Dat scheelt veel ellende. Al wil ik zelf altijd wel graag weten met welke mensen we hier allemaal te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, sorry, wist ik niet. Ik kijk daar ook echt nooit verder.
Het groeit uit ijsbeer! Zo erg kan het niet zijn!quote:
Zolang de rotor van die helikopter niet draait, gaat dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Dave het volgende:
Hoe lang gaan ze die helikopter live uitzenden?
quote:
Dat lijkt mij zelf ook. Maar vaak duren dit soort dingen ook wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het 'not reassuring' is dat het zo lang duurt.
Heeft @ijs_beer last van uitgroei?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het groeit uit ijsbeer! Zo erg kan het niet zijn!
Die hele helikopter is een hoax!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef Dave het volgende:
Misschien wil ie zelf niet naar de helikopter, en gaat ie stiekem met de auto.
Dat is normaal gesproken veel sneller, veiliger en makkelijker.quote:
Min pres van USAquote:
wiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk wordt Allan Trumbull ooit nog de president van Amerika.
Die helikopter staat er al een half uur of zo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
Maar vaak duren dit soort dingen ook wel heel erg lang.
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijnquote:
misschien is ie al dood en weten ze niet wat nu te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Die helikopter staat er al een half uur of zo?
Ze zeggen nu ook inderdaad dat het zou kunnen dat ie bezorgd is over z'n image, en er tegen op ziet om naar de helikopter te lopen.
Dat zou best kunnen. Het is een extreem ijdele man. Hij zal vast ook de afgelopen dagen geen spray tan hebben mogen gebruiken etc. Een normale zieke ziet er altijd al slecht uit, hij nog meer denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Die helikopter staat er al een half uur of zo?
Ze zeggen nu ook inderdaad dat het zou kunnen dat ie bezorgd is over z'n image, en er tegen op ziet om naar de helikopter te lopen.
Ik heb regelmatig uitgroei, maar dat heeft niks met baarden te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijn
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het is een extreem ijdele man. Hij zal vast ook de afgelopen dagen geen spray tan hebben mogen gebruiken etc. Een normale zieke ziet er altijd al slecht uit, hij nog meer denk ik.
Oranje coating erover.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.
Het zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien zijn ze 'm aan het make uppen.
Dus jij gaat baarden testen bij een meet, zodra dat weer kan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ontdek het eens, weet je ook hoe leuk baarden zijn
2023quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij gaat baarden testen bij een meet, zodra dat weer kan?
En als dat niet zo is, dan ligt het aan zijn schoenen, of de helling was te glad, of de grassprieten waren te lang etc.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
hij loopt zometeen geheid als een soort overwinnaar naar die heli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |