Sjef van Oekel hield van lekker etenquote:Op zondag 20 september 2020 20:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
je hoeft geen Chef te heten om te kunnen koken.
Zwanenhals gevuld met druivenquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjef van Oekel hield van lekker eten
quote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een recept van v Oekel gemaaktquote:Op zondag 20 september 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog nooit gemaakt hier, maar geloof zeker dat dat lekker is
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.quote:
Jij moet een eigen topic in CUL dus!!!quote:Op zondag 20 september 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms neem ik wel eens een kant en klaar maaltijd.. Maar toch kook ik regelmatig zelfgemaakte maaltjes die soms heel goed uitvallen
OK... ja nu te laat iddquote:Op zondag 20 september 2020 20:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geen idee. Hij hield niet van DM, heeft Mo zijn emailadres gestuurd. Helaas kwam dat in het ongewenste email vak, en heeft Mo dat gewist.
Daar had Mo veel spijt van.
Nee simpele zielquote:
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.quote:
Gezellig is kutquote:
Doenquote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
Dolfquote:Op zondag 20 september 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.quote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel vertellen over de seks die ik wel/niet gehad heb, de bezemkast figuur die ik wel/niet had.
Maakt dat het gezelliger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |