Ook geen straf om daar te zijnquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 21 september 2020 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook geen straf om daar te zijnBen je ergens nog bang dat dat ook niet doorgaat?
Ah, het zal nu wel een keer goed moeten komen! Je hebt al genoeg pech gehad met vakanties plannen.quote:Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.
Leukquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij ouderen hebben ook nog zo onze behoeftes![]()
![]()
geen zinquote:Op maandag 21 september 2020 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe werkweek
Ik wilde afgelopen vrijdag een rapportage opleveren, maar kwam er die vrijdag nog achter dat er iets ontbrak, dus dat die vrijdag nog verwerkt, maar daardoor kon ik vervolgens vanwege een nachtverwerking die rapportage pas de volgende dag weer draaien, maar zaterdag en zondag werk ik niet, dus ik wilde daar vanmorgen gelijk mee beginnen, krijg ik nu de melding dat het report offline is.quote:
was dat de laatste afl?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom net achter dat ik Zondag met Lubach heb gemist
Nieuw Seizoen is begonnenquote:
ahhh achso,quote:
Nou dan weet je wat je vandaag kan gaan doen.quote:
Maar de zondag zonder Lubach heb je toch wel gewoon bewust meegemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag het gisteren staan ergens, maar ik dacht dat hij gezegd had dat hij er per direct mee was gestopt. Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
Ik heb compleet gemist dat Lubach weer begonnen is
Jij ook Zony!quote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal sterkte met de nieuwe werkweek!
Nee dit is de laatste dacht ik. Seizoen danquote:Op maandag 21 september 2020 09:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren staan ergens, maar ik dacht dat hij gezegd had dat hij er per direct mee was gestopt. Blijkbaar niet dus.
Ben ik niet de enigstequote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
Ik heb compleet gemist dat Lubach weer begonnen is
Vanwege dat ze moesten improviseren meer en het was zonder publiekquote:Op maandag 21 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb Lubach ook nog niet gekeken. Vorig seizoen was overigens ook vrij matig.
Die codes die de verschillende landen geven hangen van fouten, politiek, generalisaties en willekeur aan elkaar. Het is volledig terecht dat de reisbranche hier erg boos over is. Maar zij kunnen er weinig tegen beginnen, aangezien het juridisch doorgaans wel klopt en ze de publieke opinie natuurlijk enorm tegen zich hebben, zodra ze pleiten voor versoepelingen in het voordeel van hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 21 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu ZmL te kijken maar wacht even hoor: In de Randstad is het dus 200 gevallen per 100.000? In heel Spanje is het gemiddeld 114 nu en in mijn regio zelfs maar 38, maar dan zijn wij code Oranje voor Nederland terwijl mensen uit Nederland wel gewoon vrij Spanje in mogen?
Hier klopt iets niet
Ja precies. Maar het is wel erg om te zien hoe veel bedrijven in mijn regio nu kapot gaan omdat overheden in het noorden van Europa zulke rare maatregelen in werking stellen. Zoals Nederland het nu afschildert liggen we in heel Spanje dood te gaan op straat terwijl je hier (op een gedeelte van Madrid na nu) gewoon een behoorlijk normaal leven kan leiden momenteel, alleen dan wel met je masker op.quote:Op maandag 21 september 2020 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die codes die de verschillende landen geven hangen van fouten, politiek, generalisaties en willekeur aan elkaar. Het is volledig terecht dat de reisbranche hier erg boos over is. Maar zij kunnen er weinig tegen beginnen, aangezien het juridisch doorgaans wel klopt en ze de publieke opinie natuurlijk enorm tegen zich hebben, zodra ze pleiten voor versoepelingen in het voordeel van hun eigen portemonnee.
In drie weken? Dat is niet zo veelquote:
Ligt eraan op welke termijn je het bekijkt. Het zijn er ongeveer 30 / 100.000 per dag; maar per week dus wel zo'n 200 / 100.000quote:Op maandag 21 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu ZmL te kijken maar wacht even hoor: In de Randstad is het dus 200 gevallen per 100.000? In heel Spanje is het gemiddeld 114 nu en in mijn regio zelfs maar 38, maar dan zijn wij code Oranje voor Nederland terwijl mensen uit Nederland wel gewoon vrij Spanje in mogen?
Hier klopt iets niet
En in tien jaar tijd kom je dan uit op 104.000 / 100.000.quote:Op maandag 21 september 2020 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke termijn je het bekijkt. Het zijn er ongeveer 30 / 100.000 per dag; maar per week dus wel zo'n 200 / 100.000
Ik ook, zeker even terugkijken vandaagquote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 september 2020 10:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook, zeker even terugkijken vandaag
Iedereen nog goeiemorgen
Jaquote:Op maandag 21 september 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in tien jaar tijd kom je dan uit op 104.000 / 100.000.![]()
![]()
Geniet van je bakkie!quote:Op maandag 21 september 2020 09:39 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar de winkel gegaan!
Al weken, nou zeg maar maanden niet meer geweest, maar woensdag en donderdag worden pas de boodschappen geleverd en ik kwam net nog wat katten en hondenvoer te kort dus ja die arme stakkers kun je ook niet laten verhongeren![]()
Ik heb het overleefd, tenminste ik denk het want ja de incubatietijd is 2 tot 12 dagen, maar wat was ik blij dat ik weer die winkel uit kon lopen!![]()
Zucht... ik ben al aardig op weg om een kluizenaar te worden![]()
Maar nu aan de koffie, heerlijk
Rome is m'n favoriete Europese stad waar ik tot nu toe ben geweestquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Beetje zoals met de dekkingsgraad van de pensioenfondsen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Maar je begrijpt dus wel wat ik dus wilde zeggen, die 200 / 100.000 geldt niet voor onze veiligheidsregio's, tenzij je er creatieve rekenmethoden op loslaat.
Mensen kunnen inderdaad meerdere malen besmet rakenquote:Op maandag 21 september 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in tien jaar tijd kom je dan uit op 104.000 / 100.000.![]()
![]()
De stad is leuker dan Twente. Maar voor de mensen geld het andersomquote:Op maandag 21 september 2020 10:18 schreef Arizona het volgende:
@:redefine, naar Rome dus? Dat leek je leuker dan Twente? Ik snap er niets van![]()
Maar toch heel veel plezier gewenst alvast
Ja, volgens mij gebruiken ze hier dezelfde rekenwijze.quote:Op maandag 21 september 2020 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke termijn je het bekijkt. Het zijn er ongeveer 30 / 100.000 per dag; maar per week dus wel zo'n 200 / 100.000
Hier staat dus dat het gemiddelde voor Spanje voor Sep 10-16 114.5 was en voor mijn regio 38.6.quote:El último informe de la Red Nacional de Vigilancia Epidemiológica (Renave) concluye que el territorio valenciano presenta la menor incidencia acumulada por cada 100.000 habitantes en la última semana -del 10 al 16 de septiembre-. La media española se sitúa en 114,5 mientras que en la Comunitat es de 38,6
Vanmorgen was het ook niet druk, maar dan sta je bij de kassa en dan staat er iemand bijna in je nek te hijgen. Pas toen ik even achterom keek deed hij een stap achteruit, ja non-verbale communicatie werkt soms heel erg goedquote:Op maandag 21 september 2020 10:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geniet van je bakkie!
Ik was zaterdag hier de stad in, maar het was onprettig druk en veel mensen die totaal geen respect meer hebben voor de 1,5 meter.
Ik ben inmiddels ook weer overgestapt naar boodschappen doen op de zondagochtend, dan is het heerlijk rustig in de supermarkt
Hier in Twente zijn er ook meer toeristen dan ooit. Gisteren gewandeld en toen kwamen we ook langs een simpele boerencamping. Normaal is die na de zomer praktisch uitgestorven, nu stonden beide velden nog gewoon VOL. Dat zijn wij hier niet gewendquote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde van iemand die afgelopen week op een camping stond in Friesland, dat het daar stervens druk was. Vooral ook heel veel Duitsers en Belgen. Die mogen nu natuurlijk niet naar Zuid- en Noord-Holland.
Er golden zelfs wachtrijen om op die camping te mogen staan
Zaterdag was ik in Groningen, maar het was net alsof ik in Duitsland liepquote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde van iemand die afgelopen week op een camping stond in Friesland, dat het daar stervens druk was. Vooral ook heel veel Duitsers en Belgen. Die mogen nu natuurlijk niet naar Zuid- en Noord-Holland.
Er komen veel Duitsers gezellig mondkapjesvrij winkelen in Nederland jaquote:Op maandag 21 september 2020 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaterdag was ik in Groningen, maar het was net alsof ik in Duitsland liep
Zelfs pre-corona zijn er veel Duitsers in Friesland.quote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
Dat zou een drama zijn voor beide grensgebieden. De noordelijk gelegen grensprovincies (Gelderland en hoger) hebben in die grensstreek juist (opvallend) lage besmettingcijfers. Mogelijk speelt daar ook de volksdichtheid een rolquote:Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er komen veel Duitsers gezellig mondkapjesvrij winkelen in Nederland ja
Ben benieuwd hoelang het nog duurt voor Duitsland heel NL op rood gaat zetten, ik denk dat dat niet heel lang meer gaat duren.
Nou, hier in Twente loopt het wel weer op hoor. Ik hoop ook dat we gewoon naar die Nachbarn kunnen blijven gaan en vice versaquote:Op maandag 21 september 2020 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou een drama zijn voor beide grensgebieden. De noordelijk gelegen grensprovincies (Gelderland en hoger) hebben in die grensstreek juist (opvallend) lage besmettingcijfers. Mogelijk speelt daar ook de volksdichtheid een rol
Ik heb eens gekeken in Twente... Maar wat ik daar heel lastig vind is dat sommige plaatsen/gemeenten minder dan 100.000 inwoners hebben, maar daar wel naar berekend wordt. Zo kan de signaalwaarde daar boven de 7 liggen, terwijl er in werkelijkheid maar een handjevol besmettingen zijn. Dat geeft natuurlijk een heel vertekend beeld.quote:Op maandag 21 september 2020 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, hier in Twente loopt het wel weer op hoor. Ik hoop ook dat we gewoon naar die Nachbarn kunnen blijven gaan en vice versaBen er niet gerust op alleen.
Klopt, bijvoorbeeld gemeente Tubbergen: als je daar 2 besmettingen hebt zit je al op 10 / 100.000quote:Op maandag 21 september 2020 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb eens gekeken in Twente... Maar wat ik daar heel lastig vind is dat sommige plaatsen/gemeenten minder dan 100.000 inwoners hebben, maar daar wel naar berekend wordt. Zo kan de signaalwaarde daar boven de 7 liggen, terwijl er in werkelijkheid maar 2-4 besmettingen zijn. Dat geeft natuurlijk een heel vertekend beeld.
quote:Op maandag 21 september 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
Nog een uurtje werken, gelukkig werk ik maandags maar een halve dag.
Dus dat.quote:Op maandag 21 september 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt, bijvoorbeeld gemeente Tubbergen: als je daar 2 besmettingen hebt zit je al op 10 / 100.000![]()
Maar neemt niet weg dat het aantal besmettingen toch echt wel toeneemt vergeleken met een maandje eerder.
Nou ja, we gaan het zien!
quote:Nog een uurtje werken, gelukkig werk ik maandags maar een halve dag.
Ik weet hetquote:Op maandag 21 september 2020 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat.
Ik zie dat bijvoorbeeld Haaksbergen donker kleurt. Het gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners is 49,4. Dat lijkt behoorlijk hoog, maar breng je het in context dan valt het mee. Er zijn 12 besmettingen over ca. 25.000 inwoners.
Mag ik je een advies geven? Je kunt daar denk ik beter kijken naar de cijfers van Twente als geheel en je provincie als indicatie van hoe het ermee staat ten opzichte van andere gemeente in die regio. Daarmee maak je je niet helemaal gek met cijfers en heb je er toch een (mogelijk beter) beeld bij.
[..]
Ik heb nog niets gehoord, zou begin deze week zijn, dus zal vandaag of morgen wel wat horen!quote:Op maandag 21 september 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
Hebben ze je de baan al aangeboden @:Arizona?
Zul je zien dat ze vanmiddag bellen, als ik de hele middag bij de kapper zitquote:Op maandag 21 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord, zou begin deze week zijn, dus zal vandaag of morgen wel wat horen!
Moet ik ook een afspraak maken. Effe bijknippen voordat ik aan mijn nieuwe baan begin.quote:Op maandag 21 september 2020 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze vanmiddag bellen, als ik de hele middag bij de kapper zit
Goed bezigquote:Op maandag 21 september 2020 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een afspraak voor de kapper gemaakt
Ik verf mijn haar niet, want ik heb in de zomer echt zomerblond en de winter is mijn haar weer iets donkere blond. Ik vind het dan zonde om mijn haar te verven.quote:Op maandag 21 september 2020 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig
Mijn kleur moet weer bijgewerkt worden. Ik heb mijn haar zilvergrijsblond geverfd, maar ik heb nu uitgroei en dat is net wat warmer donkerblond. En dat bijkleuren duurt echt eeuwen, ze doen dat met highlights voor een levendig effect (
) maar dan zit ik daar dus 2,5 uur
![]()
Maar na die tijd ben ik wel weer blij
Mijn eigen haarkleur is nogal... saaiquote:Op maandag 21 september 2020 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar niet, want ik heb in de zomer echt zomerblond en de winter is mijn haar weer iets donkere blond. Ik vind het dan zonde om mijn haar te verven.
Niks mis met saai en burgelijk.quote:Op maandag 21 september 2020 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eigen haarkleur is nogal... saai. Als je van jezelf een mooie haarkleur hebt zou ik het ook niet snel verven. Dat van mij is echt peper-en-zout. Vlees noch vis. Heel oninteressant.
Als kind spierwit blond haar gehad. In de puberteit had ik goudblond. Nu is het bruin/blond met zeer lichte rode gloed in. Nog nooit mijn haar geverfd.quote:Op maandag 21 september 2020 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eigen haarkleur is nogal... saai. Als je van jezelf een mooie haarkleur hebt zou ik het ook niet snel verven. Dat van mij is echt peper-en-zout. Vlees noch vis. Heel oninteressant.
Dat krijgen we woensdag te zien in jitsiquote:Op maandag 21 september 2020 11:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben zaterdag nog naar de kapper geweest! Weer lekker kaal
Nooit ingezetenquote:Op maandag 21 september 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kom wel meteen slecht nieuws brengen, Polka Marina in de Efteling gaat gesloopt worden
Nou, sinds ik mijn haar zilvergrijsblond heb krijg ik er veel complimentjes over. Daarvoor kreeg ik nooit complimenten over mijn haarquote:Op maandag 21 september 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis met saai en burgelijk.
Neeeee! En daar konden we de vorige keer niet in omdat hij dicht was vanwege Coronaquote:Op maandag 21 september 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kom wel meteen slecht nieuws brengen, Polka Marina in de Efteling gaat gesloopt worden
quote:Op maandag 21 september 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Spannend!quote:Op maandag 21 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord, zou begin deze week zijn, dus zal vandaag of morgen wel wat horen!
Hahaquote:Op maandag 21 september 2020 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze vanmiddag bellen, als ik de hele middag bij de kapper zit
Oh nee! Ik ging er bijna nooit in, maar de attractie an sich is wel aardig. Wel duurt een ritje vrij langquote:Op maandag 21 september 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Wen er maar aanquote:Op maandag 21 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb ik vandaag schone lakens op het bed gedaan en heeft Silke het bed gelijk toegeëigend.
Ik heb het doorquote:
Met verf en folies in mijn haar wordt dat wel een dingetjequote:Op maandag 21 september 2020 12:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahanouja daar kun je wel snel even bellen toch?
Niet echt de meest boeiende attractie gelukkig. Er zal wel iets soortgelijks voor terugkomen.quote:Op maandag 21 september 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Maar wel een stuk nostalgie Fred!quote:Op maandag 21 september 2020 12:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet echt de meest boeiende attractie gelukkig. Er zal wel iets soortgelijks voor terugkomen.
De sloop zal ook nog wel geannuleerd worden hoor.quote:Op maandag 21 september 2020 12:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel een stuk nostalgie Fred!
Dit is de druppel hoor, 2020 rampjaar.
Ojaquote:Op maandag 21 september 2020 12:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met verf en folies in mijn haar wordt dat wel een dingetje
Jij was van plan om gewapend met klapstoel en versnaperingen op je gemak te gaan toekijken bij de sloop?quote:Op maandag 21 september 2020 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De sloop zal ook nog wel geannuleerd worden hoor.
Of dat de sloop alleen zonder publiek kan.
Dat noemen ze ramptoerismequote:Op maandag 21 september 2020 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij was van plan om gewapend met klapstoel en versnaperingen op je gemak te gaan toekijken bij de sloop?
Ze heeft gebeld maar ik was in de winkel en heb het niet gehoord. Teruggebeld maar nu neemt zij niet opquote:
Nee joh, er is helemaal geen geld bij de Efteling om iets te bouwen!quote:Op maandag 21 september 2020 12:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet echt de meest boeiende attractie gelukkig. Er zal wel iets soortgelijks voor terugkomen.
Ze komen je halenquote:Op maandag 21 september 2020 12:59 schreef Momo het volgende:
Er waren hier 2 mensen bij de flat in blauwe pakken van de ggd
Nee dat is de GGZquote:
Oei!quote:Op maandag 21 september 2020 12:59 schreef Momo het volgende:
Er waren hier 2 mensen bij de flat in blauwe pakken van de ggd
Niet als je een gesprek hebt gehad is mijn ervaring in ieder geval, zou dat wel zo netjes ook van ze vinden.quote:Op maandag 21 september 2020 12:59 schreef Arizona het volgende:
Bellen is op zich een goed teken toch, afwijzingen zijn vaak via de mail.
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 september 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is de GGZ
Maar ze zullen niet zomaar komen om een test af te nemen bij iemand, dan is er iemand goed ziek waarschijnlijk.
Adem in Adem uitquote:Op maandag 21 september 2020 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei!
Ik heb allemaal rode vlekken in mijn gezicht van spanning en opwinding, zie er niet uit in de kappersspiegel
Niet per se. Het kan ook een ouder iemand zijn die slecht ter been is en niet naar de teststraat kan.quote:Op maandag 21 september 2020 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is de GGZ
Maar ze zullen niet zomaar komen om een test af te nemen bij iemand, dan is er iemand goed ziek waarschijnlijk.
Ik geloof niet dat er iemand boven de 50 jaar hier woontquote:Op maandag 21 september 2020 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet per se. Het kan ook een ouder iemand zijn die slecht ter been is en niet naar de teststraat kan.
quote:
Ik niet, maar ik zou absoluut nog niet weten op wie/welke partij welquote:Op maandag 21 september 2020 13:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga gewoon op hem stemmen in maart /simpele ziel
Ik ook niet, van links tot rechts is er echt niks waarbij ik me thuisvoel.quote:Op maandag 21 september 2020 13:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zou absoluut nog niet weten op wie/welke partij wel
Ik heb eerder wel op VVD gestemd, maar ik vind ook dat ze inmiddels wel weer lang genoeg aan de macht zijn geweest. Maar als het alternatief dan Lodewijk Asscher is, laat dan maar weer.quote:Op maandag 21 september 2020 13:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, van links tot rechts is er echt niks waarbij ik me thuisvoel.
Ik ben voor ongeveer 30% serieus als ik zeg dat ik op Rutte ga stemmen, maar dat is puur omdat ik hem als premier wil houden. Voor de rest is de VVD totaal niet mijn partij en zijn ze imo inmiddels ook alweer te lang aan de macht.
Ik moet ook maar weer eens ga nadenken over wat ik ga stemmen om jullie leven nog enigszins vanaf hier te kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 21 september 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vorige keer op Partij voor de Dieren gestemd, maar dat 'voel' ik nu niet meer zo, dus dat wordt hem denk ik niet meer (ook beetje twijfelachtige partij geworden).
Geen idee wat nu though.
Zullen wij gewoon op Geert stemmen omdat het kan?quote:Op maandag 21 september 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens ga nadenken over wat ik ga stemmen om jullie leven nog enigszins vanaf hier te kunnen beïnvloeden.
Geertquote:Op maandag 21 september 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon op Geert stemmen omdat het kan?
In principe ik ook, maar ik moet nog wel even hun stemgedrag bekijken (want het is nou ook weer niet zo dat ik vier jaar lang bijhoud wie nou wat stemt elke keer).quote:Op maandag 21 september 2020 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weet al lang wat ik ga stemmen!
Als ze geen gekke dingen gaan doen tenminste, maar dat verwacht ik ook totaal niet.
Oh jij mag gewoon voor Nederland stemmen?quote:Op maandag 21 september 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
Of nou ja, nadenken... Gewoon netjes de Stemwijzer invullen natuurlijk zoals elke proleet.
Tuurlijk! En dan weer niet voor Spanje. Althans, niet nationaal maar wel lokaal en Europees.quote:Op maandag 21 september 2020 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jij mag gewoon voor Nederland stemmen?
Maar heb je wel het idee dat je er iets zinnigs over kan zeggen (voor zover uberhaupt iemand dat kan, ook hier in NLquote:Op maandag 21 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! En dan weer niet voor Spanje. Althans, niet nationaal maar wel lokaal en Europees.
Leuk interview op dat gebied:quote:Op maandag 21 september 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Wel een heel mooi plaatje trouwens op Nu.nl:
[ afbeelding ]
Het hangt er van af wat ik op dat moment belangrijk vind, maar de Nederlandse staat heeft nog wel invloed op m'n leven, al is het maar met bijvoorbeeld het besluit om veel consulaten te sluiten. En hoe partijen tegenover de EU staan is voor mij ook erg belangrijk, als Nederlander in een ander EU-land.quote:Op maandag 21 september 2020 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar heb je wel het idee dat je er iets zinnigs over kan zeggen (voor zover uberhaupt iemand dat kan, ook hier in NL), nu je hier al zo lang niet meer woont?
Niet in de halve finale, want daaraan doet Nederland niet mee.quote:Op maandag 21 september 2020 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jij mag gewoon voor Nederland stemmen?
Ah, straks even goed lezen!quote:Op maandag 21 september 2020 13:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk interview op dat gebied:
https://www.volkskrant.nl(...)82MS1HwbUk%3Famp%3D1
Zo pro-EU mogelijk natuurlijk, als ONS geld naar het zuiden🇱🇺🚜🇮🇱🏛😡quote:Op maandag 21 september 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens ga nadenken over wat ik ga stemmen om jullie leven nog enigszins vanaf hier te kunnen beïnvloeden.
Absoluutquote:Op maandag 21 september 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo pro-EU mogelijk natuurlijk, als ONS geld naar het zuiden🇱🇺🚜🇮🇱🏛😡
Moest hier ook aan denken ja.quote:Op maandag 21 september 2020 13:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet in de halve finale, want daaraan doet Nederland niet mee.
Nou precies, moet wel leuk voor jullie blijven daar!quote:Op maandag 21 september 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
AbsoluutWij willen hier wel gewoon met ons 45ste met pensioen kunnen blijven gaan op jullie kosten hè!
Ik heb welgeteld één keer uit België gestemd voor Nederlandse verkiezingen. Dat was vooral voor het ‘leuke’ om het proces eens mee te maken. Dat was bij vorige Tweede Kamerverkiezingen.quote:Op maandag 21 september 2020 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat ik op dat moment belangrijk vind, maar de Nederlandse staat heeft nog wel invloed op m'n leven, al is het maar met bijvoorbeeld het besluit om veel consulaten te sluiten. En hoe partijen tegenover de EU staan is voor mij ook erg belangrijk, als Nederlander in een ander EU-land.
Aw, jammer!quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Helaas, niet geworden! Het is niet anders.
Balenquote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Superquote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Hier eindelijk echt goed nieuws na anderhalve maand stress want de uitslagen van Biet vandaag waren beter weer dan vorige keer. Dus mogen we zakken naar 5 mg prednison per dag!![]()
Jammer!quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Hier eindelijk echt goed nieuws na anderhalve maand stress want de uitslagen van Biet vandaag waren beter weer dan vorige keer. Dus mogen we zakken naar 5 mg prednison per dag!![]()
Ahh jammer!quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Oh wat goed! EINDELIJK.quote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Jammerquote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Toen riep jij zeker tegen hem: 'stel je niet zo aan. Weet je waar ze pas echt veel bladeren op de grond hebben? In Nederland!'quote:Op maandag 21 september 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
Tijdens m'n wandeling zojuist kwam ik langs een kerel die op z'n betegelde terrasje met een bladblazer de blaadjes van één boom stond weg te blazenHele buurt last van het geluid omdat één boomer niet weet hoe een bezem werkt.
Jij neemt zeker je telefoon niet op een verwijderd standaard je mail?quote:Op maandag 21 september 2020 13:04 schreef Meke het volgende:
Ik weet het niet Ari, ik word nooit afgewezen
Standaardregeltje in je mailbox. Alle inkomende mail verwijderen.quote:Op maandag 21 september 2020 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij neemt zeker je telefoon niet op een verwijderd standaard je mail?
Yessssssssssquote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Dat snap ik vanuit Spanje dan wel weer.quote:Op maandag 21 september 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! En dan weer niet voor Spanje. Althans, niet nationaal maar wel lokaal en Europees.
Oh wat jammer, maar misschien meer geluk bij een volgende sollicitatie! Nu eerst relaxen bij de kapper!quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Israël in de EUquote:Op maandag 21 september 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo pro-EU mogelijk natuurlijk, als ONS geld naar het zuiden🇱🇺🚜🇮🇱🏛😡
Jammerquote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Goed om te horenquote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Alle mail is wat overdreven. Wel alle mail met woorden als 'helaas niet geworden' etc.quote:Op maandag 21 september 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Standaardregeltje in je mailbox. Alle inkomende mail verwijderen.
Mooi nieuwsquote:Op maandag 21 september 2020 14:06 schreef Greys het volgende:
Standaard mail op je cv vind ik nog niet écht afwijzingquote:Op maandag 21 september 2020 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij neemt zeker je telefoon niet op een verwijderd standaard je mail?
En dan automatische reply met 'U weet niet wat u mist'quote:Op maandag 21 september 2020 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle mail is wat overdreven. Wel alle mail met woorden als 'helaas niet geworden' etc.
Veel bedrijven bellen ook niet na een gesprek. Die mailen dan ook.quote:Op maandag 21 september 2020 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Standaard mail op je cv vind ik nog niet écht afwijzing
Nee: 'bedankt voor uw bericht. Tot 1 oktober.'quote:Op maandag 21 september 2020 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan automatische reply met 'U weet niet wat u mist'
Nee kijk dát weet ik dus nietquote:Op maandag 21 september 2020 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel bedrijven bellen ook niet na een gesprek. Die mailen dan ook.
quote:Op maandag 21 september 2020 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee: 'bedankt voor uw bericht. Tot 1 oktober.'
Veel plezier gewenst! Genoeg te bekijken daar, en lekker etenquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Aan mijn duimendraaien zal het niet liggenquote:Op maandag 21 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op maandag 21 september 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En dan die datum van automatisch naar de eerste werkdag van de nieuwe maand opschuift.
Zeker de moeite waard!quote:Op maandag 21 september 2020 13:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk interview op dat gebied:
https://www.volkskrant.nl(...)82MS1HwbUk%3Famp%3D1
Maar Spanje is minder dichtbevolkt enzo.... En wij moeten gewoon lekker kunnen gaan waar we willen, want de overheid verteld ons niet wat we wel en niet mogen doen.quote:
Ja, er ís nog ruimte hoor!quote:Op maandag 21 september 2020 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies, moet wel leuk voor jullie blijven daar!
Ja nee ik ben een groot voorstander van het behoud van de Euro, toch welquote:Op maandag 21 september 2020 14:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één keer uit België gestemd voor Nederlandse verkiezingen. Dat was vooral voor het ‘leuke’ om het proces eens mee te maken. Dat was bij vorige Tweede Kamerverkiezingen.
Voor de rest vind ik het allemaal wat minder dringend. Ik verwacht niet dat er op korte termijn een grenswacht bij Hazeldonk staat en ik verdien mijn geld met liefde in Belgische Franken indien nodig
Heel jammer Ari!!quote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Nou ja het kán een Nederlander zijn geweest, dat kan ik niet uitsluiten.quote:Op maandag 21 september 2020 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen riep jij zeker tegen hem: 'stel je niet zo aan. Weet je waar ze pas echt veel bladeren op de grond hebben? In Nederland!'
quote:Op maandag 21 september 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Spanje is minder dichtbevolkt enzo.... En wij moeten gewoon lekker kunnen gaan waar we willen, want de overheid verteld ons niet wat we wel en niet mogen doen.
Zag het voorbij komen in het COR het plaatje, maar ik kan even snel kijkenquote:Op maandag 21 september 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant! Heb je hier een linkje van?
In Nederland ook, Rotterdam, Amsterdam en Den Haag zijn de grootste brandhaarden.quote:Op maandag 21 september 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je ziet dus inderdaad dat de grootste problemen toch steeds in de steden zijn, zoals nu opnieuw Madrid met 6.5 miljoen mensen in het grootstedelijk gebied.
Jammer! Maar goed dat je hebt gereageerd en nog zo ver bent gekomenquote:Op maandag 21 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Dat sowieso, dat zegt op zichzelf ook al genoeg over je mogelijkheden @Arizona.quote:Op maandag 21 september 2020 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer! Maar goed dat je hebt gereageerd en nog zo ver bent gekomen
Nou je moet wel 15 jaar betaald hebben aan het systeem om een pensioen te kunnen krijgenquote:
Geven ze ook nog eens gratis pensions weg?quote:Op maandag 21 september 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je moet wel 15 jaar betaald hebben aan het systeem om een pension te kunnen krijgenDus ik verwacht je hier net voor je dertigste!
Oh pfff wat moeilijk allemaal die regels, wat is dit, Nederland?quote:Op maandag 21 september 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je moet wel 15 jaar betaald hebben aan het systeem om een pension te kunnen krijgenDus ik verwacht je hier net voor je dertigste!
Natuurlijk!! Je moet wel een beetje ruim kunnen wonen op kosten van Nederland!quote:Op maandag 21 september 2020 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Geven ze ook nog eens gratis pensions weg?
Komt goed, ik help je er wel mee, ik weet hoe het allemaal werkt hier!quote:Op maandag 21 september 2020 15:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh pfff wat moeilijk allemaal die regels, wat is dit, Nederland?
Dat is altijd met die buitenlanders. Die kennen de weg naar de sociale voordelen.quote:Op maandag 21 september 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik help je er wel mee, ik weet hoe het allemaal werkt hier!
Super, je ziet me over ongeveer 2/3 jaar wel een keer verschijnen!quote:Op maandag 21 september 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier in Nederland al wel 15 jaar pensioenpremie betaald, en we zijn één Europa dus dat mag ik wel meenemen toch? Tot over 4 jaar danquote:Op maandag 21 september 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, gezellig!quote:Op maandag 21 september 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Super, je ziet me over ongeveer 2/3 jaar wel een keer verschijnen!
Dat is het addertje. Kun je lekker je pensioen bij elkaar gaan harken door je pension te verhuren aan vervelende Engelsen.quote:Op maandag 21 september 2020 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Geven ze ook nog eens gratis pensions weg?
Dus jij weet zeg maar maar hou je de de overheden moet trabajoën om alles voor elkaar te krijgen daar?quote:Op maandag 21 september 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet lukken!!quote:Op maandag 21 september 2020 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hier in Nederland al wel 15 jaar pensioenpremie betaald, en we zijn één Europa dus dat mag ik wel meenemen toch? Tot over 4 jaar dan
Is hij niet eerst 12x langs geweest om te vragen waar ie dat formulier moet vinden? Zo nee, dan valt het nog mee.quote:Op maandag 21 september 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant vult zelf een formulier verkeerd in en dan vervolgens bij ons klagen dat het niet klopt.
dat moet gevierd wordenquote:
Nee, dat niet. Want ik had vooraf al de vraag gehad om het formulier aan te leveren.quote:Op maandag 21 september 2020 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is hij niet eerst 12x langs geweest om te vragen waar ie dat formulier moet vinden? Zo nee, dan valt het nog mee.
quote:Kunnen wij op 28 of 28 september een afspraak maken
Duidelijk toch, 28 september it is.quote:Op maandag 21 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mailtje van een andere klant:
[..]
Ik zou antwoorden: "Dat wordt lastig. Zou het anders misschien ook op de 28ste kunnen?"quote:Op maandag 21 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:Op maandag 21 september 2020 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duidelijk toch, 28 september it is.
quote:Op maandag 21 september 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou antwoorden: "Dat wordt lastig. Zou het anders misschien ook op de 28ste kunnen?"
Kan niet beterquote:Op maandag 21 september 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou antwoorden: "Dat wordt lastig. Zou het anders misschien ook op de 28ste kunnen?"
Als ik bij de kapper zat, had ik ook nee gezegd, maar wel jammer dat je nu niet weet waarom.quote:Op maandag 21 september 2020 16:08 schreef Arizona het volgende:
Vind het wel een beetje jammer achteraf dat ik "nee" zei toen ze vroeg of ik nog een motivatie wou. Maar ik zat bij de kapper. Dit was niet de sollicitatieprocedure met de beste timing
Dat laatste lijkt me ook helemaal niet lekker.quote:Op maandag 21 september 2020 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.hellofresh.nl(...)5c1305d75b314715c8d0
Zometeen dit maken.Maar dan zonder de hellofreshbox.
Beetje taaie structuur inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2020 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook helemaal niet lekker.
Creatief in de keukenquote:Op maandag 21 september 2020 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
Je bent het niet geworden las ik. Damn johquote:Op maandag 21 september 2020 16:08 schreef Arizona het volgende:
Vind het wel een beetje jammer achteraf dat ik "nee" zei toen ze vroeg of ik nog een motivatie wou. Maar ik zat bij de kapper. Dit was niet de sollicitatieprocedure met de beste timing
Oeh lekkerquote:Op maandag 21 september 2020 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt het thuiswerken wel een stuk fijner, lekker hoorquote:Op maandag 21 september 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
Vandaag bericht van de klant gekregen dat het nog wel een lange tijd thuiswerken wordt. Toen toch maar mijn leidinggevende gebeld of er iets te regelen viel wat betreft een stoel en beeldscherm. Ik zit nu op een eetkamerstoel, en heb de laptop van de klant met mini scherm op een doos gezet, maar krijg echt last van rug/nek en ogen.
Kreeg echt binnen een uur bericht dat stoel, scherm, dockingstation, toetsenbord en muis voor me klaar lag.
Meteen naar Apeldoorn heen en weer gekard. De boel nu geinstalleerd.....wat een verschil. Mijn rug zingt van plezier nu
quote:
blij meequote:Op maandag 21 september 2020 17:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan wordt het thuiswerken wel een stuk fijner, lekker hoor
quote:Op maandag 21 september 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
Vandaag bericht van de klant gekregen dat het nog wel een lange tijd thuiswerken wordt. Toen toch maar mijn leidinggevende gebeld of er iets te regelen viel wat betreft een stoel en beeldscherm. Ik zit nu op een eetkamerstoel, en heb de laptop van de klant met mini scherm op een doos gezet, maar krijg echt last van rug/nek en ogen.
Kreeg echt binnen een uur bericht dat stoel, scherm, dockingstation, toetsenbord en muis voor me klaar lag.
Meteen naar Apeldoorn heen en weer gekard. De boel nu geinstalleerd.....wat een verschil. Mijn rug zingt van plezier nu
Met koffie?quote:
Netjes hoor!!quote:Op maandag 21 september 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
Fijn, goed geregeld zoquote:Op maandag 21 september 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
Dat je dat überhaupt een halfjaar volgehouden hebtquote:Op maandag 21 september 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
quote:Premier Rutte betreurt zijn eerdere uitspraak van vandaag waarin hij zei dat juichende voetbalfans gewoon 'hun bek moeten houden'. ,,Ik zag het woord terug en dacht dat is niet zo netjes. Je moet niet schelden", zegt de premier tegen RTL Nieuws.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Hier ook nog even want de rest van het forum is nu niet zo heel actiefEr zijn geruchten dat de Cyprioten Eleni Foureira weer terug hebben gevraagd nadat ze Sandro de deur hebben gewezen:
https://escxtra.com/2020/(...)r-cyprus-2021-entry/
Ik zie haar ook wel een grote winkans hebben zo in het deelnemersveld als je zo kijkt.quote:
ik heb last van uitstelgedrag en dingen soms iets te positief inzienquote:Op maandag 21 september 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt een halfjaar volgehouden hebt![]()
Haha dit zou ik ook hebben hoorquote:Op maandag 21 september 2020 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb last van uitstelgedrag en dingen soms iets te positief inzien
jaquote:Op maandag 21 september 2020 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit zou ik ook hebben hoor![]()
"Ja en dan staat het allemaal hier, krijg je een mailtje dat je weer naar kantoor mag"
En ik dacht dat we van haar áf waren, het is niet eerlijkquote:Op maandag 21 september 2020 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie haar ook wel een grote winkans hebben zo in het deelnemersveld als je zo kijkt.
Ik was ook niet per se een hele grote fan overigens, maar het is wel begrijpelijk dat Cyprus deze kaart weer speelt.
Je hebt nog geluk dat je in Spanjolenland woont, en niet straks met haar in Ahoy staat om los te gaan op het winnende ESF 2021 nummerquote:Op maandag 21 september 2020 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik dacht dat we van haar áf waren, het is niet eerlijk
Ik zou zitten huilen voor de TVquote:Op maandag 21 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat je in Spanjolenland woont, en niet straks met haar in Ahoy staat om los te gaan op het winnende ESF 2021 nummer
Ik denk dat dit met het bericht te maken heeft dat de kamers van de Quintana's en Anacona zijn onderzocht door de politie.quote:Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er is eerder bij de ingevallen bij Quintana op de hotelkamer
Ohhquote:Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Doping? In het wielrennen? Dat kunnen we ons niet voorstellen, tochquote:Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Huilen van geluk dat wij los kunnen gaan in Rotterdam op wat voor willekeurige plaat dan ookquote:
Fuego had mij kansloos geleken tegen IJsland, Rusland, Litouwen, Italië en Bulgarije dit jaar. Niet noodzakelijkerwijs tegen allemaal, maar wel tegen dit hele rijtje. 2018 en 2019 waren op ESF-gebied nogal flopshows, terwijl 2020 juist vrij veel toppers had.quote:Op maandag 21 september 2020 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie haar ook wel een grote winkans hebben zo in het deelnemersveld als je zo kijkt.
Ik was ook niet per se een hele grote fan overigens, maar het is wel begrijpelijk dat Cyprus deze kaart weer speelt.
De stressquote:Op maandag 21 september 2020 19:13 schreef Strani het volgende:
Wat wel heel interessant is, is dat die inval dus blijkbaar vóór etappe 17 was en die dag verloor Quintana 25 minuten.
Zou ik wel echt gek vindenquote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doping? In het wielrennen? Dat kunnen we ons niet voorstellen, toch
Ik vond juist dat 2020 heel veel subtoppers hadquote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fuego had mij kansloos geleken tegen IJsland, Rusland, Litouwen, Italië en Bulgarije dit jaar. Niet noodzakelijkerwijs tegen allemaal, maar wel tegen dit hele rijtje. 2018 en 2019 waren op ESF-gebied nogal flopshows, terwijl 2020 juist vrij veel toppers had.
Was nog over van de medicijnen van de hond van Valverdequote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
Ook wel apart dat het net om de drie renners gaat die van Movistar zijn gekomen hè.
quote:Op maandag 21 september 2020 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Was nog over van de medicijnen van de hond van Valverde
Goedenavondquote:
Mwah kan beter. Erg moe de laatste tijd. Beetje laag energielevel.quote:
Is het vanwege verveling of het lome weer, of ‘gewoon’, beetje futloos? Hopelijk voel je je snel wat beter.quote:Op maandag 21 september 2020 19:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah kan beter. Erg moe de laatste tijd. Beetje laag energielevel.![]()
En jij?
AHHHH dat klinkt echt heerlijk. Een worden met de natuur. Even rust. Even geen gezeikquote:Op maandag 21 september 2020 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het vanwege verveling of het lome weer, of ‘gewoon’, beetje futloos? Hopelijk voel je je snel wat beter.Met mij alles best, vorige week een midweek naar de Ardennen geweest, was heerlijk om er even tussenuit te zijn. De natuur is zo mooi en ik word er zo rustig van, ook in m’n hoofd.
Heb heimwee naar het chaletje dat we hadden daar. Ik heb zin om ergens in de herfst eventjes naar de Veluwe te gaan, al is het maar voor een weekend of zo.
Cyprus schijnt ook in gesprek te zijn met Kalomira voor volgend jaar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
Hier ook nog even want de rest van het forum is nu niet zo heel actiefEr zijn geruchten dat de Cyprioten Eleni Foureira weer terug hebben gevraagd nadat ze Sandro de deur hebben gewezen:
https://escxtra.com/2020/(...)r-cyprus-2021-entry/
quote:
quote:Populaire artiesten in verzet tegen coronabeleid kabinet met #ikdoenietmeermee
Een groep artiesten is gezamenlijk een actie begonnen tegen het coronabeleid van het kabinet. Bekende namen als Tim Douwsma, Bizzey en Thomas Berge stellen op Instagram dat het zo niet langer kan. ‘Wij willen duidelijkheid’, schrijven ze in identieke berichten.
De afgelopen uren stroomden de berichten van bekende artiesten binnen op Instagram. Met hun volgersaantallen zijn bijvoorbeeld rappers Famke Louise (1 miljoen), Bizzey (417.000) en zanger Tim Douwsma (152.000) behoorlijk invloedrijk. Zij openen met diverse andere collega's de aanval op het kabinetsbeleid rond corona. In een uitgebreid statement onder de hashtag #ikdoenietmeermee stellen ze: ‘Wij zeggen ‘nee’, tot hier. Genoeg is genoeg.’
Voorafgaand aan die woorden maken de artiesten duidelijk dat ze voor een goede volksgezondheid zijn. Ze zijn echter van mening dat de huidige maatregelen ‘rammelen aan alle kanten’. ‘Onze ouderen worden vergeten, onze economie staat op instorten, menselijk gedrag wordt strafbaar gesteld en hoe zit het met de toekomst van mijn en onze kinderen?
Transparantie
‘Wij willen duidelijkheid’, is de boodschap. De BN’ers roepen op tot eerlijkheid en transparantie. Daarna stellen ze flink wat vragen: ‘Wat is het nut van niet-medische mondkapjes en de anderhalve meter? Hoe betrouwbaar is de PCR-test en waarom stemt de overheid tegen een onderzoek? Waarom worden kritische artsen de mond gesnoerd? Angst is de grootste onderdrukker van het immuunsysteem. Hoe kun je dan rechtvaardigen dat je mensen massaal bang maakt? Waar is de griep gebleven? Hoe dodelijk is dit virus?’
Het statement wordt afgesloten met een oproep om te delen. ‘Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. #ikdoenietmeermee.’
quote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
ALS ze terugkomt zou ik HEEL blij zijn en het natuurlijk vieren![]()
![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk heb ik liever niet dat ze terugkomt. Ik wil alleen dat ze terugkomt als ze zeker weet dat ze kan winnen. Ik wil niet dat ze terugkeert en een 10e plek ofzo haalt, dat zou ik teleurstellend vinden.
EDIT: plus ik vind het eigenlijk te vroeg voor haar terugkomst. Ik zie haar makkelijk een Sergeytje gooien eigenlijk.
quote:
Ja. Helaas moeten we dat altijd weer uitleggen aan mensen die fan zijn van een sport waar nauwelijks wordt getestquote:Op maandag 21 september 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
Wielrennen is overigens vooral de sport die het meest op doping jaagt, terwijl andere sporten zich veel stiller houden en daarom onterecht een betere reputatie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |