Dat heb ik met aardbeien. In ijs/yoghurt/milkshake Prima. Maar gewoon zo los uit een bakje. Nee liever niet..quote:Op zondag 20 september 2020 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van de textuur van spekjes
Ik ook, maar met oudere zussen kreeg ik nog een hoop van net voor mijn tijd mee.quote:Op zondag 20 september 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas ben ik net te jong om dit nog bewust te hebben meegemaakt..
Okee,quote:Op zondag 20 september 2020 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, maar met oudere zussen kreeg ik nog een hoop van net voor mijn tijd mee.
Ik heb nu alle verzamelde werken van Wim T. Van Hoepla tot We zijn weer thuis.
Ga alsquote:
Dat laatste ik ook. Vandaar ongetwijfeld mijn grote passie voor jazz.quote:Op zondag 20 september 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
![]()
ik heb 1 oudere broer, maar die is van 1979.. Van mijn ouders heb ik eigenlijk alleen wat muziek van voor mijn tijd meegekregen...
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook. Vandaar ongetwijfeld mijn grote passie voor jazz.
quote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Communiefeest gehad met onze bubbels.
Superleuk en eindelijk nog eens relaxed aan de feesttafel gezeten.
Het weer was super.
Die Belgische bubbelsquote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het weer was super.
Klinkt tof voor je Saarquote:Op zondag 20 september 2020 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het weer was super.
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.
Hey een oudjequote:Op zondag 20 september 2020 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.
Wie heeft er nu bijvoorbeeld nog van Wally Tax gehoord?
Nee, ik wil niet eens weten wat de jeugd van nu allemaal luistert....quote:Op zondag 20 september 2020 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek is er sinds de nineties niet op vooruitgegaan. Ook in Nederland.
Wie heeft er nu bijvoorbeeld nog van Wally Tax gehoord?
sws platen ...quote:Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
En die platencover zou nu echt niet meer mogen...![]()
Altijd fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral bands als Queen, Eagles, Fleetwood Mac, e.d.
Wat ga je morgen koken Chufquote:Op zondag 20 september 2020 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan ook tot na middernacht wachten tot je al in bed ligt
Niet dollen met mijn nachtrust.quote:Op zondag 20 september 2020 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan ook tot na middernacht wachten tot je al in bed ligt
Je zou Soury er superblij mee maken. Van mij hoeft het niet per se, al ben je wel enorm saai vaak.quote:
Ik wil soury niet blij maken.quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zou Soury er superblij mee maken. Van mij hoeft het niet per se, al ben je wel enorm saai vaak.
Ik ook niet. ik ben dan ook echt een CD-manquote:Op zondag 20 september 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen eens een pickup meer
Ik heb alles op mn persoonlijke Cloud staanquote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet. ik ben dan ook echt een CD-man
Vuurwerk is voor de dommen.quote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Medium graag, alleen als het vuurwerk zou opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |