quote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen leuke vrouwen uiteraard
vanmiddag nog gewoon complete gezinnen aan het funshoppen en dan lekker de morgen met hun ouders naar de efteling oidquote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet, inderdaad. Tenminste, om te shoppen. Wel wat tuincentra en bouwmarkten, want nieuw huis, dus je moet toch iets...
Hogere prijzen, dus waarschijnlijk hoger opgeleid en beter geīnformeerd. Zon kartonnen mondkapje helpt geen bal.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie hier al maanden een verschil tussen de Dekamarkt en de AH. Dekamarkt wordt het veel meer gedragen (10% ofzo), AH zo goed als niet. Toch ander volk kennelijk.
Uitwasbare zijn niet zo duur hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.
Ik vrees wel met wat ik elders waarneem, ook zonder bias, dat het een excuus wordt dat de rest niet meer nodig is.
Ook psycho/sociaal uitlegbaar. Iemand die wat doet, dat niet strikt nodig is, ervaart dat als "offer" en gaat daarmee een andere dienst - vaak onbedoeld en ook onbewust - zich vrijelijk toe-eigenen.
Dat offer is trouwens ook financieel want het kost ook geld bv 5/¤2 @ Lidl (zelfs als je het gratis in de kosten krijgt, betaal je het). Het goede gebruik zoals regelmatig verversen etc.etc., doet verder bijna niemand, kan flink in de papieren lopen.
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaarquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen van jou?
Veel succes.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaar
nee een dringend advies en dat valt totaal niet te straffen of te handhavenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is je burgerplicht. Thuiswerken is de norm! Als mensen dat niet doen brengen ze anderen in levensgevaar
Dat vind ik nog wel het grappigste aan alles.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vanmiddag nog gewoon complete gezinnen aan het funshoppen en dan lekker de morgen met hun ouders naar de efteling oid
nou zo grappig is het eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 30 september 2020 18:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel het grappigste aan alles.
Mensen die anderen gaan vertellen hoe ze (niet) hun leven dienen te leiden.
Mensen denken dat dat voor iedereen haalbaar isquote:
Dus alle studenten dragen mondkapjes, maar de groep waarvoor het gedaan wordt niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel. Maar er wonen daar veel studenten, vandaar. Bij een andere Appie waar ik boodschappen doe, gewoon in de Markthal-Rotterdam doet bijna niemand ze weer aan.
Dat hadden ze toen in België wel, als je een stuk ging fietsen tussen de weilanden moest je een mondkapje opquote:Op woensdag 30 september 2020 18:42 schreef GemMagic het volgende:
Want hebt advies, dringend advies en zeer dringend advies.. het loopt over van de nuances. Gelukkig maar, want ik zal dat mondkapjes advies als ik buiten uit m'n huis het bos in loop evalueren voor wat het waard is en een uitvoerende beslissing nemen om geen kapje op te zetten als ik door de vrije buitenlucht loop.
Ja, dan doen we gewoon een spelletje handhavers tellen.. toen in maart/april ben ik heel veel in de natuur geweest, omdat er niet zo veel meer te doen was.. mijn teller staat nog steeds op 0 waarnemening van boa's in het wild.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen in België wel, als je een stuk ging fietsen tussen de weilanden moest je een mondkapje op
Mwuah, ik kan wel begrijpen dat de studenten (2 hbo+uni scholen hier) wat meer educated zijn dan een paar 60+-ers.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus alle studenten dragen mondkapjes, maar de groep waarvoor het gedaan wordt niet?
Ik las dat t coronavirus ook de hersenen kan aantasten, dat zou het gedrag van die sekte kunnen verklarenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
Het personeel moet dan ook en dat zijn extra onkostenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.
Verschrikkelijk. Zijn net van die fanatieke religieuzen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
ik zou vragen of ze een vuist op hun gezicht willenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gebaseerd op?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Predator40 het volgende:
het is zeker geen wake up call die laatste persco......"we" gaan nog steeds op dezelfde manier verder.
op naar een complete lockdown
Ik heb hier vanmiddag nog een link gedeeld naar 50 kapjes voor 7,50. Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.
Ik vrees wel met wat ik elders waarneem, ook zonder bias, dat het een excuus wordt dat de rest niet meer nodig is.
Ook psycho/sociaal uitlegbaar. Iemand die wat doet, dat niet strikt nodig is, ervaart dat als "offer" en gaat daarmee een andere dienst - vaak onbedoeld en ook onbewust - zich vrijelijk toe-eigenen.
Dat offer is trouwens ook financieel want het kost ook geld bv 5/¤2 @ Lidl (zelfs als je het gratis in de kosten krijgt, betaal je het). Het goede gebruik zoals regelmatig verversen etc.etc., doet verder bijna niemand, kan flink in de papieren lopen.
Prachtige foto ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef wpor het volgende:
Famke Louise brengt bezoek aan IC-hoofd Gommers - https://nos.nl/l/2350386#UPDATE-container-47975159
Gommers is wel een baas hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |