Culinair wel.quote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP
Waarom TVP als je wat post tevens. GADVERDAMMEquote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP
ik heb niks gedaanquote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef Laysa het volgende:
Lekker Fann. Handig ook om het samen in een oven bak klaar te maken.
Ook belangrijkquote:Op zondag 20 september 2020 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb niks gedaanalleen de afwas
Dank jequote:Op zondag 20 september 2020 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom TVP als je wat post tevens. GADVERDAMME
Wat zijn die zwarte dingen?quote:Op zondag 20 september 2020 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb niks gedaanalleen de afwas
Lijkt wel een gaarkeukenquote:
Oh dan is het goedquote:Op zondag 20 september 2020 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje verbrand maar dat zijn alleen die kapjes van die paprika
Mehh...........quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 20 september 2020 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alsof jouw culinaire foto's er smakelijk uitzien. Man man.
quote:
Ja jij met je anoniem gaan. Mutsquote:
Spaanse week bij de Lidl.quote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel een Paella in het archief hier
Nou ja ik zag van die pakketten paeljaquote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer... Ik maak tegenwoordig alles gewoon zelf ...
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredientenquote:Op zondag 20 september 2020 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zag van die pakketten paelja
Ok ik hoef het zelf ook niet hoorquote:Op zondag 20 september 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredienten
Ik eet alleen nog maar grasquote:Op zondag 20 september 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredienten
Tis niet zo moeilijk hoor .. maar laat je niet verleiden tot van die pakketten die het net niet zijnquote:
Schuurt goed de maagquote:Op zondag 20 september 2020 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar gras
Iets minder lang, van dat zwarte krijg je kankerquote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafelquote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer... Ik maak tegenwoordig alles gewoon zelf ...
Weer zo'n rare aanname.quote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafel
Hij heet anders Chuf en geen chefquote:Op zondag 20 september 2020 20:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Weer zo'n rare aanname.
Als er een hier kan koken is het Chuf wel.
Sjoef kan zeker lekker kokenquote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafel
Ik heb al vandaag een super maaltijd op tafel gezetquote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, ik geloof gelijk dat chuf een goede chef is
Soms neem ik wel eens een kant en klaar maaltijd.. Maar toch kook ik regelmatig zelfgemaakte maaltjes die soms heel goed uitvallenquote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Geloof ik niks van sinds je met die ah plasticsushi aan kwam zettenquote:Op zondag 20 september 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al vandaag een super maaltijd op tafel gezet
Sjef van Oekel hield van lekker etenquote:Op zondag 20 september 2020 20:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
je hoeft geen Chef te heten om te kunnen koken.
Zwanenhals gevuld met druivenquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjef van Oekel hield van lekker eten
quote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een recept van v Oekel gemaaktquote:Op zondag 20 september 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog nooit gemaakt hier, maar geloof zeker dat dat lekker is
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.quote:
Jij moet een eigen topic in CUL dus!!!quote:Op zondag 20 september 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms neem ik wel eens een kant en klaar maaltijd.. Maar toch kook ik regelmatig zelfgemaakte maaltjes die soms heel goed uitvallen
OK... ja nu te laat iddquote:Op zondag 20 september 2020 20:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.
Daar had Mo veel spijt van.
Nee simpele zielquote:
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.quote:
Gezellig is kutquote:
Doenquote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
Dolfquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.quote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
Kutnijdquote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.
Wel weer lekker doordacht dat je denkt dat die onderwerpen het enige is waar ik het wil over hebben.
Ik zie mezelf anders nog niet zo gauw een frietje-met b*ffen.quote:
Ik lik die saus er anders altijd lekker af hoorquote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie mezelf anders nog niet zo gauw een frietje-met b*ffen.
quote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel een Paella in het archief hier
quote:Op zondag 20 september 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lik die saus er anders altijd lekker af hoor
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt wanneer iemand dit typt die net haar lover verloren heeft.quote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel weer lekker doordacht dat je denkt dat die onderwerpen het enige is waar ik het wil over hebben.
Wat dan ook weer een actieve stoelgang tot gevolg had.quote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindtquote:
Misschien is ie veganquote:Op zondag 20 september 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindt
Ja dat moet welquote:
[..]
quote:
Legendarische tijden waren dat Bos... maar sommige zijn bewaard geblevenquote:Op zondag 20 september 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas ben ik net te jong om dit nog bewust te hebben meegemaakt..
Ja gelukkig welquote:Op zondag 20 september 2020 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Legendarische tijden waren dat Bos... maar sommige zijn bewaard gebleven
Ik houd niet van de textuur van spekjesquote:Op zondag 20 september 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindt
watjequote:Op zondag 20 september 2020 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van de textuur van spekjes
Dat heb ik met aardbeien. In ijs/yoghurt/milkshake Prima. Maar gewoon zo los uit een bakje. Nee liever niet..quote:Op zondag 20 september 2020 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van de textuur van spekjes
Ik ook, maar met oudere zussen kreeg ik nog een hoop van net voor mijn tijd mee.quote:Op zondag 20 september 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas ben ik net te jong om dit nog bewust te hebben meegemaakt..
Okee,quote:Op zondag 20 september 2020 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, maar met oudere zussen kreeg ik nog een hoop van net voor mijn tijd mee.
Ik heb nu alle verzamelde werken van Wim T. Van Hoepla tot We zijn weer thuis.
Ga alsquote:
Dat laatste ik ook. Vandaar ongetwijfeld mijn grote passie voor jazz.quote:Op zondag 20 september 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
![]()
ik heb 1 oudere broer, maar die is van 1979.. Van mijn ouders heb ik eigenlijk alleen wat muziek van voor mijn tijd meegekregen...
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook. Vandaar ongetwijfeld mijn grote passie voor jazz.
quote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Communiefeest gehad met onze bubbels.
Superleuk en eindelijk nog eens relaxed aan de feesttafel gezeten.
Het weer was super.
Die Belgische bubbelsquote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het weer was super.
Klinkt tof voor je Saarquote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het weer was super.
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.
Hey een oudjequote:Op zondag 20 september 2020 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.
Wie heeft er nu bijvoorbeeld nog van Wally Tax gehoord?
Nee, ik wil niet eens weten wat de jeugd van nu allemaal luistert....quote:Op zondag 20 september 2020 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.
Wie heeft er nu bijvoorbeeld nog van Wally Tax gehoord?
sws platen ...quote:Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
En die platencover zou nu echt niet meer mogen...![]()
Altijd fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.
Wat ga je morgen koken Chufquote:Op zondag 20 september 2020 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan ook tot na middernacht wachten tot je al in bed ligt
Niet dollen met mijn nachtrust.quote:Op zondag 20 september 2020 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan ook tot na middernacht wachten tot je al in bed ligt
Je zou Soury er superblij mee maken. Van mij hoeft het niet per se, al ben je wel enorm saai vaak.quote:
Ik wil soury niet blij maken.quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zou Soury er superblij mee maken. Van mij hoeft het niet per se, al ben je wel enorm saai vaak.
Ik ook niet. ik ben dan ook echt een CD-manquote:Op zondag 20 september 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen eens een pickup meer
Ik heb alles op mn persoonlijke Cloud staanquote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet. ik ben dan ook echt een CD-man
Vuurwerk is voor de dommen.quote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Medium graag, alleen als het vuurwerk zou opleveren
Hier ook regelmatig, gelukkig niet iedere dag hoorquote:Op zondag 20 september 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
Hier knalt elke dag wel iemand een beetje vuurwerk af
Ik hoef niks over jouw stoelgang te weten engerdquote:Op zondag 20 september 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
Hier knalt elke dag wel iemand een beetje vuurwerk af
Gewoon echt harde knallen ... elke keer schrik ik me weer bijna doodquote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook regelmatig, gelukkig niet iedere dag hoor
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...quote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon echt harde knallen ... elke keer schrik ik me weer bijna dood
Ja ja ... Hier komt het uit de richting waar vroeger de TOkkies woondenquote:Op zondag 20 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...
Kan goed dat dat uit WOensel-West komt. Dat is niet ver hier vandaan en dat is nog steeds niet de meest fijne buurt hier
Ik woon gelukkig in een rustige buurtquote:Op zondag 20 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...
Kan goed dat dat uit WOensel-West komt. Dat is niet ver hier vandaan en dat is nog steeds niet de meest fijne buurt hier
In Zeeland wil je ook niet dood gevonden worden, raar stug volkjequote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in een rustige buurt
Ik eigenlijk ook wel. Maar soms hoor ik vuurwerk en zo. Ook vaak sirenes, maar dat komt ook omdat het politiebureau en ziekenhuis dichtbij zijn en het gebouw waar ik woon aan 1 kant ligt aan de weg die direct naar deze twee toe leidt.quote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in een rustige buurt
Fok tendensquote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
Tis hier de laatste tijd ook wel rustig
Fijn.quote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
Hier in 40+ bedoel je?quote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2020 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
In Zeeland wil je ook niet dood gevonden worden, raar stug volkje
Goedemorgen dan maarquote:
Ik wil best meer weten wat jou werk in het Labquote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Informatie erbij helaas zonder bron maar:
Je kunt corona meerdere keren krijgen, je geheugencellen van je immuunsysteem worden niet aangesproken zoals bij andere ziektes waar je vaccinatie voor krijgt. Corona schijnt voornamelijk aanspraak te doen op je korte termijn immuunsysteem je macrofagen die de hele dag voor je bezig zijn om indringers te verslinden (en eventueel je eigen cellen die besmet zijn aan te vallen). Hoeverre heeft een vaccinatie dan zin? Zorgt de vaccinatie wel dat de geheugencellen (de t-cellen) worden aangesproken om daarna de macrofagen aan te sturen?
Wat zijn de eventuele lange termijn effecten van de vaccinatie? Als in wat doet het met het immuunsysteem? Behalve de griepspuit kennen we weinig grootschalige vaccinaties voor virussen. Voor mij zit de griepprik ook niet lekker.
Onderbuikgevoel.
Hoe gaat het corona virus zich in de toekomst gedragen? Gaat het door alle verspreidingen zwakker muteren? Of juist sterker? Heeft mensen vaccineren een positief of een negatieve werking op het virus en zijn mutaties?
Ik heb zoveel vragen dat ik liever de wetenschap over de langere tijd afwacht voordat ik mezelf laat vaccineren. Ik ben gezond en veerkrachtig met een immuunsysteem waar zelfs corona liever niet bij in de buurt wil komen.
Ja mijn tijden zijn en beetje raaaaaaaaaaaarquote:
Oke... Hebben jullie wel een soort van vast ritme?quote:Op zondag 20 september 2020 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja mijn tijden zijn en beetje raaaaaaaaaaaarik kan niet zo goed als niet tegen daglicht
![]()
serieus..![]()
maar de meeste weten dat wel, meestal gaan we ook 's avonds of 's nachts wandelen,
maar vanavond even niet, Griek is moe en ik eigenlijk ook.
Dat weet je dat ook weer
Nou.....quote:Op zondag 20 september 2020 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke... Hebben jullie wel een soort van vast ritme?
quote:Op zondag 20 september 2020 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou.....we zoeken nog zeg maar ..
![]()
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccinerenquote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaen het was net zo gezellig
Vomar.quote:
Corona vaccinatie is een vooropgezet plan om de mensheid definitief uit te schakelen, volgens mij zegt ze datquote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
Klopt. Carbidschieten dat is pas het echte werk!quote:
Maar dat is een andere Pietquote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar Piet/Sig is inderdaad verzwunden....
Pietverdriet vond ik eigenlijk wel leukmaar als je mijn Note's ziet dat krijg je de indruk van niet
![]()
omdat ik een keer iets had gezegd wat je blijkbaar niet mag zeggen .... maar hij kon het wel hebben
maar dat weten hunnie dan weer niet denk ik dan maar
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'quote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
@ieniminimuisquote:Op zondag 20 september 2020 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'
bedacht ik pas later........
Nou je zal dat ding maar nodig moeten hebben, kan zomaar gebeuren hoor...quote:Op zondag 20 september 2020 23:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lekker handig voor al die 40 plussers met hun rollator
sorry ik wist niet dat je op de tijd lettequote:Op zondag 20 september 2020 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jeetje,, zit je op je telefoon te fokken, lig je weer half te meuren?
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijnquote:
doe ik ook nooitquote:Op zondag 20 september 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je op de tijd lette
Ja maar ja maar...quote:Op zondag 20 september 2020 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou je misschien wel een ritme hebben
Samen met mijn middelbare school liefdequote:Op zondag 20 september 2020 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijn![]()
Ooit word jij ook ouderwoon je alleen?
Heb je een vrouw/vriendin/Man/ vriend, kinderen geen kinderen, een Hond, een Kat of wat?
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!quote:Op zondag 20 september 2020 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Samen met mijn middelbare school liefde
deze ook nietquote:Op zondag 20 september 2020 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!
Doen ze hier in het parkquote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Carbidschieten dat is pas het echte werk!
Niet in het centrum, park is buiten het centrumquote:Op maandag 21 september 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het centrum van de stad ? lijkt me niet verantwoord
Wat raken ze dan ?quote:Op maandag 21 september 2020 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in het centrum, park is buiten het centrum
Elk jaar weer raak
Vele trommelvliezenquote:
Dat is hier niet moeilijk te missen, heb ook wel eens gekken gezien die het ineens midden in een woonwijk deden vlakbij het centrum, 3 knallen, container in de fik gezet en er snel weer vandoorquote:Op maandag 21 september 2020 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok die manier... Nog nooit een carbid schot gezien IRL
In durpen is het ook gangbaar, of erbuiten. Ik woon in een redelijk stadskequote:
Dat is wat mensen doen in een dorp.quote:Op maandag 21 september 2020 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb nooit in een dorp gewoond ... dat zal het zijn
duidelijkquote:Op maandag 21 september 2020 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is wat mensen doen in een dorp.
En nu de grote stad ? Wat bevalt het best ?quote:Op maandag 21 september 2020 00:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb in 4 verschillende dorpen gewoond in mijn leven waarvan 2 echt vreselijk waren, 1 alleen in de zomer uit te houden was en 1 een toptijd was.
Heeyyyyquote:Op maandag 21 september 2020 06:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joop is aangereden in New York
New Yorkquote:Op maandag 21 september 2020 06:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joop is aangereden in New York
Ohhhquote:Op maandag 21 september 2020 06:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoetemelk bedoel ik..
https://www.nu.nl/wielren(...)s-na-aanrijding.html
eh ... dat bedoel ikquote:Op maandag 21 september 2020 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
New YorkIk dacht gewoon in Frankrijk.
Hij had in ieder geval van alles en nog wat gebroken
Ja daar hadden we het gisteren nog kort overquote:
Mij rijden ze niet aan....quote:Op maandag 21 september 2020 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh ... dat bedoel ikParijs... ik zat ook iets anders te lezen
![]()
Ja veel gebroken.. ik moest meteen aan jou denken, fietsen, is pullup in mijn hoofd
Zeker.quote:Op maandag 21 september 2020 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het gisteren nog kort over![]()
Arme Joop
Naja ik ben gewoon te snelquote:Op maandag 21 september 2020 06:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat weet je toch nooit
Oh... ja maar Joop is ook al iets ouderquote:
Irritant voor hem jaquote:Op maandag 21 september 2020 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... ja maar Joop is ook al iets ouderhoewel ik denk dat die ook niet langzaam is, ja nu wel.......
Doe maarquote:Op maandag 21 september 2020 06:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan luister ik hem later wel
Ja toch? Dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker, geen verstand vanquote:Op maandag 21 september 2020 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant voor hem ja
Geloof wel dat het de beste wielrenner van Nederland ooit was
oh.. dan is het oké... beetje zacht dan...quote:Op maandag 21 september 2020 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe maarhet is wel lekkere achtergrond muziek
Dat is wel veel tegelijk jaquote:Op maandag 21 september 2020 06:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je Bacootje dan
[..]
we hebben allemaal koffiequote:Op maandag 21 september 2020 06:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedacht.Maar nu krijg ik wel trek door erover na te denken.
Hallo 😀 dat is een tijd geledenquote:
Ik weet zeker dat wanneer jij optyft hier er veel meer users content zullen zijn.quote:
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.quote:Op maandag 21 september 2020 08:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wanneer jij optyft hier er veel meer users content zullen zijn.
Kusje
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.
Chufgodquote:Op maandag 21 september 2020 09:06 schreef chufi het volgende:
Nu al gezeik zo vroeg op de morgen ...
op het werk?quote:Op maandag 21 september 2020 09:06 schreef chufi het volgende:
Nu al gezeik zo vroeg op de morgen ...
Nee.quote:Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.
TR gezetquote:Op maandag 21 september 2020 09:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee.
irritante bloedzuigers heb ik een hekel aan. En dus reactie.... tja. Je bent gewoon een lulletje rozenwater met een beperkt snappertje. Therapie wel eens overwogen?
Ik ga aan t werk. Doei.
LOLquote:
Bedankt voor het leuker maken van mijn ochtend.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
LOL![]()
Je blijft een irritant zuigend, rebellerend mannetje met een overdrive online sex syndroomje. Onaangepast en heel erg vol van zichzelf... In mijn privé noem ik zo iemand een irritante klootzak. Maar dat dat zal ik hier niet doen.
Groetjes en succes met je TR
Dat is graag gedaan. Fijne dag verder.quote:Op maandag 21 september 2020 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het leuker maken van mijn ochtend.
Heb je nog geslapen vannacht?quote:
Maar fann ik werk niet in een medisch lab. Ik werk in een agrarisch lab we doen mest en grond geen corona.quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil best meer weten wat jou werk in het Labomdat je reageerde in dit topic....
[..]
waarom vertellen ze ons dat niet dan?quote:Op maandag 21 september 2020 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje bij gelezen.
Ik heb verder een goed stel hersens om de informatie allemaal aan elkaar te linken en te snappen hoe het immuunsysteem werkt.
En de consensus onder de slimmeriken in mijn omgeving is toch wel dat we er een beetje een hard hoofd in hebben.
Ah...quote:Op maandag 21 september 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar fann ik werk niet in een medisch lab. Ik werk in een agrarisch lab we doen mest en grond geen corona.
Weet ik niet?quote:Op maandag 21 september 2020 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom vertellen ze ons dat niet dan?
Als een domnivoor dit al kan bedenken dan word ik wel heel angstig voor de toekomstquote:Op maandag 21 september 2020 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel coronavirussen die al langer bekend zijn, ook virussen waar je gewoon verkouden van wordt.
Vooralsnog is er voor geen enkel coronavirus een vaccin. Dus misschien zijn we wat te optimistisch over dat covid19-vaccin.
Die spinquote:Op maandag 21 september 2020 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel coronavirussen die al langer bekend zijn, ook virussen waar je gewoon verkouden van wordt.
Vooralsnog is er voor geen enkel coronavirus een vaccin. Dus misschien zijn we wat te optimistisch over dat covid19-vaccin.
Die doet niks hoor.quote:
Ik stoor mij vooral aan het feit dat we eerder hebben gezegd dat we niet weer grenzen dicht zouden gooien (tussen Belgie en NL) terwijl ze dat nu dus wel weer doen voor sommige provincies. Ik voel me gewoon een paria hier in Zuid-Holland terwijl ik als een echte fokker niet of nauwelijks mensen ziequote:Op maandag 21 september 2020 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 7 besmettingen op 1000 mensen ook niet heelveel vind. Maar hé wie ben ik?
In code rood wonenquote:Op maandag 21 september 2020 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik stoor mij vooral aan het feit dat we eerder hebben gezegd dat we niet weer grenzen dicht zouden gooien (tussen Belgie en NL) terwijl ze dat nu dus wel weer doen voor sommige provincies. Ik voel me gewoon een paria hier in Zuid-Holland terwijl ik als een echte fokker niet of nauwelijks mensen zie
Kijk jij hebt zo'n saai leven dat je nergens komt maar in andere landen is heel Nederland persona non grataquote:
Jonguh Wageningen is een lekkere corona hotspotquote:Op maandag 21 september 2020 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Kijk jij hebt zo'n saai leven dat je nergens komt maar in andere landen is heel Nederland persona non grata
Ben jij zo iemand die naar bareback corona parties gaatquote:Op maandag 21 september 2020 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jonguh Wageningen is een lekkere corona hotspot![]()
Kom er elke dag en ik heb er echt schijt aan
Ben niet uitgenodigd, maar ondertussen genoeg dingen gedaan die niet in corona tijden zouden mogen.quote:Op maandag 21 september 2020 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die naar bareback corona parties gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |