Dat heb je goed gezien, maar die maximum aantallen zijn geen vrijblijvend advies natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat mondkapje is ook een dringend advies. Als 75 % van Amsterdam het niet draagt, heb je gewoon nog steeds een probleem.
Niet alleen in Amsterdam, nee.
Maar het stelt niks voor als maatregel.
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat een groot deel van ons medebewoners in Nederland geen mondkapjes draagt nadat de advies nu voor heel Nederland geldt.
Jij draagt ze zelf al een paar maanden?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat een groot deel van ons medebewoners in Nederland geen mondkapjes draagt nadat de advies nu voor heel Nederland geldt.
Lijkt mij ook het geval ja. het blijft een halfbakken advies die echt niet door mensen dringt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.
Nee. Is wel mooi al die eigen verantwoordelijkheid, maar het schiet niet op met al die tegendraadse gasten.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met adviezen gaan we het virus gewoon voorlopig niet stoppen.
Ik werk altijd vanaf huisquote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Mammietje het volgende:
Zo, Tijger_m, ik zie dat je het weer druk hebt. Je bent toch wel thuis aan het werk, he?!
Nee, wel een keer toen ik met mijn familie naar Duitsland ging om uiteten.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jij draagt ze zelf al een paar maanden?
Zelfs geen koffie- en wc-papiervergoeding? Tsssk....quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk altijd vanaf huis
En het is wel vrijwilligerswerk, helaas, Danny is te arm om ons mods een eerlijk loon te geven
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..quote:Op woensdag 30 september 2020 19:50 schreef Freecky28 het volgende:
Politiek Den Haag maakt er een mooi toneelstukje van .
Beetje Fittie op elkaar om stemmen te winnen voor de aanstaande verkiezingen
Zet zelf eens een Mondkapje op Mark , Hugo Ferd Geert Jesse
Irma hoestend en sproestend op een persconferentie
Blijf vooral thuis ..kom niet naar een sportveld oja als je bestuurder bent mag je wel kijken naar je sportende kinderen .
Cafe open Sportkantine dicht ( wat is het verschil)
Ik werk helemaal niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk altijd vanaf huis
En het is wel vrijwilligerswerk, helaas, Danny is te arm om ons mods een eerlijk loon te geven
Maar...... dat doe je dan ook gepassioneerd!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer.
Alleen voor Fok! nog.
Rutte wilde ook de horeca niet sluiten. Logisch ook, Rutte wil heel die pandemie überhaupt niet op z'n bord hebben. Maar ook hij heeft nu eenmaal met de realiteit te maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte wilde er volgens mij helemaal niet aan. Net als die scholen dicht. Wilde die ook niet. Maar ja..
Dank je.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Maar...... dat doe je dan ook gepassioneerd!![]()
Oh echt..quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef tesssssssss het volgende:
3302 nieuwe besmettingen vandaag.
Hoor ik net op het nieuws.
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef asco het volgende:
Schiet eens op met miljoenen sneltesten te regelen ipv oeverloos discusiėren over mondkapjes. Denk eens vooruit ipv maanden achter de feiten aan te lopen.
Onze overheid. 🙄🙄
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:15 schreef asco het volgende:
Schiet eens op met miljoenen sneltesten te regelen ipv oeverloos discusiėren over mondkapjes. Denk eens vooruit ipv maanden achter de feiten aan te lopen.
Onze overheid. 🙄🙄
Het is BNW. Komt van frontnews. Het oude Fenixx.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Dat stond een maand geleden al in de NY Times.
Ships... dat stuk heb ik gemist. Das jammer.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.
Alles wat enigszins kans heeft aan sneltesten wordt aanbesteed (ook die van TNO).
We gaan naar een zogenaamde testsamenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |