Meestal kijk ik de kwali al niet eens, omdat ze met al die gridstraffen van tegenwoordig toch wel in een andere volgorde gaan starten. En de kans op een echte verrassing is tegenwoordig erg laagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.
Yes. Het lapje of approval.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe raad je het!
[..]
Nee, heb ze ook pas vorig jaar echt ontdekt. Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaan
[..]
Niet teleurgesteld, hoge verwachtingen zijn waargemaakt
[..]
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werkt
Deze Bill weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtEen van de meest ondergewaardeerde songs van Muse.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Schandelijk!
Gelijk wat aan gedaan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
HOLY FARKING CHIPS IK BEN FLEETWOOD MAC VERGETEN IN MIJN HELE LIJST, HUILEN.
Je meltdown is compleetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Man man man, wel drie keer Blur (geniaal, da's zeker, maar goed, ik wilde eigenlijk 30 verschillende artiesten) er in zetten maar vervolgens andere vergeten, echt, gooi mezelf weg.
Echt he, slechts een van de beste bands aller tijden, paar keer live gezien, Landslide staat in mijn persoonlijke top 10 aller tijden maar hey, vergeetachtigheid is een bitch, ik schaam me.quote:
Ik mis nog wel wat artiestenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:58 schreef Cee het volgende:
Nou hier is ie ladies and peoples. Me Kink lijssie.
D'r zijn uiteindelijk gewoon te veel goeie liedjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, slechts een van de beste bands aller tijden, paar keer live gezien, Landslide staat in mijn persoonlijke top 10 aller tijden maar hey, vergeetachtigheid is een bitch, ik schaam me.
Misschien houdt hij je wel voor het lapje.quote:
Collega's zijn echte diehard F1 volgers. Die kijken alles. Om dan het heel belangrijk te vinden dat Verstappen de snelste tijd neerzet. Terwijl Mercedes vooral aan het testen isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat artiesten![]()
Maar ook even zonder grap. Ook weer een mooi lijstje
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
@:Cee
Electric Light Orkestra.![]()
Blur![]()
Oasis![]()
Queen![]()
Johnny Cash![]()
David Bowie![]()
Blur![]()
Muse![]()
Greenday![]()
![]()
![]()
Foo Fighters![]()
En dan ook nog eens Janis Joplin, da's ook altijd goed.![]()
Gewoon uiterst puike lijst.
Iedereen heeft een mooi lijstje ingestuurd, maar jij hebt toch wel de mooiste gemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:58 schreef Cee het volgende:
Nou hier is ie ladies and peoples. Me Kink lijssie.
Zelfs zonder FM?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mooi lijstje ingestuurd, maar jij hebt toch wel de mooiste gemaakt
Goede muzieksmaak!
Misschien volgende jaar de lobby wat eerder beginnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werkt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
D'r zijn uiteindelijk gewoon te veel goeie liedjes.
Het zal best lastig zijn voor sommige ouderen, maar online boodschappen is natuurlijk wel de beste oplossing!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]hahaha ja ze zullen ook boodschappen moeten hebben, maar het viel deze keer wel op. Vind het ook wel weer lastig want ze zijn bijv. niet in die supermarkt te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |