Ik zie mijn favoriete satanistische band in je lijstje staan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes @:Redefine zoals beloofd
Nu we het toch over stemlijstjes hebben!
Mooi lijstje. Stone Sour, Pretty Reckless, Porcupine Treequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie mijn favoriete satanistische band in je lijstje staan!
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Stone Sour, Pretty Reckless, Porcupine Tree
Ik ben even met alle deuren aan het gooien in mijn huisquote:
Dat maakt niet veel uit wie het zegtquote:
Ik vind het fijn dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit wie het zegtGaat erom wat je zelf vind.
Daar kunnen die deuren niks aan doen hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben even met alle deuren aan het gooien in mijn huis
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die oude dozen in de supermarkt te zoeken hebben! Volgen die het nieuws niet? Soms schaam ik mij gewoon voor deze hele domme oude mensen maar daarnaast ben ik ook blij dat er met mij veel ouderen zijn die wel het verstand hebben om deze situatie heel serieus te nemen.
Zo en nu maak ik mij in ieder geval vandaag niet meer boos
Jonas Brothers?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Onze smaak komt niet helemaal overeen, maar het is best een goed lijstjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
Heb je die band ooit eens live gezien? De (toenmalige?) zanger heeft een dik Scandinavisch accent. Geweldigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is even schakelen van ik-vorm naar hij-vorm over jezelfquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt je post snel aangepastNu kijk ik niet meer moeilijk.
Ah gelukkig maar. Dat vermoeden hadden we al, dus konden lekker op je losgaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Er is flink doorgepost gisteravond. Niet terug gelezen though.
Blijft bij mij ook altijd een vraagtekenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
1:43?
edit: wordt hier tijd voor een vitrine kastje![]()
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dat is een typisch formaatMeestal 1:18 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |