Ja daar hadden we het gisteren nog kort overquote:
Mij rijden ze niet aan....quote:Op maandag 21 september 2020 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh ... dat bedoel ikParijs... ik zat ook iets anders te lezen
![]()
Ja veel gebroken.. ik moest meteen aan jou denken, fietsen, is pullup in mijn hoofd
Zeker.quote:Op maandag 21 september 2020 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het gisteren nog kort over![]()
Arme Joop
Naja ik ben gewoon te snelquote:Op maandag 21 september 2020 06:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat weet je toch nooit
Oh... ja maar Joop is ook al iets ouderquote:
Irritant voor hem jaquote:Op maandag 21 september 2020 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... ja maar Joop is ook al iets ouderhoewel ik denk dat die ook niet langzaam is, ja nu wel.......
Doe maarquote:Op maandag 21 september 2020 06:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan luister ik hem later wel
Ja toch? Dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker, geen verstand vanquote:Op maandag 21 september 2020 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant voor hem ja
Geloof wel dat het de beste wielrenner van Nederland ooit was
oh.. dan is het oké... beetje zacht dan...quote:Op maandag 21 september 2020 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe maarhet is wel lekkere achtergrond muziek
Dat is wel veel tegelijk jaquote:Op maandag 21 september 2020 06:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je Bacootje dan
[..]
we hebben allemaal koffiequote:Op maandag 21 september 2020 06:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedacht.Maar nu krijg ik wel trek door erover na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |