Op zich eens, maar ik zag laatst bij ... (de Vooravond?) dat Dukakis hier toch beter wat anders had kunnen antwoorden.quote:
Het is vooral te hopen dat Lindsey Graham en Ted Cruz besmet geraakt zijn. Daar heeft Covfefe kort hiervoor nog een innig mee samen gehangen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
Als die ene nieuwe rechter nou de komende dagen óók nog positief test is het helemaal 2020.
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
Als die ene nieuwe rechter nou de komende dagen óók nog positief test is het helemaal 2020.
Ik vind de timing wel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Het zat er ook gewoon aan te komen dat ze het zouden krijgen heeigenlijk bijna een wonder dat het niet eerder is gebeurd.
Integraal uitzenden heel 2021.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Hoe lang gaat het Jaaroverzicht van het Journaal dit jaar worden?
Ja en die is negatief getest zeggen ze, maar was 3 dagen geleden ook nog bij iemand die nu positief is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.
Spookte ook door m'n hoofd vanochtend, en Matthijs van Nieuwkerk begon er ook over bij Jinek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de timing wel bijzonder eigenlijk.
En zij heeft later nog een halve zaal staan knuffelen. Waaronder mensen die nu besmet zijn...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die heeft ie wel net vorige week voorgedragen in z'n tuin met 300 man erbij zonder mondkapje.
Ik denk dat die geen energie genoeg heeft om met zijn handen te gaan zwaaien, dus dan kan die ook niet praten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Dave het volgende:
Als het milde klachten zijn zou je toch wel een choppertalk verwachten.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Not done?quote:
Wat zulke regels betreft lijkt er onder Trump ruimte te zijn voor enige flexibiliteit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Spookte ook door m'n hoofd vanochtend, en Matthijs van Nieuwkerk begon er ook over bij Jinek.
Maar kennelijk mag de dokter in het Witte Huis niet liegen. ()
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
* ijs_beer twijfelachtig over baard wrijft
Nog steeds, 1 uur geleden in het vorige topic ook al.quote:
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.
Sympathie stemmen voor in november?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dit lijkt me meer nadelen hebben dan voordelen eigenlijk.
Niet echt. Maar de Trump aanhang weet er altijd wel een draai aan te geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.
Sympathy vote?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan dit ook niet positief voor Trump uitleggen.
Gelijk door naar de finale? Met 26 of 27 landen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Sympathy vote?
Hij hoeft nu misschien het tweede debat volgende week niet te doen?
Compote.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat nu die Trump volgers denken die overtuigd zijn dat Corona een hoax is.
Het valt me zwaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog steeds, 1 uur geleden in het vorige topic ook al.
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat nu die Trump volgers denken die overtuigd zijn dat Corona een hoax is.
Oh, die zeggen dat ie snel weer de oude zal zijn. Tenminste, die ene die Erik Mouthaan sprak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
Kijk maar niet op twitterquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
San Remo toestanden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
Minder campagne is hoe dan ook in het voordeel van Biden. Die kan dan minder wartaal uitslaan, en beter de schijn ophouden van een betere tegenkandidaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Sympathy vote?
Hij hoeft nu misschien het tweede debat volgende week niet te doen?
Dat zegt heel veel ja. Normaal had hij er toch al minstens tien gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Hij heeft ook ongebruikelijk lang niet getweet.
Kijk maar eens rond in bepaalde topics op FOK!. Er zijn er nog genoeg die dat denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waren er nog steeds mensen die dat dachten dan, met al die doden nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |