Ik heb zelfs voor jou nog een nieuwsbericht opgezocht, omdat ik al verwacht had dat je daar geen moeite voor wilde doen. Aardig he?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet ik nou het hele programma weer doorspitten?
quote:De roep om in Nederland een mondkapjesplicht in te voeren, wordt ondertussen steeds luider. InRetail, de branchevereniging voor winkeliers, vreest dat klanten er straks niets meer van begrijpen, met vervelende of zelfs agressieve confrontaties aan de deur tot gevolg. Directeur Jan Meerman van InRetail vindt dat het kabinet een mondkapjesplicht moet opleggen. ,,Dit moet centraal vanuit Den Haag worden geregeld. Nu worden winkeliers met een dilemma opgezadeld, dat kan niet.’’
https://www.ed.nl/geldrop(...)ieus-nemen~ab329bdf/
Is het echt al zo druk? Hier was het gewoon normaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik ben speciaal net even langs de AH hier gelopen (nieuwbouwwijk Utrecht). De rijen bij de entree buiten waren weer als maart. Wachten op een karretje.
Maar nog maar weinig mensen met een mondkapje.
Ik deed er, uiteraard, wel een op. Ik werd een beetje vies aangekeken, maar mss beeld ik mij dat in.
Heb 1 flesje wijn voor het avondeten gehaald.
Proost.![]()
Ik moet nog zien hoe gemeengoed dat mondkapje bij binnenruimtes gaat worden.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op straat ga ik echt niet zo'n ding dragen.
Niet zo vreemd dat mensen dat zelf mogen en kunnen beslissen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iedereen wel of iedereen niet? Zoals het er nu staat draagt iedereen ze behalve wat bejaarden, dat zou ik vreemd vinden.
Ik zie hier al maanden een verschil tussen de Dekamarkt en de AH. Dekamarkt wordt het veel meer gedragen (10% ofzo), AH zo goed als niet. Toch ander volk kennelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik ben speciaal net even langs de AH hier gelopen (nieuwbouwwijk Utrecht). De rijen bij de entree buiten waren weer als maart. Wachten op een karretje.
Ik deed er, uiteraard, wel een op. Ik werd een beetje vies aangekeken, maar mss beeld ik mij dat in.
Proost.![]()
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Ik deed er, uiteraard, wel een op.
Spitstijd denk ik. Vanuit werk (veel mensen werken volgens mij niet thuis) even snel boodschappen halen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het echt al zo druk? Hier was het gewoon normaal.
Ligt denk ik of je een heleboel klanten hebt die weekboodschappen gaan doen of snel binnen 4 minuten weer buiten zijn
Nee! Echt?!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
Ja ik weet dat je aardig bent!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb zelfs voor jou nog een nieuwsbericht opgezocht, omdat ik al verwacht had dat je daar geen moeite voor wilde doen. Aardig he?
Pff wat een aso's. Heb je er wel melding van gemaakt?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Spitstijd denk ik. Vanuit werk (veel mensen werken volgens mij niet thuis) even snel boodschappen halen.
Het is vooral bedoeld om anderen te beschermen heh. Dus of je zelf wel/niet in een risicogroep zit doet er niet zoveel toe.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!)
Ik ben niet zo panisch om corona, maar die lui knuffelen is me dan toch net een brug te verquote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Er stonden trouwens wel weer 4 tokkies van viruswaarheidgekkies voor de winkel.Vroegen of ze een knuffel wilden.
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je aardig bent!
Nou dan spreken de super zich wel tegen... De Appie was het meen ik die als eerste zei we doen het niet!...
Maargoed, ze willen het! Nou fijn, misschien over een week dan!
Vraag me dan echt af of ze daadwerkelijk ook maar 1 knuffel krijgen de hele dagquote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee! Echt?!![]()
Voetbalplaatje tussen hun ogen hadden ze kunnen krijgen van me.
Geloven?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij gelooft er dus echt in?! (Ik ken je verder niet maar het zou kunnen dat je in een gevarengroep zit en dan snap ik het wel!)
Alleen leuke vrouwen uiteraardquote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo panisch om corona, maar die lui knuffelen is me dan toch net een brug te ver
Leuke mensen zitten inderdaad niet bij Virusgekkiesquote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen leuke vrouwen uiteraard
Ik ook niet, inderdaad. Tenminste, om te shoppen. Wel wat tuincentra en bouwmarkten, want nieuw huis, dus je moet toch iets...quote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben al sinds maart niet meer in een winkel geweest haha
We zullen zien!quote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
95% van de supers zal het niet uit zichzelf gaan invoeren om precies de redenen die ik opgenoemd heb. Maar tegelijkertijd zal eenzelfde percentage willen dat er een landelijke plicht ingevoerd word.
Zal vast ook een gewoonte worden, daar heb ik niet veel twijfel over.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:18 schreef capricia het volgende:
Proost.![]()
Waarom zou ik dat moeten doen van jou?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pff wat een aso's. Heb je er wel melding van gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |