Ook geen straf om daar te zijnquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 21 september 2020 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook geen straf om daar te zijnBen je ergens nog bang dat dat ook niet doorgaat?
Ah, het zal nu wel een keer goed moeten komen! Je hebt al genoeg pech gehad met vakanties plannen.quote:Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.
Leukquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij ouderen hebben ook nog zo onze behoeftes![]()
![]()
geen zinquote:Op maandag 21 september 2020 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe werkweek
Ik wilde afgelopen vrijdag een rapportage opleveren, maar kwam er die vrijdag nog achter dat er iets ontbrak, dus dat die vrijdag nog verwerkt, maar daardoor kon ik vervolgens vanwege een nachtverwerking die rapportage pas de volgende dag weer draaien, maar zaterdag en zondag werk ik niet, dus ik wilde daar vanmorgen gelijk mee beginnen, krijg ik nu de melding dat het report offline is.quote:
was dat de laatste afl?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom net achter dat ik Zondag met Lubach heb gemist
Nieuw Seizoen is begonnenquote:
ahhh achso,quote:
Nou dan weet je wat je vandaag kan gaan doen.quote:
Maar de zondag zonder Lubach heb je toch wel gewoon bewust meegemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom net achter dat ik Zondag met Lubach heb gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |