0-4.Wel voor het eerst een penalty gestopt.
Ik moet nog even de goede besturing vinden.
Tweede wedstrijd ook met 4-0 verloren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, Amerikaans Samoa of San Marino zouden tekenen voor zo'n uitslag
Ik wist niet dat ezels konden voetballenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tweede wedstrijd ook met 4-0 verloren.
Bedoelde meer dat ik niet verwacht er in te zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ieder moment met jou is de moeite waard
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef koffieleuk het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hopelijk verzacht dit het verlies een beetje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef koffieleuk het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hopelijk verzacht dit het verlies een beetje
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk eens, ik ben niet de enige die wel eens achterloopt!
Nee, maar ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:48 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
De 1 wringt zich in een te klein mandje en doet net of het lekker ligt en de ander ligt heerlijk warm op het Ziggo kastje, natuurlijk is de kat weer slimmer!
[ afbeelding ]
De 1 wringt zich in een te klein mandje en doet net of het lekker ligt en de ander ligt heerlijk warm op het Ziggo kastje, natuurlijk is de kat weer slimmer!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
Is er weer iets stuk aan Fok of is hier werkelijk al meer dan een uur niet gepost![]()
Tevens: weekend
eyyyyyquote:
Veel plezier! Heb je nog iets op de planning staan als een moordspel in Zwammerdam of rum stoken in Tweede Exloërmond?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
Is er weer iets stuk aan Fok of is hier werkelijk al meer dan een uur niet gepost![]()
eyyyyyy je bent er ook nogquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb je nog iets op de planning staan als een moordspel in Zwammerdam of rum stoken in Tweede Exloërmond?
Ik zat ook al te denken en had niet veel toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
Eyyyyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken en had niet veel toe te voegen.
Maar het weekend begint goed met een John Lennon celebration. Straks om 21.00
Oh mijn god hoe kom je aan al die leuke dingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyyyy je bent er ook nog![]()
Uhm...ja...morgen een les buikdansen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig Prisha!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan het vast wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyyy Meke in tha Housequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn god hoe kom je aan al die leuke dingen![]()
Youtube in elk geval en denk ook facebook.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig Prisha!
[ afbeelding ]
Dat wil ik gefilmd zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]ik had mijn zwaard er ook nog bij bedacht. En wat vuur misschien
Ik was andere dingen aan het doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
Ahh leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo oranje als zij is ben ik niet. Mooier roodquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan het vast wel.
Jij bent echt zo`n Pippi Langkous type
eyyyyyyyyyy...eeeennnnn Jobi in tha housequote:
quote:
Ik had het over je karakter Prisha. En een mooi uiterlijk is dan alleen maar een bonus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo oranje als zij is ben ik niet. Mooier rood
[ afbeelding ]
Ja maar zovéélquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyyy Meke in tha House![]()
![]()
Soms zit het al een tijdje in mijn hoofd, of soms kom ik het ineens ergens tegen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]ik had mijn zwaard er ook nog bij bedacht. En wat vuur misschien
Mijn moeder werkt bij de bieb en heeft alle Pippi Langkous boeken nagezocht want ze wilde wel weten wat de rest van het verhaal is. Pippi heeft dat nooit gezegdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan het vast wel.
Jij bent echt zo`n Pippi Langkous type
Ik was ook even echt niet onlinequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyyyyyyyy...eeeennnnn Jobi in tha house![]()
![]()
dacht even dat jullie allemaal verdwenen waren
100% hierquote:
ah oké. Ik heb nooit naar dat programma gekeken eigenlijk, alleen soms flitsen voorbij zien komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het over je karakter Prisha. En een mooi uiterlijk is dan alleen maar een bonus.
doe meequote:
Zou de invloed van @Strani werkelijk zó ver reiken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
Captcha houdt rekening met normale mensen.. en @:strani![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
oh. Heeft ze ook nog verder onderzoek gedaan waarom wij dat denken ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt bij de bieb en heeft alle Pippi Langkous boeken nagezocht want ze wilde wel weten wat de rest van het verhaal is. Pippi heeft dat nooit gezegd![]()
you winquote:
Nee ik denk dat iemand dat gewoon bedacht heeft. Het zou wel heel goed kúnnen kloppen, het is echt iets dat Pippi zou zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
oh. Heeft ze ook nog verder onderzoek gedaan waarom wij dat denken ?
En grappig dat meerdere moeders hier bij de bieb werken.
waaaah echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Dit kende ik nog niet, maar nu wel, en bedanktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah oké. Ik heb nooit naar dat programma gekeken eigenlijk, alleen soms flitsen voorbij zien komen![]()
Momenteel ben ik ontzettend zen.
Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt. Ken je Dead Can Dance? Ik ben hier de afgelopen dagen verdwaald in geraakt.
Mijn moeder werkt ook bij de biebquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
oh. Heeft ze ook nog verder onderzoek gedaan waarom wij dat denken ?
En grappig dat meerdere moeders hier bij de bieb werken.
En dat wil ik vierenquote:
een tripel. Over een paar weken ga ik weer eentje brouwenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dat wil ik vierenWat heb je laatst nog gebrouwen?
Van Maoibhin wist ik het maar van MaMeke nog niet.quote:
heerlijk hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit kende ik nog niet, maar nu wel, en bedanktWord er zelf ook lekker zen van
Ah leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
een tripel. Over een paar weken ga ik weer eentje brouwen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
was wel uitzonderlijk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe dan. Je gaat mij achterna.
Ja, ok, vooruit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
was wel uitzonderlijk jahet was een rare week, laten we het daar maar op houden
Ik ken ze van naam. Maar dit staat toch weer in onze 80% lijst.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Momenteel ben ik ontzettend zen.
Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt. Ken je Dead Can Dance? Ik ben hier de afgelopen dagen verdwaald in geraakt.
ja dat helemaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ok, vooruit.
Het is een raar jaar.
Echt, na de jaarwisseling MOET het toch wel een keer weer goed gaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat helemaal![]()
en alweer bijna over, nog een paar (roerige) maanden
ha tóch weer. Nice! Ik heb nu een ander nummer van ze opstaan, Amnesia. Heerlijk! Kan me er helemaal in verliezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken ze van naam. Maar dit staat toch weer in onze 80% lijst.
tja zeg het maar...ik weet het echt niet. Maar...positief blijven!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt, na de jaarwisseling MOET het toch wel een keer weer goed gaan?
Jaaaa die kwam er op Youtube meteen achteraanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha tóch weer. Nice! Ik heb nu een ander nummer van ze opstaan, Amnesia. Heerlijk! Kan me er helemaal in verliezen.
@:Aoibhin deze dan![]()
Dit zijn nummers die je in het duister zou moeten beluisteren. Het past!
én negatief blijven!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja zeg het maar...ik weet het echt niet. Maar...positief blijven!
dat ookquote:
Volgend jaar kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat helemaal![]()
en alweer bijna over, nog een paar (roerige) maanden
kom richting oostenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
Na corona ben ik officieel niet meer sociaal angstig en ga ik gewoon het hele land door om allemaal mensen op te zoeken en naar feestjes te gaan en dan ga ik iedereen knuffelen![]()
![]()
Salvador godquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:12 schreef usagi414 het volgende:
[ facebook ]
Ondertussen gaat Salvador door met wat hij het liefste doet. Zingen.
Ik zou hier wel een album van willen hebben.
oeh Jacques Brel zie ik daar staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:12 schreef usagi414 het volgende:
[ facebook ]
Wat doet hij dit fantastischquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:12 schreef usagi414 het volgende:
[ facebook ]
quote:
quote:
Ik kan het alleen maar met jullie eens zijn. La chanson des vieux amants van Brel staat heel hoog in mijn lijst van beste nummers allertijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doet hij dit fantastischIk wil hier ook een album van. En het op een concert zien
suiker rush?quote:
Niet eens echt, maar ik vind het gewoon lekkerquote:
quote:
quote:
Ik wil wel, maar ben aan het werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
M'n Among Us game groepje wil niet Among Us-sen vanavond.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
M'n Among Us game groepje wil niet Among Us-sen vanavond.
Spelletje op pc en volgens mij ook telefoon. Je rent met een groepje astronauten door een ruimteschip om allemaal taken te doen, terwijl ondertussen een aantal bedriegers proberen de astronauten uit te moorden. Ondertussen kunnen er Wakkerdam-stijl stemrondes worden gehouden en mensen van boord worden gezetquote:
Een heel erg vermakelijke game dat je met maximaal 10 mensen speelt. Je zit op een ruimteschip waar je allemaal taken moet doen, maar er zijn één of twee mensen die alles saboteren en iedereen willen vermoorden.quote:
#metooquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
Na corona ben ik officieel niet meer sociaal angstig en ga ik gewoon het hele land door om allemaal mensen op te zoeken en naar feestjes te gaan en dan ga ik iedereen knuffelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Spelletje op pc en volgens mij ook telefoon. Je rent met een groepje astronauten door een ruimteschip om allemaal taken te doen, terwijl ondertussen een aantal bedriegers proberen de astronauten uit te moorden. Ondertussen kunnen er Wakkerdam-stijl stemrondes worden gehouden en mensen van boord worden gezet
Ohh dat klinkt leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een heel erg vermakelijke game dat je met maximaal 10 mensen speelt. Je zit op een ruimteschip waar je allemaal taken moet doen, maar er zijn één of twee mensen die alles saboteren en iedereen willen vermoorden.
Vooral leuk als je de stem/discussie rondes via voicechat doet, dat wordt altijd behoorlijk intens.
Fijn dat iemand van een jongere generatie ook niet weet wat het is.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een heel erg vermakelijke game dat je met maximaal 10 mensen speelt. Je zit op een ruimteschip waar je allemaal taken moet doen, maar er zijn één of twee mensen die alles saboteren en iedereen willen vermoorden.
Vooral leuk als je de stem/discussie rondes via voicechat doet, dat wordt altijd behoorlijk intens.
Dat altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat iemand van een jongere generatie ook niet weet wat het is.
Maar je hebt ons toch @:Cyan9
Ja, en ik vind het echt het leukste om het te doen met een groepje mensen die je kent, en op voicechat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Maar je speelt dat allemaal online?
Klinkt als een WIDM in de ruimtequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is het echt, en je wordt er echt heel fanatiek van. Het is elke ronde weer willekeurig wie de saboteurs zijn. Als crew wil je gewoon zo snel mogelijk je taken doen en de saboteurs ontmaskeren, en als saboteur moet iedereen gewoon
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat. We hebben hier met een groepje ESF 1956 zitten luisteren en zonder dat groepje was ik al afgehaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het echt het leukste om het te doen met een groepje mensen die je kent, en op voicechat.
Het kost ook echt maar 4 euro op Steam, wat mij betreft dat kleine bedrag echt dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt als een WIDM in de ruimteLijkt me echt leuk om een keer te doen!
Heb ik ook vaak gehad met NSF's enzo door de jaren heen. Sommige zijn echt niet boeiend of gewoon raar, of niet goed. En met het online groepje wordt toch alles gewoon leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat. We hebben hier met een groepje ESF 1956 zitten luisteren en zonder dat groepje was ik al afgehaakt.
Hmm, wel zin om te proberen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het kost ook echt maar 4 euro op Steam, wat mij betreft dat kleine bedrag echt dubbel en dwars waard.
Tijd om een ESF groepje te beginnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm, wel zin om te proberen eigenlijk
JAAAAAquote:
Net zoals ER de afgelopen seizoenen. Het is met die BN'ners en zo de laatste jaren niet echt tof meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak gehad met NSF's enzo door de jaren heen. Sommige zijn echt niet boeiend of gewoon raar, of niet goed. En met het online groepje wordt toch alles gewoon leuk
Ik ben ook wel in denk ik. Maar nog nooit gedaan en ik heb wel altijd even nodig bij dit soort spellen dus jullie zijn gewaarschuwdquote:
Zou makkelijk kunnen, vooral ook omdat de ESF Discord al bestaat, dus voicechat is ook geen probleem.quote:
Die laatste was echt leuk hier samen kijken omdat het ook echt weer een tof seizoen wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net zoals ER de afgelopen seizoenen. Het is met die BN'ners en zo de laatste jaren niet echt tof meer.
Maar door met een aantal mensen van Fok! te kijken en online commentaar te geven was het leuk.
Zonder had ik misschien zelfs de laatste seizoenen niet eens gekeken
Het is een redelijk eenvoudig spelletje om op te pakkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in denk ik. Maar nog nooit gedaan en ik heb wel altijd even nodig bij dit soort spellen dus jullie zijn gewaarschuwd![]()
Zou je mij de invite linken kunnen dm'en?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou makkelijk kunnen, vooral ook omdat de ESF Discord al bestaat, dus voicechat is ook geen probleem.
heyy Imke met de wenkiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Die laatste was echt leuk hier samen kijken omdat het ook echt weer een tof seizoen was![]()
En over Robinson gesproken![]()
[ instagram ]
Dat maakt het juist leuk, de grappige en ongelukkige acties. Ik was in één van de eerste keren dat ik het speelde de saboteur, ik kende de ruimtes en taken nog helemaal niet. Maar ik er met goede moed en een scherp mes in, m'n eerste slachtoffer was snel gemaakt. Wel jammer dat ik niet doorhad dat er drie anderen in dezelfde ruimte waren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in denk ik. Maar nog nooit gedaan en ik heb wel altijd even nodig bij dit soort spellen dus jullie zijn gewaarschuwd![]()
Dit kan ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een redelijk eenvoudig spelletje om op te pakkenTactiek komt dan later wel, tot die tijd roep je gewoon 'Cyan is sus' en dan mieteren we hem gewoon de ruimte in
Jaaa die had ze laten tatoeëren door een oud klasgenootje van mijquote:
Met meerdere mensen samen kijken maakt veel dingen leuker. Toen ik nog in een studentenflat keken we samen bijvoorbeeld Ik hou van Holland. Verschrikkelijk programma, maar met anderen juist wel leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net zoals ER de afgelopen seizoenen. Het is met die BN'ners en zo de laatste jaren niet echt tof meer.
Maar door met een aantal mensen van Fok! te kijken en online commentaar te geven was het leuk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk, de grappige en ongelukkige acties. Ik was in één van de eerste keren dat ik het speelde de saboteur, ik kende de ruimtes en taken nog helemaal niet. Maar ik er met goede moed en een scherp mes in, m'n eerste slachtoffer was snel gemaakt. Wel jammer dat ik niet doorhad dat er drie anderen in dezelfde ruimte waren.![]()
neeeeeeeeeeee echt???quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa die had ze laten tatoeëren door een oud klasgenootje van mijWas ze zelf ook niet blij mee
![]()
Ik keek ER nooit met Fok erbij. Misschien dat het wel wat geholpen had jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met meerdere mensen samen kijken maakt veel dingen leuker. Toen ik nog in een studentenflat keken we samen bijvoorbeeld Ik hou van Holland. Verschrikkelijk programma, maar met anderen juist wel leuk.
Je hebt het echt zo onder de knie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]Dit klinkt als iets dat mij gaat gebeuren ja!
Denk wel dat het verschil had gemaakt ja, was zo leuk. Ik keek er elke week naar uit. Mis het ook best wel nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik keek ER nooit met Fok erbij. Misschien dat het wel wat geholpen had jaWant vind het ook niet echt leuk meer
Ik was een keer per ongeluk te horenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou makkelijk kunnen, vooral ook omdat de ESF Discord al bestaat, dus voicechat is ook geen probleem.
Jaaaa echt leuk voor Imke en haar vriend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Die laatste was echt leuk hier samen kijken omdat het ook echt weer een tof seizoen was![]()
[ instagram ]
Haha oh echt leuk klinkt ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk, de grappige en ongelukkige acties. Ik was in één van de eerste keren dat ik het speelde de saboteur, ik kende de ruimtes en taken nog helemaal niet. Maar ik er met goede moed en een scherp mes in, m'n eerste slachtoffer was snel gemaakt. Wel jammer dat ik niet doorhad dat er drie anderen in dezelfde ruimte waren.![]()
Dus tóch!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa die had ze laten tatoeëren door een oud klasgenootje van mijWas ze zelf ook niet blij mee
![]()
De onhandige acties blijven leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha oh echt leuk klinkt ditEn tuurlijk is het ook wel zo dat je er later gewoon handiger in wordt
Tenminste, dat hoop ik voor mezelf
Prima afzeik programmaquote:
Ja, wel jammer! Je bent niet echt een WIDM kijker verder toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk wel dat het verschil had gemaakt ja, was zo leuk. Ik keek er elke week naar uit. Mis het ook best wel nu.
Hahaha, geloof ik zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De onhandige acties blijven leuk hoor.
Ik las Robinson en toen die foto's en toen had ik zoiets van. ken ik die.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
[ instagram ]
Tijdje terug dacht ik heel sneaky iemand doormidden te bijten, stond er op exact dezelfde plek nog iemand die het overleefde. Dat was ook geen heel verrassende stemrondequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De onhandige acties blijven leuk hoor.
Ja Twente he, ons kent onsquote:
Het is me wel eens gelukt om me uit zo'n situatie te praten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdje terug dacht ik heel sneaky iemand doormidden te bijten, stond er op exact dezelfde plek nog iemand die het overleefde. Dat was ook geen heel verrassende stemronde
@Moira Had ik je al gefeliciteerd met je verjaardag ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wel jammer! Je bent niet echt een WIDM kijker verder toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las Robinson en toen die foto's en toen had ik zoiets van. ken ik die.
Toen zag ik Imke staan en keek ik nog eens goed, en toen herkende ik haar.![]()
Het hangt een beetje van de situatie af, maar soms is meteen die ander beschuldigen een werkende tactiekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is me wel eens gelukt om me uit zo'n situatie te praten.
Maar ook heel vaak niet.
Ja ik vind het ook leuk om mee te typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira Had ik je al gefeliciteerd met je verjaardag ?
Maar WIDM met fok erbij maakt het nog veel leuker (ook al zitten er wat idioten tussen).
Eigenlijk best wel. Fanatiek ook wel. Deed ook altijd mee met de pool en zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wel jammer! Je bent niet echt een WIDM kijker verder toch?
Ah, snap ik wel. Ik vind het sinds een paar jaar ook minder. Tot het punt dat ik overwoog om helemaal af te haken. Het helpt ook niet mee dat een seizoen altijd samenvalt met de NSF-periode, en dat laatste gaat dan elke zaterdagavond voor, omdat het niet is terug te kijken en ik het meekletsen met de mensen hier voor geen goud wil missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel. Fanatiek ook wel. Deed ook altijd mee met de pool en zo.
Maar deze en vorige seizoen wilde het niet vlotten. Kon me er niet echt op focussen.
Die heb ik in de achtergrond al even opstaan, tnx voor de reminderquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:23 schreef usagi414 het volgende:
@:Prisha
Ik gooi deze er nog maar een keer in.
ah dan is het jammer dat ik het niet gevolgd heb. Overzichtelijker en simpeler vind ik wel prettig, soms.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, snap ik wel. Ik vind het sinds een paar jaar ook minder. Tot het punt dat ik overwoog om helemaal af te haken. Het helpt ook niet mee dat een seizoen altijd samenvalt met de NSF-periode, en dat laatste gaat dan elke zaterdagavond voor, omdat het niet is terug te kijken en ik het meekletsen met de mensen hier voor geen goud wil missen![]()
En dan merk ik dat ik de rest van de week niet echt zin meer heb om nog terug te kijken.
Maar juist dit jubileum seizoen vind ik wel weer een stuk leukerHet valt én niet met NSF samen, maar ook is de boel gewoon een stuk overzichtelijker en simpeler en daardoor leuker om te volgen en bij te houden.
Oeh, meteen even luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:28 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebbers van niet echt mainstream pop heb ik weer eens een suggestie:
Ja, dit zijn nu gewoon opdrachten die makkelijk gehaald kunnen worden zodra iedereen een beetje hun best doet. En doet iemand iets fout, dan valt het ook opquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah dan is het jammer dat ik het niet gevolgd heb. Overzichtelijker en simpeler vind ik wel prettig, soms.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
@:Cyan9 en de rest: zondagavond een potje Among Us inplannen? Dan kunnen de mensen die het spel nog niet hebben dat rustig regelen en eventueel alvast wat proberen
Lijkt mij ook wel interessant eventueelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
@:Cyan9 en de rest: zondagavond een potje Among Us inplannen? Dan kunnen de mensen die het spel nog niet hebben dat rustig regelen en eventueel alvast wat proberen
Het zou het mooiste zijn als we zo'n 7 a 8 mensen (10 mag natuurlijk ook) bij elkaar krijgen. 5 is het minimum, maar dat levert niet echt hele leuke potjes op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
Leuk! Ik zit tot 19.40 in de bios, daarna kan ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik kreeg al allerlei push meldingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
En we zwaaien de volgende VVD-kroonprins uit
Oh die is misschien wel handig dan als er niet genoeg ESF-volk bijeen is voor een volledige groepquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
En we zwaaien de volgende VVD-kroonprins uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ahh thanks! Maar ik laat me liever eerst even inwijden door een groepje van hierquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
GAM / Among us! discord voor FOK!kers
Ik ben nu aan het spelen via Nederland discord.
@Leonos ze is bang voor je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh thanks! Maar ik laat me liever eerst even inwijden door een groepje van hier
Ik zou inzetten op @Momo voor de winst.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:02 schreef Leonos het volgende:
Ik hoorde dat hier de leukste FOK!ers zijn.
Leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
GAM / Among us! discord voor FOK!kers
Ik ben nu aan het spelen via Nederland discord.
Lekker gefietst?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
hoi. ik ben dood. nu heb ik tijd om te lullen.
Dat sowieso. wel lekker uitwaaien.quote:
m2quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
doe je opdrachten!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
al klaar.quote:
Dat zullen we zondagavond nog wel eens zien!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
al klaar.
Ik ben geen goede imposter maar wel een goede crewmate, jonge!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoorde dat ik schijnbaar bang van je benquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:02 schreef Leonos het volgende:
Ik hoorde dat hier de leukste FOK!ers zijn.
Dan had je ook niet echt een sociaal levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Het kan verschillen, maar een paar minuutjes normaal gesprokenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zullen we zondagavond nog wel eens zien!
ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik schijnbaar bang van je ben
Aoi doe een beetje lief tegen @ijs_beerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan had je ook niet echt een sociaal leven
Ja voor je het weet gaat die weer ijsberen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aoi doe een beetje lief tegen @:ijs_beer
Tenzij je een spin bent, zal het volgens mij best meevallenquote:
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het nu na zijn dood alleen maar beter kan gaan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aoi doe een beetje lief tegen @:ijs_beer
Oké, goed puntquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een sociaal leven hebben in 2020.
is online ook sociaal? of telt dat niet meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uh... Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
is online ook sociaal? of telt dat niet mee
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Social media" noemen ze het toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... Geen idee eigenlijk.
Kijk! opgelost. We zijn hartstikke sociaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Kijk! opgelost. We zijn hartstikke sociaal
Overratedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je kan het!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
Morgen ga ik trouwens iets bijzonders doen. Ik ga naar buiten, stap in m'n auto en rij dan naar vrienden. Echte mensen enzo. Best eng. Kijken hoe dat gaat.
Succes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
Morgen ga ik trouwens iets bijzonders doen. Ik ga naar buiten, stap in m'n auto en rij dan naar vrienden. Echte mensen enzo. Best eng. Kijken hoe dat gaat.
Is ruim een uur rijden, so it better be worth it.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
We l op 1,5 meter hè.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
Vrienden. Echte mensen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Had je niet een snellere auto moeten kopen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super sociaal!
Ja, tuurlijk, ik doe alles op anderhalve meter.quote:
Ik zit nu heel sociaal op afstand samen met prisha van John Lennon nummers te genieten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Kijk! opgelost. We zijn hartstikke sociaal
1,5 meter bier natuurlijk.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ik doe alles op anderhalve meter.
Ik heb zelfs seks op anderhalve meter. Dat haalt het gemiddelde van FOK! wel omhoog toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je niet een snellere auto moeten kopen dan?
Bederf zijn pret nu niet joh, die arme jongen heeft net vol trots gemeld dat hij het gewoon gaat doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je niet een snellere auto moeten kopen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |