Doen ze hier in het parkquote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Carbidschieten dat is pas het echte werk!
Niet in het centrum, park is buiten het centrumquote:Op maandag 21 september 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het centrum van de stad ? lijkt me niet verantwoord
Wat raken ze dan ?quote:Op maandag 21 september 2020 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in het centrum, park is buiten het centrum
Elk jaar weer raak
Vele trommelvliezenquote:
Dat is hier niet moeilijk te missen, heb ook wel eens gekken gezien die het ineens midden in een woonwijk deden vlakbij het centrum, 3 knallen, container in de fik gezet en er snel weer vandoorquote:Op maandag 21 september 2020 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok die manier... Nog nooit een carbid schot gezien IRL
In durpen is het ook gangbaar, of erbuiten. Ik woon in een redelijk stadskequote:
Dat is wat mensen doen in een dorp.quote:Op maandag 21 september 2020 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb nooit in een dorp gewoond ... dat zal het zijn
duidelijkquote:Op maandag 21 september 2020 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is wat mensen doen in een dorp.
En nu de grote stad ? Wat bevalt het best ?quote:Op maandag 21 september 2020 00:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb in 4 verschillende dorpen gewoond in mijn leven waarvan 2 echt vreselijk waren, 1 alleen in de zomer uit te houden was en 1 een toptijd was.
Heeyyyyquote:Op maandag 21 september 2020 06:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joop is aangereden in New York
New Yorkquote:Op maandag 21 september 2020 06:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joop is aangereden in New York
Ohhhquote:Op maandag 21 september 2020 06:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoetemelk bedoel ik..
https://www.nu.nl/wielren(...)s-na-aanrijding.html
eh ... dat bedoel ikquote:Op maandag 21 september 2020 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
New YorkIk dacht gewoon in Frankrijk.
Hij had in ieder geval van alles en nog wat gebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |