Hallo 😀 dat is een tijd geledenquote:
Ik weet zeker dat wanneer jij optyft hier er veel meer users content zullen zijn.quote:
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.quote:Op maandag 21 september 2020 08:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wanneer jij optyft hier er veel meer users content zullen zijn.
Kusje
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.
Chufgodquote:Op maandag 21 september 2020 09:06 schreef chufi het volgende:
Nu al gezeik zo vroeg op de morgen ...
op het werk?quote:Op maandag 21 september 2020 09:06 schreef chufi het volgende:
Nu al gezeik zo vroeg op de morgen ...
Nee.quote:Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt ook als een verstandige jongen gewoon verder scrollen.
TR gezetquote:Op maandag 21 september 2020 09:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee.
irritante bloedzuigers heb ik een hekel aan. En dus reactie.... tja. Je bent gewoon een lulletje rozenwater met een beperkt snappertje. Therapie wel eens overwogen?
Ik ga aan t werk. Doei.
LOLquote:
Bedankt voor het leuker maken van mijn ochtend.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
LOL![]()
Je blijft een irritant zuigend, rebellerend mannetje met een overdrive online sex syndroomje. Onaangepast en heel erg vol van zichzelf... In mijn privé noem ik zo iemand een irritante klootzak. Maar dat dat zal ik hier niet doen.
Groetjes en succes met je TR
Dat is graag gedaan. Fijne dag verder.quote:Op maandag 21 september 2020 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het leuker maken van mijn ochtend.
Heb je nog geslapen vannacht?quote:
Maar fann ik werk niet in een medisch lab. Ik werk in een agrarisch lab we doen mest en grond geen corona.quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil best meer weten wat jou werk in het Labomdat je reageerde in dit topic....
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |