waarom vertellen ze ons dat niet dan?quote:Op maandag 21 september 2020 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje bij gelezen.
Ik heb verder een goed stel hersens om de informatie allemaal aan elkaar te linken en te snappen hoe het immuunsysteem werkt.
En de consensus onder de slimmeriken in mijn omgeving is toch wel dat we er een beetje een hard hoofd in hebben.
Ah...quote:Op maandag 21 september 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar fann ik werk niet in een medisch lab. Ik werk in een agrarisch lab we doen mest en grond geen corona.
Weet ik niet?quote:Op maandag 21 september 2020 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom vertellen ze ons dat niet dan?
Als een domnivoor dit al kan bedenken dan word ik wel heel angstig voor de toekomstquote:Op maandag 21 september 2020 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel coronavirussen die al langer bekend zijn, ook virussen waar je gewoon verkouden van wordt.
Vooralsnog is er voor geen enkel coronavirus een vaccin. Dus misschien zijn we wat te optimistisch over dat covid19-vaccin.
Die spinquote:Op maandag 21 september 2020 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel coronavirussen die al langer bekend zijn, ook virussen waar je gewoon verkouden van wordt.
Vooralsnog is er voor geen enkel coronavirus een vaccin. Dus misschien zijn we wat te optimistisch over dat covid19-vaccin.
Die doet niks hoor.quote:
Ik stoor mij vooral aan het feit dat we eerder hebben gezegd dat we niet weer grenzen dicht zouden gooien (tussen Belgie en NL) terwijl ze dat nu dus wel weer doen voor sommige provincies. Ik voel me gewoon een paria hier in Zuid-Holland terwijl ik als een echte fokker niet of nauwelijks mensen ziequote:Op maandag 21 september 2020 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 7 besmettingen op 1000 mensen ook niet heelveel vind. Maar hé wie ben ik?
In code rood wonenquote:Op maandag 21 september 2020 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik stoor mij vooral aan het feit dat we eerder hebben gezegd dat we niet weer grenzen dicht zouden gooien (tussen Belgie en NL) terwijl ze dat nu dus wel weer doen voor sommige provincies. Ik voel me gewoon een paria hier in Zuid-Holland terwijl ik als een echte fokker niet of nauwelijks mensen zie
Kijk jij hebt zo'n saai leven dat je nergens komt maar in andere landen is heel Nederland persona non grataquote:
Jonguh Wageningen is een lekkere corona hotspotquote:Op maandag 21 september 2020 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Kijk jij hebt zo'n saai leven dat je nergens komt maar in andere landen is heel Nederland persona non grata
Ben jij zo iemand die naar bareback corona parties gaatquote:Op maandag 21 september 2020 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jonguh Wageningen is een lekkere corona hotspot![]()
Kom er elke dag en ik heb er echt schijt aan
Ben niet uitgenodigd, maar ondertussen genoeg dingen gedaan die niet in corona tijden zouden mogen.quote:Op maandag 21 september 2020 11:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die naar bareback corona parties gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |