Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccinerenquote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaen het was net zo gezellig
Vomar.quote:
Corona vaccinatie is een vooropgezet plan om de mensheid definitief uit te schakelen, volgens mij zegt ze datquote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
Klopt. Carbidschieten dat is pas het echte werk!quote:
Maar dat is een andere Pietquote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar Piet/Sig is inderdaad verzwunden....
Pietverdriet vond ik eigenlijk wel leukmaar als je mijn Note's ziet dat krijg je de indruk van niet
![]()
omdat ik een keer iets had gezegd wat je blijkbaar niet mag zeggen .... maar hij kon het wel hebben
maar dat weten hunnie dan weer niet denk ik dan maar
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'quote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
@ieniminimuisquote:Op zondag 20 september 2020 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'
bedacht ik pas later........
Nou je zal dat ding maar nodig moeten hebben, kan zomaar gebeuren hoor...quote:Op zondag 20 september 2020 23:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lekker handig voor al die 40 plussers met hun rollator
sorry ik wist niet dat je op de tijd lettequote:Op zondag 20 september 2020 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jeetje,, zit je op je telefoon te fokken, lig je weer half te meuren?
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijnquote:
doe ik ook nooitquote:Op zondag 20 september 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je op de tijd lette
Ja maar ja maar...quote:Op zondag 20 september 2020 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou je misschien wel een ritme hebben
Samen met mijn middelbare school liefdequote:Op zondag 20 september 2020 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijn![]()
Ooit word jij ook ouderwoon je alleen?
Heb je een vrouw/vriendin/Man/ vriend, kinderen geen kinderen, een Hond, een Kat of wat?
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!quote:Op zondag 20 september 2020 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Samen met mijn middelbare school liefde
deze ook nietquote:Op zondag 20 september 2020 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |