Sjef van Oekel hield van lekker etenquote:Op zondag 20 september 2020 20:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
je hoeft geen Chef te heten om te kunnen koken.
Zwanenhals gevuld met druivenquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjef van Oekel hield van lekker eten
quote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een recept van v Oekel gemaaktquote:Op zondag 20 september 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog nooit gemaakt hier, maar geloof zeker dat dat lekker is
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.quote:
Jij moet een eigen topic in CUL dus!!!quote:Op zondag 20 september 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms neem ik wel eens een kant en klaar maaltijd.. Maar toch kook ik regelmatig zelfgemaakte maaltjes die soms heel goed uitvallen
OK... ja nu te laat iddquote:Op zondag 20 september 2020 20:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.
Daar had Mo veel spijt van.
Nee simpele zielquote:
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.quote:
Gezellig is kutquote:
Doenquote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
Dolfquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.quote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
Kutnijdquote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.
Wel weer lekker doordacht dat je denkt dat die onderwerpen het enige is waar ik het wil over hebben.
Ik zie mezelf anders nog niet zo gauw een frietje-met b*ffen.quote:
Ik lik die saus er anders altijd lekker af hoorquote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie mezelf anders nog niet zo gauw een frietje-met b*ffen.
quote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel een Paella in het archief hier
quote:Op zondag 20 september 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lik die saus er anders altijd lekker af hoor
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt wanneer iemand dit typt die net haar lover verloren heeft.quote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.
Wel weer lekker doordacht dat je denkt dat die onderwerpen het enige is waar ik het wil over hebben.
Wat dan ook weer een actieve stoelgang tot gevolg had.quote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindtquote:
Misschien is ie veganquote:Op zondag 20 september 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindt
Ja dat moet welquote:
[..]
quote:
Legendarische tijden waren dat Bos... maar sommige zijn bewaard geblevenquote:Op zondag 20 september 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas ben ik net te jong om dit nog bewust te hebben meegemaakt..
Ja gelukkig welquote:Op zondag 20 september 2020 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Legendarische tijden waren dat Bos... maar sommige zijn bewaard gebleven
Ik houd niet van de textuur van spekjesquote:Op zondag 20 september 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent de eerste vent in mijn leven die een broodje gebakken ei en spek smerig vindt
watjequote:Op zondag 20 september 2020 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van de textuur van spekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |