Op zich eens, maar ik zag laatst bij ... (de Vooravond?) dat Dukakis hier toch beter wat anders had kunnen antwoorden.quote:
Het is vooral te hopen dat Lindsey Graham en Ted Cruz besmet geraakt zijn. Daar heeft Covfefe kort hiervoor nog een innig mee samen gehangen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
Als die ene nieuwe rechter nou de komende dagen óók nog positief test is het helemaal 2020.
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
Als die ene nieuwe rechter nou de komende dagen óók nog positief test is het helemaal 2020.
Ik vind de timing wel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Het zat er ook gewoon aan te komen dat ze het zouden krijgen heeigenlijk bijna een wonder dat het niet eerder is gebeurd.
Integraal uitzenden heel 2021.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Hoe lang gaat het Jaaroverzicht van het Journaal dit jaar worden?
Ja en die is negatief getest zeggen ze, maar was 3 dagen geleden ook nog bij iemand die nu positief is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.
Spookte ook door m'n hoofd vanochtend, en Matthijs van Nieuwkerk begon er ook over bij Jinek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de timing wel bijzonder eigenlijk.
En zij heeft later nog een halve zaal staan knuffelen. Waaronder mensen die nu besmet zijn...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.
Ik denk dat die geen energie genoeg heeft om met zijn handen te gaan zwaaien, dus dan kan die ook niet praten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Dave het volgende:
Als het milde klachten zijn zou je toch wel een choppertalk verwachten.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Not done?quote:
Wat zulke regels betreft lijkt er onder Trump ruimte te zijn voor enige flexibiliteit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Spookte ook door m'n hoofd vanochtend, en Matthijs van Nieuwkerk begon er ook over bij Jinek.
Maar kennelijk mag de dokter in het Witte Huis niet liegen. ()
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
* ijs_beer twijfelachtig over baard wrijft
Nog steeds, 1 uur geleden in het vorige topic ook al.quote:
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.
Sympathie stemmen voor in november?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.
Niet echt. Maar de Trump aanhang weet er altijd wel een draai aan te geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.
Sympathy vote?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.
Gelijk door naar de finale? Met 26 of 27 landen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Sympathy vote?
Hij hoeft nu misschien het tweede debat volgende week niet te doen?
Compote.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat nu die Trump volgers denken die overtuigd zijn dat Corona een hoax is.
Het valt me zwaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog steeds, 1 uur geleden in het vorige topic ook al.
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat nu die Trump volgers denken die overtuigd zijn dat Corona een hoax is.
Oh, die zeggen dat ie snel weer de oude zal zijn. Tenminste, die ene die Erik Mouthaan sprak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Kijk maar niet op twitterquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
San Remo toestanden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Minder campagne is hoe dan ook in het voordeel van Biden. Die kan dan minder wartaal uitslaan, en beter de schijn ophouden van een betere tegenkandidaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Sympathy vote?
Hij hoeft nu misschien het tweede debat volgende week niet te doen?
Dat zegt heel veel ja. Normaal had hij er toch al minstens tien gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Hij heeft ook ongebruikelijk lang niet getweet.
Kijk maar eens rond in bepaalde topics op FOK!. Er zijn er nog genoeg die dat denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?
Voorlopig is pol nu een prima nieuwsbron.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk maar eens rond in bepaalde topics op FOK!. Er zijn er nog genoeg die dat denken
Denk het niet eigenlijk na hoe hij zelf steeds over Corona heeft gesproken. De overleden Amerikanen konden ‘m ook geen klap schelen en zijn supporters en FOX enzo moeten nu ineens overstappen van ‘het is maar een griepje’.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Sympathie stemmen voor in november?
Allemaal een complot.
Dat is het meestal wel. Maar ook daar zitten idioten tussen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voorlopig is pol nu een prima nieuwsbron.
En zelfs op FOX is er al meerdere malen kritiek op zijn Corona beleid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk na hoe hij zelf steeds over Corona heeft gesproken. De overleden Amerikanen konden ‘m ook geen klap schelen en zijn supporters en FOX enzo moeten nu ineens overstappen van ‘het is maar een griepje’.
Lijkt me iemand die bewust zit te trollenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19
Post 155
Heb wel bewondering voor de mensen daar die steeds weer zin hebben om met bepaalde mensen in discussie te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het meestal wel. Maar ook daar zitten idioten tussen.
Nee dat is een gekende anti Corona user. Die doet hetzelfde in COR etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me iemand die bewust zit te trollen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Ach als ie morgen dood blijkt te zijn hoor ik het dan wel.
Fijne avond nog.![]()
@:cyan9 moet nog wel even over zijn baardenstandpunt nadenken.![]()
Fijne avond nog.![]()
Fijne avond nog.![]()
Wauwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En zelfs op FOX is er al meerdere malen kritiek op zijn Corona beleid.
Fijne avond!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Fijne avond nog.![]()
Ik denk na over m'n ijsberen standpunt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Fijne avond nog.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ah, sorry, wist ik niet. Ik kijk daar ook echt nooit verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is een gekende anti Corona user. Die doet hetzelfde in COR etc.
Ik weiger pertinent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijne avond!![]()
@:Cyan9 streel even over zijn baard heen, misschien snap je het dan eindelijk
Spannend toch johquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Dave het volgende:
Hoe lang gaan ze die helikopter live uitzenden?
Dat scheelt veel ellende. Al wil ik zelf altijd wel graag weten met welke mensen we hier allemaal te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, sorry, wist ik niet. Ik kijk daar ook echt nooit verder.
Het groeit uit ijsbeer! Zo erg kan het niet zijn!quote:
Zolang de rotor van die helikopter niet draait, gaat dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Dave het volgende:
Hoe lang gaan ze die helikopter live uitzenden?
quote:
Dat lijkt mij zelf ook. Maar vaak duren dit soort dingen ook wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het 'not reassuring' is dat het zo lang duurt.
Heeft @ijs_beer last van uitgroei?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het groeit uit ijsbeer! Zo erg kan het niet zijn!
Die hele helikopter is een hoax!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef Dave het volgende:
Misschien wil ie zelf niet naar de helikopter, en gaat ie stiekem met de auto.
Dat is normaal gesproken veel sneller, veiliger en makkelijker.quote:
Min pres van USAquote:
wiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk wordt Allan Trumbull ooit nog de president van Amerika.
Die helikopter staat er al een half uur of zo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
Maar vaak duren dit soort dingen ook wel heel erg lang.
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijnquote:
misschien is ie al dood en weten ze niet wat nu te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Die helikopter staat er al een half uur of zo?
Ze zeggen nu ook inderdaad dat het zou kunnen dat ie bezorgd is over z'n image, en er tegen op ziet om naar de helikopter te lopen.
Dat zou best kunnen. Het is een extreem ijdele man. Hij zal vast ook de afgelopen dagen geen spray tan hebben mogen gebruiken etc. Een normale zieke ziet er altijd al slecht uit, hij nog meer denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Die helikopter staat er al een half uur of zo?
Ze zeggen nu ook inderdaad dat het zou kunnen dat ie bezorgd is over z'n image, en er tegen op ziet om naar de helikopter te lopen.
Ik heb regelmatig uitgroei, maar dat heeft niks met baarden te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijn
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het is een extreem ijdele man. Hij zal vast ook de afgelopen dagen geen spray tan hebben mogen gebruiken etc. Een normale zieke ziet er altijd al slecht uit, hij nog meer denk ik.
Oranje coating erover.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.
Het zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.
Dus jij gaat baarden testen bij een meet, zodra dat weer kan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijn
2023quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij gaat baarden testen bij een meet, zodra dat weer kan?
En als dat niet zo is, dan ligt het aan zijn schoenen, of de helling was te glad, of de grassprieten waren te lang etc.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
hij loopt zometeen geheid als een soort overwinnaar naar die heli
Als Walter Reed, wie vloog er dan? En Lou Reed toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
Oh, ze hebben Walter Reed Hospital nu in splitscreen.
Het lijkt 24 wel.
Ik mis nog het piepjes geluid van de tikkende klok.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
Het lijkt 24 wel.
Bijzonder zou dat zijn, baardverf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig uitgroei, maar dat heeft niks met baarden te maken.
Ja, die Amerikanen houden nou eenmaal van uitsloven.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
Het lijkt 24 wel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Walter Reed, wie vloog er dan? En Lou Reed toch?
Bleef the Beast toen niet ergens hangen op een stoeprandje / knik ofzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die Amerikanen houden nou eenmaal van uitsloven.
Toen Obama een keer in Nederland was ging hij met de heli van Schiphol naar het museumplein. Hij landde daar op het gras en deed het laatste stukje naar het Rijksmuseum nog even met zijn eigen auto (The Beast)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij gaat baarden testen bij een meet, zodra dat weer kan?
Bij Jinek hadden ze het ook over een eigen dokter en staff in het witte huis, en zelfs een kleine operatiekamer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een mening, maar wel van iemand die eerder arts was in white house.
https://www.youtube.com/watch?v=6ssaV2zuKVI[quote]quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
Het lijkt 24 wel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bijzonder zou dat zijn, baardverf.
Zouden ze dat niet testen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bleef the Beast toen niet ergens hangen op een stoeprandje / knik ofzo?
Edit: geen idee waar dit was
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Nou dan moeten wij die dus allemaal laten staan.
What has been seenquote:
Nee, dit kan niet.quote:
Jij gaat slapen met dat op je netvliesquote:
quote:
Vind het op zich ook wel raar dat ze de president een experimenteel medicijn geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een mening, maar wel van iemand die eerder arts was in white house.
Ik waardeer dat je weer even terug kwam voor een tag van mij.quote:
En zonder de unibrow.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En volgens mij is het een hele knappe jongen zonder baard.
als hij er beter van wordt is het acuut goedgekeurdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Vind het op zich ook wel raar dat ze de president een experimenteel medicijn geven.
dat wil ie toch ook graag, uitstel.... komt goed uit allemaalquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef Dave het volgende:
Stel hij blijft lang ziek, zouden de verkiezingen hiervoor uitgesteld kunnen worden? Of gaan die hoe dan ook door?
Ja inderdaad...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
Wat ook wel bizar is, dat er tot nu toe (i.i.g. tot tien minuten geleden) geen officieel statement vanuit het Witte Huis is gekomen
Heeft ie jeuk aan z'n lever?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
Even een Sean plaatje, dan ben ik de baarden weer vergeten.
[ afbeelding ]
wutquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:14 schreef Dave het volgende:
Die mobiele nucleaire commandocentra die vanochtend de lucht ingegaan zijn, schijnt verder wel vaker te gebeuren he?
Zag ik vanochtend ook ergens op Twitter voorbij komen, maar dat schijnt dus vaker te gebeuren.quote:Beroering in het luchtruim: kort voor de bekendmaking dat president Donald Trump besmet was geraakt met het coronavirus, heeft het Amerikaanse leger twee Boeings E-6B Mercury de lucht ingestuurd. Het gaat om zogenaamde ‘doomsday’-vliegtuigen, die dienstdoen als vliegende commandopost in geval van een nucleair conflict. De toestellen zijn bovendien ‘zichtbaar’ en willen dus opgemerkt worden. Wat is er aan de hand?
Die gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef Dave het volgende:
Stel hij blijft lang ziek, zouden de verkiezingen hiervoor uitgesteld kunnen worden? Of gaan die hoe dan ook door?
Denk dat ze hem inderdaad nog op moeten poetsen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:16 schreef Momo het volgende:
Waar wachten ze op? Is Trump nog een kapsalon aan het wegwerken?
Denk al langer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:18 schreef Dave het volgende:
Maar die staat er nu al wel een half uur of zo toch?
Zodra er zoiets is met een president, is het land wat kwetsbaarder voor dreiging van buitenaf. Aangezien er dan aandacht uitgaat naar de president.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Zag ik vanochtend ook ergens op Twitter voorbij komen, maar dat schijnt dus vaker te gebeuren.
quote:President Donald Trump walked out of the residence of the White House at 6:16 p.m. wearing a mask and a suit. He waved to the media but did not stop to talk.
Chief of staff Mark Meadows, also in a mask, followed.
He boarded Marine One at 6:17 p.m.
Ja wel erg lang.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:23 schreef Dave het volgende:
Oh, die helikopter stond er 1,5 uur zegt iemand op de stream
Hij wilde waarschijnlijk eerst zelf niet of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
Als je m zo ziet lopen, vraag je je toch af waarom dit zo lang heeft moeten duren.
Denk dat laatste vooral.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk eerst zelf niet of zo.
Of hij moest eerst achter de deur op adem komen, zodat ie zonder al te veel problemen in 1 streep naar die helikopter kon.
Echt hequote:
quote:President Trump was spooked after he tested positive for coronavirus and has become increasingly alarmed by his diagnosis as he developed symptoms, like a fever, overnight, according to a person familiar with his reaction.
Mensen die Trump nog nooit gezien hebben zullen denken: 'die man ziet er wel erg ziek uit ja' Maar ja zo ziet die er altijd uit...quote:
Bij Donnie weet je het nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:35 schreef Dave het volgende:
Heeft ie dat nou in de helikopter getweet? Of zou iemand z'n account hebben overgenomen?
Trustenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
De late night squad is weer eens niet heel overtuigend.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ze zijn allemaal naar bedquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind zo'n trailer altijd wel leuk, maar of ik het echt twee uur achter elkaar kan zienquote:
Die wil ik wel zienquote:
Die film blijft leuk. Laatst weer eens gezien op netflixquote:
Nouquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je gaat dan toch ergens denken dat het aan de laatste persoon die gepost heeft ligt he.
Thanks! En nee, precies niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is er nog wat bijzonders dit jaar?
@:Roger_Epiales ook een ontzet-tend fijne dag
Ja een paar minuten of fragmenten is het wel leuk. Maar een hele film van een Sacha Baron Cohen typetje, is niet veel aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind zo'n trailer altijd wel leuk, maar of ik het echt twee uur achter elkaar kan zien
Wat een sneaky like van @Meke zegquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je gaat dan toch ergens denken dat het aan de laatste persoon die gepost heeft ligt he.
Parijs en Lilly Collins zijn goede redenen om een film te kijken, maar alsnog ga ik het niet doen. Jij veel kijk plezierquote:
Die gaat ook op mijn kijklijstquote:
quote:
Het is een serie! Maar ik geloof inderdaad niet dat het helemaal jouw ding zou zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Parijs en Lilly Collins zijn goede redenen om een film te kijken, maar alsnog ga ik het niet doen. Jij veel kijk plezier![]()
Het blijft overigens wel altijd zo apart dat Amerikanen zo'n bizar beeld hebben van Parijs
Ah een serie. Nou ja de trailer is niet onaardig. Denk dat het nog best een vermakelijke serie is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is een serie! Maar ik geloof inderdaad niet dat het helemaal jouw ding zou zijn
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijft overigens wel altijd zo apart dat Amerikanen zo'n bizar beeld hebben van Parijs
Voor Amerikanen zal het vooral zijn, dat het niet zo magisch is als ze denken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.
Ik had er ook niet zo'n geweldige tijd maar mijn verwachtingen waren ook niet al te hoog. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.
Ik hoorde laatst over de Zootycallquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat we van het RIVM wel nog mogen blijven daten ondanks CoronaBen benieuwd of ze weer wat onhandige namen er aan gaan geven
Is dat een bootycall via Zoom?quote:
De belichting in de serie is ook onrealistischquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Zekerquote:
Ik denk voor ons Europeanen de verwachting ook heel anders is dan voor Japanners, Chinezen en Amerikanen. Het is voor hen ook niet heel dichtbij, dus dan ga je het al snel ophemelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had er ook niet zo'n geweldige tijd maar mijn verwachtingen waren ook niet al te hoog. Dat scheelt.
Het is wachten op de Jitsicall.quote:
Zolang mensen dat niet op de woensdagavond op ons kanaal doen mogen ze van mijquote:
Ja zo dat moeten ze maar op een andere dag doen inderdaad. Anders moeten we met zijn allen heel hard 'get a room' roepen. Dan gaan ze misschien naar een andere chatroom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang mensen dat niet op de woensdagavond op ons kanaal doen mogen ze van mij![]()
Lijkt mij ook wel bijzonder ongemakkelijk anders
Dat snap ik niet. Parijs is bijna overal mooi. Ja, behalve op obvious gribusplekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Parijs is zeker een mooie stad. Maar voor die mensen geldt dat ze stad van te voren op een bijna magische manier zien. Een utopie. Dan valt de werkelijkheid behoorlijk tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Parijs is bijna overal mooi. Ja, behalve op obvious gribusplekken.
Die yanks vliegen de oceaan over om in de stad van de liefde hun geliefde ten huwelijk te vragen, en dan staan die Fransen het zomaar toe dat die hele stad vol zit met toeristen en horken die weigeren gewoon Engels te sprekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Amerikanen zal het vooral zijn, dat het niet zo magisch is als ze denken.
Sacre bleu!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die yanks vliegen de oceaan over om in de stad van de liefde hun geliefde ten huwelijk te vragen, en dan staan die Fransen het zomaar toe dat die hele stad vol zit met toeristen en horken die weigeren gewoon Engels te spreken
English you goddamn commie cheese eating surrender monkey!quote:
Dat klopt wel ja. Nou ben ik sowieso niet iemand voor grote steden, ondanks dat ik in een grote stad gewoond heb, dus ik word er van nature al niet zo enthousiast van. Hoewel Londen wel een hele toffe stad is vind ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk voor ons Europeanen de verwachting ook heel anders is dan voor Japanners, Chinezen en Amerikanen. Het is voor hen ook niet heel dichtbij, dus dan ga je het al snel ophemelen.
Andersom kan dit voor ons denk ik ook wel gelden voor New York.
Volgende keer dan toch maar weer de machine ervoor gebruiken hè!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Huishoudelijke taken weer afgerond. Heb het wel warm gekregen van het stofzuigen.
Als dat daten met een masker is, dan verhoogt het wel m'n kansen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat we van het RIVM wel nog mogen blijven daten ondanks CoronaBen benieuwd of ze weer wat onhandige namen er aan gaan geven
Janny klaagt hier ook altijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Huishoudelijke taken weer afgerond. Heb het wel warm gekregen van het stofzuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik was nog wel zo hard aan het werk aan een bijzondere entree in mijn eerste Jitsicall. Wordt nu gewoon helemaal verpestquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang mensen dat niet op de woensdagavond op ons kanaal doen mogen ze van mij![]()
Lijkt mij ook wel bijzonder ongemakkelijk anders
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als dat daten met een masker is, dan verhoogt het wel m'n kansen.
Idee voor een programma. The masked dater.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als dat daten met een masker is, dan verhoogt het wel m'n kansen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Ik kom net van de geologie beurs, weer genoeg gekocht, zal ik het hier zo laten zien?
Jaa, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Ik kom net van de geologie beurs, weer genoeg gekocht, zal ik het hier zo laten zien?
Beetje dat dating in the dark ideequote:
Phew gelukkig maar, anders was ik in de problemen gekomen wat betreft de Jumbo kassajongen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
Steentjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik ben vooral op zoek geweest naar aquamarijn (blauwe steen) en toermalijn (kan zwart/roze/groen zijn).
[ afbeelding ]
Aquamarijn op Muscoviet
[ afbeelding ]
Aquamarijn soms met zwarte toermalijn
[ afbeelding ]
Toermalijn groen en roze variant
[ afbeelding ]
Rook kwarts
[ afbeelding ]
Links een amethist, rechts een stuk geode met bergkristal.
Goede buitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik ben vooral op zoek geweest naar aquamarijn (blauwe steen) en toermalijn (kan zwart/roze/groen zijn).
[ afbeelding ]
Aquamarijn op Muscoviet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rook kwarts
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit Mo! Maar je spaart dus ook verschillende soorten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Aquamarijn op Muscoviet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rook kwarts
[ afbeelding ]
Ik heb een aardige collectie maar sommige stenen zijn mij te duur of vind ik gewoon niet zo mooi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit Mo! Maar je spaart dus ook verschillende soorten?
Dat is mooi spul!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Aquamarijn op Muscoviet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rook kwarts
[ afbeelding ]
Ik had mijn stenen laatst uit de verhuisdoos eindelijk gehaald om ze uit te stallen dan kriebelt het weer om er meer te kopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is mooi spul!
Mocht ik ooit eens in "de hobby" belanden dan zal het vooral fossielen zijn, denk ik.
Dat blijft me altijd aantrekken.
Maar begin er nog niet aan, mij kennende loopt zoiets altijd gigantisch uit de klauwen
Oh ja... voor je het weet moet je door je doolhof van vitrines kruipenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had mijn stenen laatst uit de verhuisdoos eindelijk gehaald om ze uit te stallen dan kriebelt het weer om er meer te kopen
Mag ik vragen wat zoiets ongeveer kost? Ik heb echt geen flauw idee waar ik aan moet denkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb een aardige collectie maar sommige stenen zijn mij te duur of vind ik gewoon niet zo mooi.
Aquamarijn en toermalijn vind ik mooie stenen die mooie kleuren en vormen vaak hebben.
Welke steen hierboven of alles samen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat zoiets ongeveer kost? Ik heb echt geen flauw idee waar ik aan moet denken
Bijvoorbeeld één van die stenen hierbovenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke steen hierboven of alles samen?
De duurste was de aquamarijn met veel zwarte toermalijn rechts boven in, die was 65 euro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld één van die stenen hierboven
Dat zijn nog bedragen waar je een keer overheen kan stappen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
De duurste was de aquamarijn met veel zwarte toermalijn rechts boven in, die was 65 euro.
Maar die kleinste groene toermalijn was bijvoorbeeld maar 5 euro.
Oké interessant! valt me nog meequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
De duurste was de aquamarijn met veel zwarte toermalijn rechts boven in, die was 65 euro.
Maar die kleinste groene toermalijn was bijvoorbeeld maar 5 euro.
Ja, al ligt dat ook erg aan de kwaliteit en grote van de steen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zijn nog bedragen waar je een keer overheen kan stappen.
Als ik diamanten ga sparen zal het iets duurder zijn?
Dat zal voor alles gelden idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, al ligt dat ook erg aan de kwaliteit en grote van de steen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bracht me even in de war![]()
"Huh? F1 is toch volgend weekend?"
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zal voor alles gelden idd.
Heb het in mijn hobby ook.
Als ik een Sinclair ZX80 wil kopen die nog wit is, met doos, piepschuim, originele toebehoren, etc dan ben ik ook zo ¤400 tot ¤500 lichter, terwijl je voor een vergeeld exemplaar misschien een keer ¤100 kwijt bent.Ja ik ben dan zo iemand die dan de gele zou kopen. Er waren ook meerdere stenen die in de honderden of zelfs duizenden euro's liepen. Ook aquamarijn en toermalijn, maar dat kan financieel niet uit en dan heb ik meerdere leuke stenen dan 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik ben dan zo iemand die dan de gele zou kopen. Er waren ook meerdere stenen die in de honderden of zelfs duizenden euro's liepen. Ook aquamarijn en toermalijn, maar dat kan financieel niet uit en dan heb ik meerdere leuke stenen dan 1.
Eurosportquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook nog ergens op tv te zien?
Eurosport heeft helaas exclusieve rechten gekocht. Ik kijk met de Eurosport player dan heb je geen reclame.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Eens kijken waar die zit.
Ik had 'm net gevonden en toen begon gelijk de reclame.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Eurosport heeft helaas exclusieve rechten gekocht. Ik kijk met de Eurosport player dan heb je geen reclame.
Ja, dat is ook mooi amethistkaarslichtjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[ facebook ]
Deze zag ik laatst @:Momo, vond ik ook wel leuk
Nou dit is echt enorm toevallig, in die film die ik net noemde ging het dus ook over puzzels, en ik sta nu echt op het punt om er een te bestellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:10 schreef H_T het volgende:
Gisteren begonnen aan een (blijkbaar relatief makkelijke) legpuzzel van 1000 stukjes en die is nu al af
Nou ja, af... ik ben verdomme weer één stukje kwijtDeze was nieuw (die ene die Arizona ook heeft gehaald bij Kruidvat) dus ik zal hem vast onbedoeld van tafel hebben geveegd, maar het blijft stom
Je moet ze ook niet opeten he. En nu dus op zoek naar dat stukje. Had jij dat andere stukje nog gevonden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:10 schreef H_T het volgende:
Gisteren begonnen aan een (blijkbaar relatief makkelijke) legpuzzel van 1000 stukjes en die is nu al af
Nou ja, af... ik ben verdomme weer één stukje kwijtDeze was nieuw (die ene die Arizona ook heeft gehaald bij Kruidvat) dus ik zal hem vast onbedoeld van tafel hebben geveegd, maar het blijft stom
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet opeten he. En nu dus op zoek naar dat stukje. Had jij dat andere stukje nog gevonden?
Leuk! Kruidvat en Trekpleister hadden laatst legpuzzels met Disneythema voor 4 euro, dan kan je er vandaag nog eentje gaan doen als ze die nog hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dit is echt enorm toevallig, in die film die ik net noemde ging het dus ook over puzzels, en ik sta nu echt op het punt om er een te bestellen
En het ging ook over één stukje dat kwijt was![]()
Nah, ik wil denk ik deze:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee
[..]
Leuk! Kruidvat en Trekpleister hadden laatst legpuzzels met Disneythema voor 4 euro, dan kan je er vandaag nog eentje gaan doen als ze die nog hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |