Is het echt al zo druk? Hier was het gewoon normaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik ben speciaal net even langs de AH hier gelopen (nieuwbouwwijk Utrecht). De rijen bij de entree buiten waren weer als maart. Wachten op een karretje.
Maar nog maar weinig mensen met een mondkapje.
Ik deed er, uiteraard, wel een op. Ik werd een beetje vies aangekeken, maar mss beeld ik mij dat in.
Heb 1 flesje wijn voor het avondeten gehaald.
Proost.![]()
Ik moet nog zien hoe gemeengoed dat mondkapje bij binnenruimtes gaat worden.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op straat ga ik echt niet zo'n ding dragen.
Niet zo vreemd dat mensen dat zelf mogen en kunnen beslissen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iedereen wel of iedereen niet? Zoals het er nu staat draagt iedereen ze behalve wat bejaarden, dat zou ik vreemd vinden.
Ik zie hier al maanden een verschil tussen de Dekamarkt en de AH. Dekamarkt wordt het veel meer gedragen (10% ofzo), AH zo goed als niet. Toch ander volk kennelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik ben speciaal net even langs de AH hier gelopen (nieuwbouwwijk Utrecht). De rijen bij de entree buiten waren weer als maart. Wachten op een karretje.
Ik deed er, uiteraard, wel een op. Ik werd een beetje vies aangekeken, maar mss beeld ik mij dat in.
Proost.![]()
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik deed er, uiteraard, wel een op.
Spitstijd denk ik. Vanuit werk (veel mensen werken volgens mij niet thuis) even snel boodschappen halen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het echt al zo druk? Hier was het gewoon normaal.
Ligt denk ik of je een heleboel klanten hebt die weekboodschappen gaan doen of snel binnen 4 minuten weer buiten zijn
Nee! Echt?!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
Ja ik weet dat je aardig bent!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb zelfs voor jou nog een nieuwsbericht opgezocht, omdat ik al verwacht had dat je daar geen moeite voor wilde doen. Aardig he?
Pff wat een aso's. Heb je er wel melding van gemaakt?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Spitstijd denk ik. Vanuit werk (veel mensen werken volgens mij niet thuis) even snel boodschappen halen.
Het is vooral bedoeld om anderen te beschermen heh. Dus of je zelf wel/niet in een risicogroep zit doet er niet zoveel toe.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!)
Ik ben niet zo panisch om corona, maar die lui knuffelen is me dan toch net een brug te verquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je aardig bent!
Nou dan spreken de super zich wel tegen... De Appie was het meen ik die als eerste zei we doen het niet!...
Maargoed, ze willen het! Nou fijn, misschien over een week dan!
Vraag me dan echt af of ze daadwerkelijk ook maar 1 knuffel krijgen de hele dagquote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee! Echt?!![]()
Voetbalplaatje tussen hun ogen hadden ze kunnen krijgen van me.
Geloven?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!)
Alleen leuke vrouwen uiteraardquote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo panisch om corona, maar die lui knuffelen is me dan toch net een brug te ver
Leuke mensen zitten inderdaad niet bij Virusgekkiesquote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen leuke vrouwen uiteraard
Ik ook niet, inderdaad. Tenminste, om te shoppen. Wel wat tuincentra en bouwmarkten, want nieuw huis, dus je moet toch iets...quote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben al sinds maart niet meer in een winkel geweest haha
We zullen zien!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Proost.![]()
Waarom zou ik dat moeten doen van jou?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pff wat een aso's. Heb je er wel melding van gemaakt?
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen leuke vrouwen uiteraard
vanmiddag nog gewoon complete gezinnen aan het funshoppen en dan lekker de morgen met hun ouders naar de efteling oidquote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet, inderdaad. Tenminste, om te shoppen. Wel wat tuincentra en bouwmarkten, want nieuw huis, dus je moet toch iets...
Hogere prijzen, dus waarschijnlijk hoger opgeleid en beter geïnformeerd. Zon kartonnen mondkapje helpt geen bal.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie hier al maanden een verschil tussen de Dekamarkt en de AH. Dekamarkt wordt het veel meer gedragen (10% ofzo), AH zo goed als niet. Toch ander volk kennelijk.
Uitwasbare zijn niet zo duur hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.
Ik vrees wel met wat ik elders waarneem, ook zonder bias, dat het een excuus wordt dat de rest niet meer nodig is.
Ook psycho/sociaal uitlegbaar. Iemand die wat doet, dat niet strikt nodig is, ervaart dat als "offer" en gaat daarmee een andere dienst - vaak onbedoeld en ook onbewust - zich vrijelijk toe-eigenen.
Dat offer is trouwens ook financieel want het kost ook geld bv 5/¤2 @ Lidl (zelfs als je het gratis in de kosten krijgt, betaal je het). Het goede gebruik zoals regelmatig verversen etc.etc., doet verder bijna niemand, kan flink in de papieren lopen.
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaarquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen van jou?
Veel succes.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaar
nee een dringend advies en dat valt totaal niet te straffen of te handhavenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaar
Dat vind ik nog wel het grappigste aan alles.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vanmiddag nog gewoon complete gezinnen aan het funshoppen en dan lekker de morgen met hun ouders naar de efteling oid
nou zo grappig is het eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 30 september 2020 18:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel het grappigste aan alles.
Mensen die anderen gaan vertellen hoe ze (niet) hun leven dienen te leiden.
Mensen denken dat dat voor iedereen haalbaar isquote:
Dus alle studenten dragen mondkapjes, maar de groep waarvoor het gedaan wordt niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel. Maar er wonen daar veel studenten, vandaar. Bij een andere Appie waar ik boodschappen doe, gewoon in de Markthal-Rotterdam doet bijna niemand ze weer aan.
Dat hadden ze toen in België wel, als je een stuk ging fietsen tussen de weilanden moest je een mondkapje opquote:Op woensdag 30 september 2020 18:42 schreef GemMagic het volgende:
Want hebt advies, dringend advies en zeer dringend advies.. het loopt over van de nuances. Gelukkig maar, want ik zal dat mondkapjes advies als ik buiten uit m'n huis het bos in loop evalueren voor wat het waard is en een uitvoerende beslissing nemen om geen kapje op te zetten als ik door de vrije buitenlucht loop.
Ja, dan doen we gewoon een spelletje handhavers tellen.. toen in maart/april ben ik heel veel in de natuur geweest, omdat er niet zo veel meer te doen was.. mijn teller staat nog steeds op 0 waarnemening van boa's in het wild.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen in België wel, als je een stuk ging fietsen tussen de weilanden moest je een mondkapje op
Mwuah, ik kan wel begrijpen dat de studenten (2 hbo+uni scholen hier) wat meer educated zijn dan een paar 60+-ers.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus alle studenten dragen mondkapjes, maar de groep waarvoor het gedaan wordt niet?
Ik las dat t coronavirus ook de hersenen kan aantasten, dat zou het gedrag van die sekte kunnen verklarenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Het personeel moet dan ook en dat zijn extra onkostenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.
Verschrikkelijk. Zijn net van die fanatieke religieuzen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
ik zou vragen of ze een vuist op hun gezicht willenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gebaseerd op?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Predator40 het volgende:
het is zeker geen wake up call die laatste persco......"we" gaan nog steeds op dezelfde manier verder.
op naar een complete lockdown
Ik heb hier vanmiddag nog een link gedeeld naar 50 kapjes voor 7,50. Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.
Ik vrees wel met wat ik elders waarneem, ook zonder bias, dat het een excuus wordt dat de rest niet meer nodig is.
Ook psycho/sociaal uitlegbaar. Iemand die wat doet, dat niet strikt nodig is, ervaart dat als "offer" en gaat daarmee een andere dienst - vaak onbedoeld en ook onbewust - zich vrijelijk toe-eigenen.
Dat offer is trouwens ook financieel want het kost ook geld bv 5/¤2 @ Lidl (zelfs als je het gratis in de kosten krijgt, betaal je het). Het goede gebruik zoals regelmatig verversen etc.etc., doet verder bijna niemand, kan flink in de papieren lopen.
Prachtige foto ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef wpor het volgende:
Famke Louise brengt bezoek aan IC-hoofd Gommers - https://nos.nl/l/2350386#UPDATE-container-47975159
Gommers is wel een baas hoor.
gebaseerd op mijn ervaringen van de afgelopen 2 dagenquote:
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gebaseerd op mijn ervaringen van de afgelopen 2 dagen
zow dan.....quote:Op woensdag 30 september 2020 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was net in de supermarkt en ik droeg geen mondkapje
en ik ga het niet doen ook
andere zag ik ook geen mondkapje dragen
Dit is ook hoe ik er nu tegenover sta. Ik word een beetje moedeloos van deze situatie, zeker nu duidelijk is dat we die 0,9 nooit gaan halen in oktober. We kunnen niet nu laks zijn en eigenwijs lopen doen, en dan janken dat de horeca weer dicht is. Doe gewoon effe je best, volg de regels zo veel mogelijk op. Neem ook zelf initiatief. Ja, mondkapjes zijn kut, maar je gaat er echt niet dood van als je hem effe op moet in een winkel.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Geloven?
Nee. Daar heeft het niet zoveel mee te maken. Ik vind die mondkapjes in en in triest. Bah.
Maar ik ga proberen het advies wel op te volgen.
Idem met die max 3 personen thuis enzo. Ik geloof ook niet dat als er een vierde persoon is, er meteen een superspreader-event plaats vindt![]()
Maar ik probeer het maar.
In de hoop dat het enig effect heeft.
Ik volg het advies gewoon op.
Kan goed kloppen, want het griepseizoen is nog niet begonnen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Griep bestaat niet meer toch, heb er niks meer over gehoord.
in Australië hadden ze bijna geen griep door de maatregelen voor covid, die komen net uit het griep seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Kan goed kloppen, want het griepseizoen is nog niet begonnen.
De maatregelen dan gewoon houden. Dan ben je gelijk ook van de griep af.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in Australië hadden ze bijna geen griep door de maatregelen voor covid, die komen net uit het griep seizoen.
Klopt. Er wonen een hoop debielen in Nederland, dat is de laatste tijd ook wel duidelijk geworden toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
die gemiddelde mens is wel schuldig aan heel veel dingen..... als we die nu eens vinden, dan zijn veel problemen opgelost.
Nou ik vind het wel meevallen met die lockdown en avondklok,quote:Op woensdag 30 september 2020 19:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nee. Omdat we nu veel te overdreven reageren op de griep.
Ik doelde op het het focussen op superverspreiders. Hoewel dat een enorm fascinerend onderwerp is zal je zelfs als je dat allemaal wetenschappelijk kunt aantonen daar in de praktijk natuurlijk niet zo heel veel mee...quote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Situatie A:
1 persoon besmet 130 man
129 man besmetten niemand.
R0 = 1,3
Als je nu de groepsgrootte terugbrengt naar max. 5, heb je in theorie 125 besmettingen voorkomen.
Situatie B:
10 personen besmetten 13 man
120 man besmetten niemand.
R0 = 1,3
Als je nu de groepsgrootte terugbrengt naar max. 5, heb je in theorie 80 besmettingen voorkomen.
Situatie C:
26 personen besmetten 5 man
104 personen besmetten niemand.
R0 = 1,3
Als je nu de groepsgrootte terugbrengt naar max. 5, heb je in theorie 0 besmettingen voorkomen.
P.S. De getallen kloppen niet helemaal (zo moet je de besmetter meenemen in de groepsgrootte en je gaat er hierbij vanuit dat die personen op dezelfde locatie besmet worden), maar het idee lijkt me helder.
Hahaha ja doei, goede grap, als dat vaccin er is en breed is uitgerold en de pandemie is over, wil ik gewoon weer vrij zijn om naar een leuk evenement te gaan, op de foto te gaan met mensen, te knuffelen en seksen etc met wie ik wil, en gewoon lekker enthousiast te zijn en vrienden maken zonder me als een autistische robot te moeten gedragen spastisch door die verschrikkelijke ongezellige kut 1.5m regel. En zoveel vriendenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De maatregelen dan gewoon houden. Dan ben je gelijk ook van de griep af.
Nou dan liever de griep houden dan de strenge maatregelen van Australiëquote:Op woensdag 30 september 2020 19:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De maatregelen dan gewoon houden. Dan ben je gelijk ook van de griep af.
In Amsterdam toch niet mag ik hopen. Of het moet zo zijn dat ze ervoor gaan dat heel Amsterdam besmet raakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doelde op het het focussen op superverspreiders. Hoewel dat een enorm fascinerend onderwerp is zal je zelfs als je dat allemaal wetenschappelijk kunt aantonen daar in de praktijk natuurlijk niet zo heel veel mee...
Terugbrengen van groepsvorming is uiterst relevant
Sommige openbare gebouwen mogen nog steeds 180 mensen in zag ik vandaag, wtf.
die vielen best mee in het begin ( maart/april/mei )quote:Op woensdag 30 september 2020 19:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nou dan liever de griep houden dan de strenge maatregelen van Australië
Nee wel in de buurt, wel publieke instelling, vraag me af of die een speciale ontzegging hebben voor meer mensen. Hing ook een teller buiten, er waren 78 mensen binnen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In Amsterdam toch niet mag ik hopen. Of het moet zo zijn dat ze ervoor gaan dat heel Amsterdam besmet raakt.
Dat mondkapje is ook een dringend advies. Als 75 % van Amsterdam het niet draagt, heb je gewoon nog steeds een probleem.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wel in de buurt, wel publieke instelling, vraag me af of die een speciale ontzegging hebben voor meer mensen. Hing ook een teller buiten, er waren 78 mensen binnen.
Was sarcasmequote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hahaha ja doei, goede grap, als dat vaccin er is en breed is uitgerold en de pandemie is over, wil ik gewoon weer vrij zijn om naar een leuk evenement te gaan, op de foto te gaan met mensen, te knuffelen en seksen etc met wie ik wil, en gewoon lekker enthousiast te zijn en vrienden maken zonder me als een autistische robot te moeten gedragen spastisch door die verschrikkelijke ongezellige kut 1.5m regel. En zoveel vrienden
thuis uit te nodigen als ik wil etc. En niet elk bioscoop, theater etc failliet laten gaan.
En daar gaat ook echt gebeuren, die regel gaat er gewoon weer af na de pandemie, zoals ook al 10000 keer op is gehamerd door Rutte en co (en de hele tweede kamer en zo goed als elke expert in dit land en overal).
Can't wait - hoewel het vast nog wel een jaar duurt ongeveer. Maar kan niet wachten op de dag dat we weer gewoon in vrijheid mogen leven!
Dat heb je goed gezien, maar die maximum aantallen zijn geen vrijblijvend advies natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat mondkapje is ook een dringend advies. Als 75 % van Amsterdam het niet draagt, heb je gewoon nog steeds een probleem.
Niet alleen in Amsterdam, nee.
Maar het stelt niks voor als maatregel.
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat een groot deel van ons medebewoners in Nederland geen mondkapjes draagt nadat de advies nu voor heel Nederland geldt.
Jij draagt ze zelf al een paar maanden?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat een groot deel van ons medebewoners in Nederland geen mondkapjes draagt nadat de advies nu voor heel Nederland geldt.
Lijkt mij ook het geval ja. het blijft een halfbakken advies die echt niet door mensen dringt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.
Nee. Is wel mooi al die eigen verantwoordelijkheid, maar het schiet niet op met al die tegendraadse gasten.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.
Ik werk altijd vanaf huisquote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Mammietje het volgende:
Zo, Tijger_m, ik zie dat je het weer druk hebt. Je bent toch wel thuis aan het werk, he?!
Nee, wel een keer toen ik met mijn familie naar Duitsland ging om uiteten.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jij draagt ze zelf al een paar maanden?
Zelfs geen koffie- en wc-papiervergoeding? Tsssk....quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk altijd vanaf huis
En het is wel vrijwilligerswerk, helaas, Danny is te arm om ons mods een eerlijk loon te geven
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..quote:Op woensdag 30 september 2020 19:50 schreef Freecky28 het volgende:
Politiek Den Haag maakt er een mooi toneelstukje van .
Beetje Fittie op elkaar om stemmen te winnen voor de aanstaande verkiezingen
Zet zelf eens een Mondkapje op Mark , Hugo Ferd Geert Jesse
Irma hoestend en sproestend op een persconferentie
Blijf vooral thuis ..kom niet naar een sportveld oja als je bestuurder bent mag je wel kijken naar je sportende kinderen .
Cafe open Sportkantine dicht ( wat is het verschil)
Ik werk helemaal niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk altijd vanaf huis
En het is wel vrijwilligerswerk, helaas, Danny is te arm om ons mods een eerlijk loon te geven
Maar...... dat doe je dan ook gepassioneerd!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer.
Alleen voor Fok! nog.
Rutte wilde ook de horeca niet sluiten. Logisch ook, Rutte wil heel die pandemie überhaupt niet op z'n bord hebben. Maar ook hij heeft nu eenmaal met de realiteit te maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..
Dank je.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Maar...... dat doe je dan ook gepassioneerd!![]()
Oh echt..quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef tesssssssss het volgende:
3302 nieuwe besmettingen vandaag.
Hoor ik net op het nieuws.
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef asco het volgende:
Schiet eens op met miljoenen sneltesten te regelen ipv oeverloos discusiėren over mondkapjes. Denk eens vooruit ipv maanden achter de feiten aan te lopen.
Onze overheid. 🙄🙄
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef asco het volgende:
Schiet eens op met miljoenen sneltesten te regelen ipv oeverloos discusiėren over mondkapjes. Denk eens vooruit ipv maanden achter de feiten aan te lopen.
Onze overheid. 🙄🙄
Het is BNW. Komt van frontnews. Het oude Fenixx.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Dat stond een maand geleden al in de NY Times.
Ships... dat stuk heb ik gemist. Das jammer.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.
Alles wat enigszins kans heeft aan sneltesten wordt aanbesteed (ook die van TNO).
We gaan naar een zogenaamde testsamenleving.
En hij heeft gelijk. De politiek wordt gegijzeld door spelletjes van de oppositie en waan van de dag denken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..
Goedzo, ben benieuwd. Dat is ook het enige wat gaat werken. Vaccin geloof ik niet in, niet voor 2022 in elk geval. Sneltest wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.
Alles wat enigszins kans heeft aan sneltesten wordt aanbesteed (ook die van TNO).
We gaan naar een zogenaamde testsamenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |