Ah, okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Is van de Jumbo-actie. Vorige was ook 1:24.
Achteraan staat de Benneton van Jos Verstappen, die moet ik nog wat modificeren (wiel er af, vleugel slopen) en wat fijn grind in de side pods om hem realistischer te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, inderdaad. Heb ook pas sinds dit jaar een vitrinekast, maar dat ziet er wel een stuk mooier uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Eerst stond de deur voor kansen op doorgaan nog op een kier. Opeens stonden ze dichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen die deuren niks aan doen hoor.
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.quote:
Prima lijstje imo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes @:Redefine zoals beloofd
Nu we het toch over stemlijstjes hebben!
Alleen een zwarte badeend op de baanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.
Waar blijft die van jou?quote:
Twee posts erboven, Hansch.quote:
inb4 spuit 11quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Die van jou ook! Echt ook een paar die ik zelf helaas moest schrappen.quote:
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Die zag ik over hoofd. Zat ingeklemd tussen twee kwaliteitsposts van mijzelfquote:
Schandelijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Er is al twee volle dagen niets meer gedoneerd voor FOK. Dat gaat hem niet worden zo
Waar blijft die van jou?quote:
Madness is een goed nummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet de enige die Muse - Madness geweldig vindtEen van de meest ondergewaardeerde songs van Muse.
Dat dacht ik al wel, stelletje haatzaaiers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Dat vermoeden hadden we al, dus konden lekker op je losgaan
Jaa leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef Cee het volgende:
Standby voor een Kink-lijstje, ik heb effe pauze dus ik ga er eentje maken.
?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen een zwarte badeend op de baan
Ik snap dat ook niet zo eigenlijk, waarom mensen die kijken. Het geeft vaak toch een vertekend beeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vrije trainingen zijn sowieso niet boeiend. En dat zeg ik als F1 liefhebber.
Hoe raad je het!quote:
Nee, heb ze ook pas vorig jaar echt ontdekt. Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Onze smaak komt niet helemaal overeen, maar het is best een goed lijstjeThe Vaccines en The Verve maken echt heel veel goed en White Lies - Farewell To The Fairground had ik er zelf ook bijna in gestopt
[..]
Heb je die band ooit eens live gezien? De (toenmalige?) zanger heeft een dik Scandinavisch accent. Geweldig
Niet teleurgesteld, hoge verwachtingen zijn waargemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
Goed om te zien dat mijn lobby om te gaan stemmen zo goed werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef Cee het volgende:
Standby voor een Kink-lijstje, ik heb effe pauze dus ik ga er eentje maken.
Daar zou ik wel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou wel leuk uitleggen zijn in de kerk als ik eens naar zo'n concert zou gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |