Ook geen straf om daar te zijnquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 21 september 2020 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook geen straf om daar te zijnBen je ergens nog bang dat dat ook niet doorgaat?
Ah, het zal nu wel een keer goed moeten komen! Je hebt al genoeg pech gehad met vakanties plannen.quote:Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat risico is er zeker. Maar we zien het allemaal wel.
Leukquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Tickets naar Rome en terug zijn geboekt. Volgende week van maandag t/m donderdag zitten we daar
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij ouderen hebben ook nog zo onze behoeftes![]()
![]()
geen zinquote:Op maandag 21 september 2020 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe werkweek
Ik wilde afgelopen vrijdag een rapportage opleveren, maar kwam er die vrijdag nog achter dat er iets ontbrak, dus dat die vrijdag nog verwerkt, maar daardoor kon ik vervolgens vanwege een nachtverwerking die rapportage pas de volgende dag weer draaien, maar zaterdag en zondag werk ik niet, dus ik wilde daar vanmorgen gelijk mee beginnen, krijg ik nu de melding dat het report offline is.quote:
was dat de laatste afl?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom net achter dat ik Zondag met Lubach heb gemist
Nieuw Seizoen is begonnenquote:
ahhh achso,quote:
Nou dan weet je wat je vandaag kan gaan doen.quote:
Maar de zondag zonder Lubach heb je toch wel gewoon bewust meegemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag het gisteren staan ergens, maar ik dacht dat hij gezegd had dat hij er per direct mee was gestopt. Blijkbaar niet dus.quote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
Ik heb compleet gemist dat Lubach weer begonnen is
Jij ook Zony!quote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal sterkte met de nieuwe werkweek!
Nee dit is de laatste dacht ik. Seizoen danquote:Op maandag 21 september 2020 09:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren staan ergens, maar ik dacht dat hij gezegd had dat hij er per direct mee was gestopt. Blijkbaar niet dus.
Ben ik niet de enigstequote:Op maandag 21 september 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
Ik heb compleet gemist dat Lubach weer begonnen is
Vanwege dat ze moesten improviseren meer en het was zonder publiekquote:Op maandag 21 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb Lubach ook nog niet gekeken. Vorig seizoen was overigens ook vrij matig.
Die codes die de verschillende landen geven hangen van fouten, politiek, generalisaties en willekeur aan elkaar. Het is volledig terecht dat de reisbranche hier erg boos over is. Maar zij kunnen er weinig tegen beginnen, aangezien het juridisch doorgaans wel klopt en ze de publieke opinie natuurlijk enorm tegen zich hebben, zodra ze pleiten voor versoepelingen in het voordeel van hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 21 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu ZmL te kijken maar wacht even hoor: In de Randstad is het dus 200 gevallen per 100.000? In heel Spanje is het gemiddeld 114 nu en in mijn regio zelfs maar 38, maar dan zijn wij code Oranje voor Nederland terwijl mensen uit Nederland wel gewoon vrij Spanje in mogen?
Hier klopt iets niet
Ja precies. Maar het is wel erg om te zien hoe veel bedrijven in mijn regio nu kapot gaan omdat overheden in het noorden van Europa zulke rare maatregelen in werking stellen. Zoals Nederland het nu afschildert liggen we in heel Spanje dood te gaan op straat terwijl je hier (op een gedeelte van Madrid na nu) gewoon een behoorlijk normaal leven kan leiden momenteel, alleen dan wel met je masker op.quote:Op maandag 21 september 2020 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die codes die de verschillende landen geven hangen van fouten, politiek, generalisaties en willekeur aan elkaar. Het is volledig terecht dat de reisbranche hier erg boos over is. Maar zij kunnen er weinig tegen beginnen, aangezien het juridisch doorgaans wel klopt en ze de publieke opinie natuurlijk enorm tegen zich hebben, zodra ze pleiten voor versoepelingen in het voordeel van hun eigen portemonnee.
In drie weken? Dat is niet zo veelquote:
Ligt eraan op welke termijn je het bekijkt. Het zijn er ongeveer 30 / 100.000 per dag; maar per week dus wel zo'n 200 / 100.000quote:Op maandag 21 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu ZmL te kijken maar wacht even hoor: In de Randstad is het dus 200 gevallen per 100.000? In heel Spanje is het gemiddeld 114 nu en in mijn regio zelfs maar 38, maar dan zijn wij code Oranje voor Nederland terwijl mensen uit Nederland wel gewoon vrij Spanje in mogen?
Hier klopt iets niet
En in tien jaar tijd kom je dan uit op 104.000 / 100.000.quote:Op maandag 21 september 2020 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke termijn je het bekijkt. Het zijn er ongeveer 30 / 100.000 per dag; maar per week dus wel zo'n 200 / 100.000
Ik ook, zeker even terugkijken vandaagquote:Op maandag 21 september 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 september 2020 10:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook, zeker even terugkijken vandaag
Iedereen nog goeiemorgen
Jaquote:Op maandag 21 september 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in tien jaar tijd kom je dan uit op 104.000 / 100.000.![]()
![]()
Geniet van je bakkie!quote:Op maandag 21 september 2020 09:39 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar de winkel gegaan!
Al weken, nou zeg maar maanden niet meer geweest, maar woensdag en donderdag worden pas de boodschappen geleverd en ik kwam net nog wat katten en hondenvoer te kort dus ja die arme stakkers kun je ook niet laten verhongeren![]()
Ik heb het overleefd, tenminste ik denk het want ja de incubatietijd is 2 tot 12 dagen, maar wat was ik blij dat ik weer die winkel uit kon lopen!![]()
Zucht... ik ben al aardig op weg om een kluizenaar te worden![]()
Maar nu aan de koffie, heerlijk
Rome is m'n favoriete Europese stad waar ik tot nu toe ben geweestquote:Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
Beetje zoals met de dekkingsgraad van de pensioenfondsen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Maar je begrijpt dus wel wat ik dus wilde zeggen, die 200 / 100.000 geldt niet voor onze veiligheidsregio's, tenzij je er creatieve rekenmethoden op loslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |