quote:
Het is een serie! Maar ik geloof inderdaad niet dat het helemaal jouw ding zou zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Parijs en Lilly Collins zijn goede redenen om een film te kijken, maar alsnog ga ik het niet doen. Jij veel kijk plezier![]()
Het blijft overigens wel altijd zo apart dat Amerikanen zo'n bizar beeld hebben van Parijs
Ah een serie. Nou ja de trailer is niet onaardig. Denk dat het nog best een vermakelijke serie is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is een serie! Maar ik geloof inderdaad niet dat het helemaal jouw ding zou zijn
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijft overigens wel altijd zo apart dat Amerikanen zo'n bizar beeld hebben van Parijs
Voor Amerikanen zal het vooral zijn, dat het niet zo magisch is als ze denken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.
Ik had er ook niet zo'n geweldige tijd maar mijn verwachtingen waren ook niet al te hoog. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Paris syndrome (French: syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, pari shōkōgun) is a sense of disappointment exhibited by some individuals when visiting or going on vacation to Paris, who feel that Paris is not as beautiful as they had expected it to be.
Ik hoorde laatst over de Zootycallquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat we van het RIVM wel nog mogen blijven daten ondanks CoronaBen benieuwd of ze weer wat onhandige namen er aan gaan geven
Is dat een bootycall via Zoom?quote:
De belichting in de serie is ook onrealistischquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Zekerquote:
Ik denk voor ons Europeanen de verwachting ook heel anders is dan voor Japanners, Chinezen en Amerikanen. Het is voor hen ook niet heel dichtbij, dus dan ga je het al snel ophemelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had er ook niet zo'n geweldige tijd maar mijn verwachtingen waren ook niet al te hoog. Dat scheelt.
Het is wachten op de Jitsicall.quote:
Zolang mensen dat niet op de woensdagavond op ons kanaal doen mogen ze van mijquote:
Ja zo dat moeten ze maar op een andere dag doen inderdaad. Anders moeten we met zijn allen heel hard 'get a room' roepen. Dan gaan ze misschien naar een andere chatroom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang mensen dat niet op de woensdagavond op ons kanaal doen mogen ze van mij![]()
Lijkt mij ook wel bijzonder ongemakkelijk anders
Dat snap ik niet. Parijs is bijna overal mooi. Ja, behalve op obvious gribusplekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Parijs is zeker een mooie stad. Maar voor die mensen geldt dat ze stad van te voren op een bijna magische manier zien. Een utopie. Dan valt de werkelijkheid behoorlijk tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Parijs is bijna overal mooi. Ja, behalve op obvious gribusplekken.
Die yanks vliegen de oceaan over om in de stad van de liefde hun geliefde ten huwelijk te vragen, en dan staan die Fransen het zomaar toe dat die hele stad vol zit met toeristen en horken die weigeren gewoon Engels te sprekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Amerikanen zal het vooral zijn, dat het niet zo magisch is als ze denken.
Sacre bleu!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die yanks vliegen de oceaan over om in de stad van de liefde hun geliefde ten huwelijk te vragen, en dan staan die Fransen het zomaar toe dat die hele stad vol zit met toeristen en horken die weigeren gewoon Engels te spreken
English you goddamn commie cheese eating surrender monkey!quote:
Dat klopt wel ja. Nou ben ik sowieso niet iemand voor grote steden, ondanks dat ik in een grote stad gewoond heb, dus ik word er van nature al niet zo enthousiast van. Hoewel Londen wel een hele toffe stad is vind ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk voor ons Europeanen de verwachting ook heel anders is dan voor Japanners, Chinezen en Amerikanen. Het is voor hen ook niet heel dichtbij, dus dan ga je het al snel ophemelen.
Andersom kan dit voor ons denk ik ook wel gelden voor New York.
Volgende keer dan toch maar weer de machine ervoor gebruiken hè!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Huishoudelijke taken weer afgerond. Heb het wel warm gekregen van het stofzuigen.
Als dat daten met een masker is, dan verhoogt het wel m'n kansen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat we van het RIVM wel nog mogen blijven daten ondanks CoronaBen benieuwd of ze weer wat onhandige namen er aan gaan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |