abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2020 @ 20:59:28 #301
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195351745
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Uitwasbare zijn niet zo duur hoor.
Ik snap je insteek dat mondkapjes - subjectief overwegend - geen moeite zou zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek iets van een fundatie wat meer moet zijn dat het zal helpen voordat ik iets doe wat mij tegenstaat.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195351956
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef Salina het volgende:

[..]

Wat is er vandaag exact gezegd over de sneltesten capricia?

Ik heb de laatste week tot 2 maal toe iets gemeld over de sneltesten maar geen enkele reactie, vraag of quote.
Misschien omdat het zo vreselijk druk is hier en dit topic zo snel gaat maar ik vond het wel wat verbazend. :D
De Jonge hield er een heel verhaal over, vanmiddag, echt uitgebreid. Hij noemde de drie beste kanshebbers.
Naast het enorm opschalen van de pcr tests, gaan die sneltesten heel belangrijk worden. Zicht op wat een 'testsamenleving' genoemd wordt.

Maar hij besprak ook dat niet iedere sneltest even goed inzetbaar is in elke situatie.

In elk geval gaat alles op schrift naar de kamer. Dus dat zal snel na te lezen zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195352147
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik snap je insteek dat mondkapjes - subjectief overwegend - geen moeite zou zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek iets van een fundatie wat meer moet zijn dat het zal helpen voordat ik iets doe wat mij tegenstaat.
Je had het over de kosten van die mondkapjes. Nu niet de doelpalen verzetten.

Ja. Ik weet dat jij hier heel veel moeite mee hebt. En ik heb daar ook alle respect voor.
We bewegen precies in de tegenovergestelde richting van wat jij zou willen zien (namelijk de kwetsbaren moeten zichzelf beschermen. Is een individuele keuze, toch?).

Lijkt me heel lastig voor je om mondkapjes te aanvaarden, ik vind het ook niet leuk. Niemand vindt het leuk.
Maar ik wil dat virus er zo snel mogelijk onder hebben. En dat doen we alleen collectief. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')