Ik zie mijn favoriete satanistische band in je lijstje staan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes @:Redefine zoals beloofd
Nu we het toch over stemlijstjes hebben!
Mooi lijstje. Stone Sour, Pretty Reckless, Porcupine Treequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie mijn favoriete satanistische band in je lijstje staan!
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Stone Sour, Pretty Reckless, Porcupine Tree
Ik ben even met alle deuren aan het gooien in mijn huisquote:
Dat maakt niet veel uit wie het zegtquote:
Ik vind het fijn dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit wie het zegtGaat erom wat je zelf vind.
Daar kunnen die deuren niks aan doen hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben even met alle deuren aan het gooien in mijn huis
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die oude dozen in de supermarkt te zoeken hebben! Volgen die het nieuws niet? Soms schaam ik mij gewoon voor deze hele domme oude mensen maar daarnaast ben ik ook blij dat er met mij veel ouderen zijn die wel het verstand hebben om deze situatie heel serieus te nemen.
Zo en nu maak ik mij in ieder geval vandaag niet meer boos
Jonas Brothers?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Onze smaak komt niet helemaal overeen, maar het is best een goed lijstjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
Heb je die band ooit eens live gezien? De (toenmalige?) zanger heeft een dik Scandinavisch accent. Geweldigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is even schakelen van ik-vorm naar hij-vorm over jezelfquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt je post snel aangepastNu kijk ik niet meer moeilijk.
Ah gelukkig maar. Dat vermoeden hadden we al, dus konden lekker op je losgaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Er is flink doorgepost gisteravond. Niet terug gelezen though.
Blijft bij mij ook altijd een vraagtekenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
1:43?
edit: wordt hier tijd voor een vitrine kastje![]()
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dat is een typisch formaatMeestal 1:18 toch?
Ah, okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Is van de Jumbo-actie. Vorige was ook 1:24.
Achteraan staat de Benneton van Jos Verstappen, die moet ik nog wat modificeren (wiel er af, vleugel slopen) en wat fijn grind in de side pods om hem realistischer te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, inderdaad. Heb ook pas sinds dit jaar een vitrinekast, maar dat ziet er wel een stuk mooier uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Eerst stond de deur voor kansen op doorgaan nog op een kier. Opeens stonden ze dichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen die deuren niks aan doen hoor.
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.quote:
Prima lijstje imo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
Alleen een zwarte badeend op de baanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.
Waar blijft die van jou?quote:
Twee posts erboven, Hansch.quote:
inb4 spuit 11quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Die van jou ook! Echt ook een paar die ik zelf helaas moest schrappen.quote:
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Die zag ik over hoofd. Zat ingeklemd tussen twee kwaliteitsposts van mijzelfquote:
Schandelijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Er is al twee volle dagen niets meer gedoneerd voor FOK. Dat gaat hem niet worden zo
Waar blijft die van jou?quote:
Madness is een goed nummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtEen van de meest ondergewaardeerde songs van Muse.
Dat dacht ik al wel, stelletje haatzaaiers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Dat vermoeden hadden we al, dus konden lekker op je losgaan
Jaa leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef Cee het volgende:
Standby voor een Kink-lijstje, ik heb effe pauze dus ik ga er eentje maken.
?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen een zwarte badeend op de baan
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.
Hoe raad je het!quote:
Nee, heb ze ook pas vorig jaar echt ontdekt. Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Onze smaak komt niet helemaal overeen, maar het is best een goed lijstjeThe Vaccines en The Verve maken echt heel veel goed en White Lies - Farewell To The Fairground had ik er zelf ook bijna in gestopt
[..]
Heb je die band ooit eens live gezien? De (toenmalige?) zanger heeft een dik Scandinavisch accent. Geweldig
Niet teleurgesteld, hoge verwachtingen zijn waargemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef Cee het volgende:
Standby voor een Kink-lijstje, ik heb effe pauze dus ik ga er eentje maken.
Daar zou ik wel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaan
Meestal kijk ik de kwali al niet eens, omdat ze met al die gridstraffen van tegenwoordig toch wel in een andere volgorde gaan starten. En de kans op een echte verrassing is tegenwoordig erg laagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.
Yes. Het lapje of approval.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe raad je het!
[..]
Nee, heb ze ook pas vorig jaar echt ontdekt. Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaan
[..]
Niet teleurgesteld, hoge verwachtingen zijn waargemaakt
[..]
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werkt
Deze Bill weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtEen van de meest ondergewaardeerde songs van Muse.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Schandelijk!
Gelijk wat aan gedaan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
HOLY FARKING CHIPS IK BEN FLEETWOOD MAC VERGETEN IN MIJN HELE LIJST, HUILEN.
Je meltdown is compleetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Man man man, wel drie keer Blur (geniaal, da's zeker, maar goed, ik wilde eigenlijk 30 verschillende artiesten) er in zetten maar vervolgens andere vergeten, echt, gooi mezelf weg.
Echt he, slechts een van de beste bands aller tijden, paar keer live gezien, Landslide staat in mijn persoonlijke top 10 aller tijden maar hey, vergeetachtigheid is een bitch, ik schaam me.quote:
Ik mis nog wel wat artiestenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:58 schreef Cee het volgende:
Nou hier is ie ladies and peoples. Me Kink lijssie.
D'r zijn uiteindelijk gewoon te veel goeie liedjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, slechts een van de beste bands aller tijden, paar keer live gezien, Landslide staat in mijn persoonlijke top 10 aller tijden maar hey, vergeetachtigheid is een bitch, ik schaam me.
Misschien houdt hij je wel voor het lapje.quote:
Collega's zijn echte diehard F1 volgers. Die kijken alles. Om dan het heel belangrijk te vinden dat Verstappen de snelste tijd neerzet. Terwijl Mercedes vooral aan het testen isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat artiesten![]()
Maar ook even zonder grap. Ook weer een mooi lijstje
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
@:Cee
Electric Light Orkestra.![]()
Blur![]()
Oasis![]()
Queen![]()
Johnny Cash![]()
David Bowie![]()
Blur![]()
Muse![]()
Greenday![]()
![]()
![]()
Foo Fighters![]()
En dan ook nog eens Janis Joplin, da's ook altijd goed.![]()
Gewoon uiterst puike lijst.
Iedereen heeft een mooi lijstje ingestuurd, maar jij hebt toch wel de mooiste gemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:58 schreef Cee het volgende:
Nou hier is ie ladies and peoples. Me Kink lijssie.
Zelfs zonder FM?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mooi lijstje ingestuurd, maar jij hebt toch wel de mooiste gemaakt
Goede muzieksmaak!
Misschien volgende jaar de lobby wat eerder beginnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werkt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
D'r zijn uiteindelijk gewoon te veel goeie liedjes.
Het zal best lastig zijn voor sommige ouderen, maar online boodschappen is natuurlijk wel de beste oplossing!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]hahaha ja ze zullen ook boodschappen moeten hebben, maar het viel deze keer wel op. Vind het ook wel weer lastig want ze zijn bijv. niet in die supermarkt te koop.
Ik heb gewoon een willekeurig lijstje gemaakt van wat er in me opkwam en ook in de keuzelijst stond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien volgende jaar de lobby wat eerder beginnen![]()
Ik zat de lijst door te nemen en bij F zat ik al op 20+ nummer. En geen tijd om de rest door te nemen.
Zoals ijs_beer zei :
[..]
Ja dat is te zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Hier mijn lijstje op recordsnelheid in elkaar gezet
https://kink.nl/voting/37d3d6f1-aca4-4f31-9d34-bc6454f653fa
quote:
Maar ook hier mooie lijst. Deus, Jimiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Hier mijn lijstje op recordsnelheid in elkaar gezet
https://kink.nl/voting/37d3d6f1-aca4-4f31-9d34-bc6454f653fa
Nog slachtoffers onder de klassementsrenners?quote:
Fuglsang en Yatesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog slachtoffers onder de klassementsrenners?
Fuglsang uiteraard.quote:
Yates was natuurlijk al kansloos. Voor Vogelzang is het weer eens de verwachte pech.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
Geen puf om zelf een lijstje in te sturen, maar ik geniet erg van jullie keuzes
Lijkt mij echt bizar dat je zoiets meemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oké... dit is een achtbaan...
Koopt z'n droomranch met rescue animals.
Brand...
Happy ending, alleen 1 haan is een braadhaan geworden![]()
Ik heb juist geen tijd😐quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
Geen puf om zelf een lijstje in te sturen, maar ik geniet erg van jullie keuzes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
Positief getest: 5983
Totaal: 161781 (+5971 ivm -12 corr.)
Opgenomen: 66
Totaal: 13199
Opgenomen op IC*: 28
Huidig: 257
Totaal: 3517
* bewezen of verdacht
(stichting-nice.nl)
Overleden: 15
Gewoon voor inentingen ofzo, of is ze ziek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu met Silke onderweg naar de dierenarts
Valt best mee met mainstream hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef usagi414 het volgende:
Fred zijn voorbeeld maar even gevolgd en een lijstje gemaakt met het eerste wat in me opkwam.
Iets meer mainstream dan de rest denk ik.
Kink
Inenting. Ze ging wat lastiger haar reistas in, want ze sprong steeds uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon voor inentingen ofzo, of is ze ziek?
Valt me op dat het de laatste tijd toch best fluctueert, die stijgingen. Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
Positief getest: 5983
Totaal: 161781 (+5971 ivm -12 corr.)
Opgenomen: 66
Totaal: 13199
Opgenomen op IC*: 28
Huidig: 257
Totaal: 3517
* bewezen of verdacht
(stichting-nice.nl)
Overleden: 15
| Forum Opties | |
|---|---|