Zou nu de afvlakking komen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef Em31 het volgende:
Was eerlijk gezegd na gisteren al bang voor dik over de 6000.
Ik hoop dat dit het begin ervan is. Duim duim duim.quote:
Dit valt me ook zo op, is niet alleen hier maar ook in Duitsland. Daar leek het even goed te gaan maar daar gingen ze ineens van 1400 naar 2800 in één dag of zo. Volgens mij vanwege de drukte ook veel administratie dat nog ingehaald wordt en dan in 1x er bij gezet wordt. Misschien, heeeeeeel misschien is die enorme sprong bij ons van gisteren ook zoiets en is het in werkelijkheid wat genuanceerder en loopt het niet met grote sprongen op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Valt me op dat het de laatste tijd toch best fluctueert, die stijgingen. Hoe zou dat komen?
AD heeft geen geweldige reputatie qua sportnieuwsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:32 schreef koffieleuk het volgende:
Wout kan écht alles.
[ twitter ]
Niet gelezen verder.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Valt me op dat het de laatste tijd toch best fluctueert, die stijgingen. Hoe zou dat komen?
Samen slopen wij Coronaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, zeg het Momo, jij bent mod. Ik wil het, het moet.
Dat we dat nog niet eerder bedacht hebben!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen slopen wij Corona![]()
Corona ga hier maar eens naar luisteren
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen slopen wij Corona![]()
Corona ga hier maar eens naar luisteren
Heul niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef koffieleuk het volgende:
Gewoon een foutief pleonasme in de TT
Oehhh lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
Er staan weer drie blikjes gecondenseerde melk te kokenNu nog kijken wat ik ermee ga maken. Morgen van 1 blikje sowieso dit:
https://www.ah.nl/allerha(...)ionaire-s-shortbread
Ja alleen die maken ineens een sprong van +2000 in een dag, misschien hoort dat ook bij andere dagen dan anders is het nogal bizar.quote:
Nou ja, je ziet nu al een paar keer dat het een paar dagen met max 100 à 200 stijgt en er dan ineens een dag tussen zit met 500+ meer besmettingen. Lijkt mij sterk dat het echt zo fluctueert, dus dat moet haast wel iets met de administratie te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Misschien of labs hun dag op tijd doorgeven.
quote:
Opvallend genoeg is dat bijna allemaal in het Franstalige deel van het land, dus het komt niet uit Nederland.quote:
Oh wat stom ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:44 schreef Momo het volgende:
Picnic komt morgen, ik had alleen de winkelmand nog maar voor de helft gevuld want dan heb je een plekje. Nu zat de kar al vol en kon ik niet bij bestellen, dat was alleen maart dat zoiets gebeurde...![]()
Nu heb ik geen ontbijt/brood/lunch producten.
Doen we toch nog niets goed, geen corona geven aan de Belgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opvallend genoeg is dat bijna allemaal in het Franstalige deel van het land, dus het komt niet uit Nederland.
Bij picnic kun je alleen toevoegen, niet verwijderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat stom ik wist niet dat dat kon
Ik gooi heel vaak flessen wodka in m'n mandje om een plek te reserveren, maar die hoef ik helemaal niet echt, dat zou wat zijn
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat stom ik wist niet dat dat kon
Ik gooi heel vaak flessen wodka in m'n mandje om een plek te reserveren, maar die hoef ik helemaal niet echt, dat zou wat zijn
Dus voor de trend aantal besmettingen moeten ze naar ons kijken.quote:
Zijn we straks als eerste 'klaar'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus voor de trend aantal besmettingen moeten ze naar ons kijken.
Haha nou dat gaat niet goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij picnic kun je alleen toevoegen, niet verwijderen.![]()
Anders dan heb je een wodka dieet voor een week Meke
Positief denken. Nederland is nu effe leading country in Europaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn we straks als eerste 'klaar'.#omdenken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat, modjes posten door het slotje heen en Jobi loopt achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé ik loop helemaal niet achter!quote:
Ja, ze kunnen moeilijk ons ook al blauw makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die mensen zo zwart maken?!
Dat laatste is inderdaad erg te hopen. Dat ze niet toch nog naar hun vakantiehuis gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
@:Redefine ik zag je vraag in het vorige topic; Madrid is inderdaad nog vrij ver weg en hier gaat het nog steeds relatief goed. Hopen dat het zo blijft! En ook hopen dat de Madrilenen de andere regio's ook weer genoeg respecteren om niet op het laatste moment de stad uit te vluchten.
Water is nat Zakarin valtquote:
Ja zo ben ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die mensen zo zwart maken?!
De uitzondering die de regel bevestigdquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd
Daar blijven het katten voor he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Mijn eerste bezoek aan een kattencafé viel wat tegen. Die beesten lagen allemaal te maffenIk had op wat meer katinteractie gerekens
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Mijn eerste bezoek aan een kattencafé viel wat tegen. Die beesten lagen allemaal te maffenIk had op wat meer katinteractie gerekens
O dat is wel saaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar blijven het katten voor he?Eigenwijze egoïsten
En als je er geen zin in hebt, zitten ze juist in een aflebberbui
Ik neem een risico maar ik gok toch je vriend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.![]()
En als je een teamsvergadering hebt? Eén keer raden wie er dan zijn kont in je gezicht drukt.
Silke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.
Een Dave als voyeur, ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
Anyway, drukte in de straat vanochtend. Ik denk dat 'we' binnenkort in het regionale opsporingsprogramma zijn, want camera mensen en iets dat leek op een reconstructie.
Dus fans van Onder de loep, mocht je binenkort iemand achter de geraniums zien staan gluren, that's me.
Jammer, jij bent af!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem een risico maar ik gok toch je vriend?
Nee, de kat van @ESF1Gamer heb ik nog nooit hier in huis gezienquote:
Oh van dat met die vrouw laatst?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
Anyway, drukte in de straat vanochtend. Ik denk dat 'we' binnenkort in het regionale opsporingsprogramma zijn, want camera mensen en iets dat leek op een reconstructie.
Dus fans van Onder de loep, mocht je binenkort iemand achter de geraniums zien staan gluren, that's me.
Ik was op die datum nog steeds dronken na de overwinning van Duncan Lawrence op het Eurovisiesongfestivalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:57 schreef Dave het volgende:
Altijd zo typisch, ook in Opsporing Verzocht, van die items over iets dat lang geleden heeft plaatsgevonden. Alsof ik nog weet wat ik op 22 mei 2019 aan het doen was en welke auto er toen langsreed.
Die ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh van dat met die vrouw laatst?
"Bij de buurtbewoners zit de angst er goed in"
--> Camerashot van Dave, half verscholen achter zijn geraniums
Katten die liggen te slapen. Dat komt toch nooit voor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?
Ik wou dat die van mij doet als ik ga slapen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Katten die liggen te slapen. Dat komt toch nooit voor?
Dat was bij mijn ouders ook. Maar dan de hondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe bank gekocht vorige maand. Met zo'n loungestuk. Je mag één keer raden wie er 90% van de tijd het lounge-deel in beslag neemt.![]()
En als je een teamsvergadering hebt? Eén keer raden wie er dan zijn kont in je gezicht drukt.
De bank? Of de kont in je gezicht tijdens een Teams meeting?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was bij mijn ouders ook. Maar dan de hond
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de bank. Hun hond die over een laptop heen loopt. Dan kun je daarna een nieuwe laptop kopen. Beetje zwaar en grootquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Dave het volgende:
[..]
De bank? Of de kont in je gezicht tijdens een Teams meeting?
Kijk uit voor zebrapadenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Ik ben er klaar mee voor vandaag. Tijd om nog effe op de racefiets een rondje te gaan maken.
Als je wil dat een huisdier doet wat je zegt, dan moet je geen kat nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou dat die van mij doet als ik ga slapen.
Nu heb ik zin in popcorn 😐quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar heel dit kanaal is leuk, omdat ze alles in grote volumes maken met grote pannen, etc.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit je eerste kennismaking met katten was?
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die toch nog iets weten om het zinvol te laten zijn. Ik heb al moeite genoeg om te bedenken wat er vorige week dinsdag ook weer gebeurdequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:57 schreef Dave het volgende:
Altijd zo typisch, ook in Opsporing Verzocht, van die items over iets dat lang geleden heeft plaatsgevonden. Alsof ik nog weet wat ik op 22 mei 2019 aan het doen was en welke auto er toen langsreed.
Ja dit, echt dit, helemaal ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik maar niet aan klikken, want anders vinden de mensen in de bus niet leuk.quote:
Ik kijk er nu al naar uit om Dave te spottenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh van dat met die vrouw laatst?
"Bij de buurtbewoners zit de angst er goed in"
--> Camerashot van Dave, half verscholen achter zijn geraniums
Op welk niveau speel je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste wedstrijd kansloos verloren met 0-4.Wel voor het eerst een penalty gestopt.
Ik moet nog even de goede besturing vinden.
Bij mij zal het ook zoiets zijn, en uitbuiken en uitslapen en ontstressenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was op die datum nog steeds dronken na de overwinning van Duncan Lawrence op het Eurovisiesongfestival
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
En dan een beetje in mijn quote zitten rommelen, TR GEMACHT!Bij een TR was het luchtalarm afgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kijk eens, ik ben niet de enige die wel eens achterloopt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij een TR was het luchtalarm afgegaan.
Ieder moment met jou is de moeite waardquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:31 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat jullie er teveel van verwachten, 't is aan het einde van de straat.
Je moet het maar zo zien, Amerikaans Samoa of San Marino zouden tekenen voor zo'n uitslagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste wedstrijd kansloos verloren met 0-4.Wel voor het eerst een penalty gestopt.
Ik moet nog even de goede besturing vinden.
Tweede wedstrijd ook met 4-0 verloren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, Amerikaans Samoa of San Marino zouden tekenen voor zo'n uitslag
Ik wist niet dat ezels konden voetballenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tweede wedstrijd ook met 4-0 verloren.
Bedoelde meer dat ik niet verwacht er in te zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ieder moment met jou is de moeite waard
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef koffieleuk het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hopelijk verzacht dit het verlies een beetje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef koffieleuk het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hopelijk verzacht dit het verlies een beetje
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk eens, ik ben niet de enige die wel eens achterloopt!
Nee, maar ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |